راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قابلیت استعلام بدهی طرح ترافیک جدید در اپلیکیشن دیجی‌پی فراهم شد

اپلیکیشن دیجی‌پی در آخرین به‌روزرسانی خود،‌ امکان استعلام بدهی طرح ترافیک را در اختیار همه شهروندان تهرانی قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، طرح ترافیک جدید که از ابتدای تیرماه 98 به اجرا درآمده، باعث ایجاد ابهامات و سوالات بسیاری در خصوص نحوه استعلام و تسویه بدهی برای شهروندان تهرانی شده است.

 در پاسخ به همین دغدغه، اپلیکیشن دیجی‌پی در آخرین به‌روزرسانی خود، امکان استعلام بدهی طرح ترافیک را در اختیار همه شهروندان تهرانی قرار داده است. شهروندان پیش از این هم در بخش عوارض جاده‌ای، امکان استعلام بدهی و پرداخت عوارض قبل از سفر را داشتند.

شهروندانی که اپلیکیشن دیجی‌پی را روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند، می‌توانند تنها با وارد کردن پلاک خودرو، بدهی طرح ترافیک خود را مشاهده و همزمان برای تسویه بدهی گزینه پرداخت را انتخاب کنند و از طریق کیف پول دیجی‌پی و یا تمام کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، بدهی خود را پرداخت کنند.

در طرح جدید ترافیک، زوج یا فرد بودن پلاک خودرو ملاک تردد در محدوده طرح ترافیک نیست. بدون در نظر گرفتن شماره پلاک، هر خودرو در هر فصل (3 ماه) می‌تواند 20 روز در محدوده زوج و فرد تردد داشته باشد. برای تردد بیشتر از 20 روز همچنان امکان خرید روزانه طرح ترافیک وجود دارد.

اپلیکیشن دیجی‌پی با شعار «پرداخت، باهوش» قصد دارد با ارائه سرویس‌های متنوع و متفاوت در حوزه پرداخت الکترونیک، به سمت هوشمندسازی راهکارهای پرداخت گام بردارد و تجربه‌ای از پرداخت‌های سریع، آسان و امن‌تر را برای مشتریان فراهم سازد.

خدمات کیف پول، کارت به کارت و انتقال وجه از بانک‌های عضو شبکه شتاب، خرید شارژ تلفن همراه و اشتراک اینترنت، پرداخت قبض و… از جمله خدمات دیگر اپلیکیشن دیجی‌پی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.