راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محصولات جدید ایران کیش در حوزه شبکه پرداخت خرد و درگاه پرداخت شخصی‌سازی‌شده / ایران کیش با هدف معرفی «پات» به الکامپ آمد

اولویت اول ایران کیش در الکامپ 98، معرفی پات به عموم مردم و بازدیدکنندگان بود. البته ایران کیش برنامه‌هایی هم برای ارائه درگاه پرداخت با خدمات ویژه استارت‌آپ‌ها و راه‌اندازی یک شبکه کشوری پرداخت خرد با استفاده از NFC دارد.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش، یکی از شرکت‌های پرداختی حاضر در نمایشگاه الکامپ بود. هویت بصری و ظاهر غرفه ایران کیش و مسابقات گوناگونی که در قسمت‌های مختلف غرفه برای دارندگان اپلیکیشن پات برگزار می‌شد باعث شده بود تا بازدیدکنندگان، این غرفه بزرگ در سالن 44 نمایشگاه را به عنوان غرفه پات بشناسند.

راه پرداخت برای آشنایی با فعالیت‌های ایران کیش در الکامپ، از این غرفه بازدید کرده و با پیمان طبری، مدیرعامل آن صحبت کرده است.

.

دلیل تاکید بر پات در نمایشگاه الکامپ

پیمان طبری، مدیرعامل ایران کیش، با بیان اینکه همواره به دنبال ارتقای کیفیت محصولات بوده‌ایم می‌گوید: «با توجه به اینکه مخاطب نمایشگاه الکامپ، مخاطب خاص نیست، ما هم محصولات تخصصی را در نمایشگاه الکامپ رونمایی نکردیم و مثل همیشه روی اپلیکیشن پات تمرکز کردیم.»

به گفته او، به تازگی شش سرویس جدید به اپلیکیشن پات اضافه شده است. پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت جریمه راهنمایی رانندگی، تله کیش، شاتل موبایل، طرح اعتبارسنجی و طرح سمپاتی از جمله سرویس‌های جدید پات هستند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید پات، پرداخت بارکدی است. پذیرندگان می‌توانند در منوی امور پذیرندگان در اپلیکیشن پات، برای ترمینال فروشگاهی موردنظرشان، کیوآر کد تهیه کنند و خریدار با اسکن این کد و بدون نیاز به دستگاه کارت‌خوان می‌تواند هزینه خرید خود را پرداخت کند.

.

5 برنده ده‌میلیونی جشنواره سمپاتی مشخص شدند

روز شنبه 29 تیر، قرعه‌کشی یکی از مراحل جشنواره سمپاتی در نمایشگاه الکامپ برگزار شد و 5 برنده آن مشخص شدند. در طرح سمپاتی، کاربران اپلیکیشن پات، به ازای هر تراکنش خرید شارژ، پرداخت قبوض و خرید اینترنت می‌توانند امتیاز جمع کنند و با این امتیازها، کیف پول خود را شارژ کنند. همچنین با معرفی کاربران جدید، به ازای هر تراکنش کاربر جدید، معرف و کاربر جدید هر دو امتیاز کسب خواهند کرد.

به گفته شهره آقابابایی، معاون کسب‌وکارهای نوین شرکت کارت اعتباری ایران کیش، طرح سمپاتی همچنان ادامه دارد و کاربران می‌توانند با انجام تراکنش، شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره افزایش بدهند: «دو کمپین و جشنواره برای پات در حال برگزاری است. کمپین سمپاتی و کمپین معرفی پات و شارژ کیف پول. مزیت ارزشمندی که در طرح سمپاتی است اینکه از طریق تراکنش و شارژ می‌توانید امتیاز کسب کنید و در قرعه‌کشی ۱۰ میلیون تومانی این طرح شرکت کنید، از طرفی هر کس که پات را به دیگران معرفی کند به ازای هر معرفی کیف پولش شارژ می‌شود.» (+)

همچنین در غرفه ایران کیش، مسابقات تفریحی برگزار میشد و به عنوان جایزه، کیف پول پات برندگان این مسابقات شارژ میشد.

.

ایران کیش، شبکه پرداخت خُرد راه‌اندازی خواهد کرد

به گفته پیمان طبری، یکی از اقدامات مهم ایران کیش در زمینه دستگاه‌های کارت‌خوان در سال گذشته، بومی‌سازی تکنولوژی NFC در آنها بوده است.

او به راه پرداخت می‌گوید: «پارسال از این کارت‌خوان‌ها رونمایی کردیم اما امسال دنبال این هستیم که استفاده گسترده از آنها را به‌عنوان کیف پول عملیاتی کنیم. ایران کیش یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های کارتخوان مجهز به NFC را دارد و می‌خواهیم از این پتانسیل برای راه‌اندازی یک شبکه پرداخت خُرد بزرگ در کشور استفاده کنیم.»

به گفته مدیرعامل ایران کیش، این طرح سال گذشته برای کارت‌های بانک تجارت و در مقیاس محدودی انجام شده است. با ورود ایران کیش به این حوزه با توجه به گستردگی کارت‌خوان‌های ایران کیش در سطح کشور، بخشی از پرداخت‌های خرد کشور به‌صورت آفلاین و خارج از شبکه شتاب انجام خواهند شد و هزینه‌های شبکه بانکی کشور کاهش پیدا خواهد کرد.

.

خدمات ویژه ایران کیش به استارت‌آپ‌ها با درگاه پرداخت بومی IPG

یکی دیگر از اقدامات اخیر ایران کیش، بومی‌سازی درگاه پرداخت برای بهبود خدماتش به کسب‌وکارها بوده است.

بستر IPG، بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده از مشتریان طراحی شده و برای کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌ها، امکان ارائه خدمات بیشتر و خلاقانه‌تر در زمینه فروش اینترنتی را فراهم می‌کند.

به گفته پیمان طبری، به‌زودی خبرهای بیشتری از جزئیات درگاه پرداخت IPG منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.