راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قرعه‌کشی خودرو 206 جشنواره همراه کارت برگزار شد / دوره جدید جشنواره به زودی آغاز می‌شود

جشنواره تابستانی همراه کارت با مشخص شدن برنده خودرو 206 و اهدای جوایز برندگان چهار گوشی تلفن همراه سامسونگ و 10 ربع سکه بهار آزادی به پایان رسید.

قرعه‌کشی جایزه خودرو ۲۰۶ جشنواره تابستانی همراه کارت روز دوشنبه 8 مهرماه در ساختمان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

امین آقاجانی، مدیرعامل همراه کارت در ابتدای این برنامه، با اشاره به اینکه همراه کارت از فروردین 93 شروع به فعالیت کرده گفت که همین امروز به صورت اتفاقی، تعداد کاربران ثبت‌نام‌شده در اپلیکیشن همراه کارت از مرز چهار میلیون نفر گذشته است. به گفته او، تعداد کاربران همراه کارت نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

.

مدیرعامل همراه کارت: کاربران نیازهای پرداختی‌شان را بگویند تا فراهم کنیم

آقاجانی با بیان اینکه این شرکت بیشتر از تبلیغات بر افزایش کیفیت محصولش تمرکز دارد، از آخرین تحولات و بهبودهای این اپلیکیشن سخن گفت. به گفته او، بانک رفاه و بانک توسعه صادرات از جمله بانک‌هایی هستند که اخیرا قابلیت کارت‌به‌کارت از مبدا آنها در همراه کارت فراهم شده است. همچنین کارت‌به‌کارت از مبدا بانک صادرات هم از روز گذشته به صورت آزمایشی برای کاربران فراهم شده است.

.

کاربران همراه کارت با به‌روزرسانی اپلیکیشن خود، امکان استعلام کلیه قبوض شهری را خواهند داشت. آقاجانی با اشاره به اینکه این خدمات ممکن است در بعضی از نقاط کشور توسط سازمان‌های شهری ارائه نشود، از کاربران خواست تا تجربه‌های خود در این زمینه را با کارشناسان همراه کارت در میان بگذارند.

آقاجانی به توجه ویژه همراه کارت به بازخوردهای دریافتی از کاربرانش اشاره کرد و گفت: «با توجه به نیاز کاربران، به زودی امکان پرداخت الکترونیکی خدمات مربوط به خودرو مانند عوارض آزادراهی، طرح ترافیک و استعلام جریمه و خلافی در همراه کارت فراهم می‌شود.» او از کاربران خواست تا هر نیاز پرداختی که دارند به کارشناسان همراه کارت منتقل کنند تا در صورت امکان، این خدمت در همراه کارت فراهم شود.

در ادامه بهداد نایبی از همراه کارت هم با اشاره به اینکه هم‌اکنون امکان کارت‌به‌کارت از مبدا 27 بانک در این اپلیکیشن فراهم است، از افزوده شدن خیریه‌های هدفمند و پرداخت‌های نیکوکاری با محل مصرفِ مشخص به همراه کارت خبر داد که با استفاده از آنها، کاربران می‌توانند در ایجاد فرصت تحصیل برای کودکان مناطق کم‌برخوردار، تامین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج و… مشارکت کنند.

.

5 میلیون کد قرعه‌کشی در جشنواره تابستانی همراه کارت

در این برنامه، حمید درزی و بهداد نایبی از همراه کارت به آماری از جشنواره تابستانی همراه کارت اشاره کردند.

در جریان جشنواره تابستانی همراه کارت، از بازه 10 تیر تا پایان شهریور امسال، کاربران این اپلیکیشن به ازای انجام تراکنش‌های مختلف، کد قرعه‌کشی دریافت می‌کردند. یک خودرو 206، چهار گوشی تلفن همراه سامسونگ A7 و 10 ربع سکه بهار آزادی جوایز این جشنواره بودند که قرعه‌کشی دستگاه‌های موبایل و ربع سکه‌ها در میان‌دوره جشنواره برگزار و برندگان آنها مشخص شدند.

.

روز گذشته و در مرحله آخر این جشنواره، قرعه‌کشی خودرو 206 در میان حدود 5 میلیون کد قرعه‌کشی برگزار شد و پس از تماس با برنده خوش‌شانس این جایزه مشخص شد که این شهروند شیرازی، از جمله کاربرانی بوده که خود پیگیر جشنواره و جوایز آن بوده است.

همچنین در این مراسم، برخی از برندگان گوشی سامسونگ و ربع سکه طلا هم جایزه خود را به صورت حضوری دریافت کردند. آنها از نحوه آشنایی خود با همراه کارت و مزایای آن سخن گفتند.

کاربران با انجام تراکنش با همراه کارت، به صورت خودکار و بدون نیاز به اقدام خاصی کد قرعه‌کشی دریافت می‌کنند و وارد فرایند قرعه‌کشی جشنواره می‌شوند. به همین دلیل هم بود که برخی از این برندگان، بدون آنکه در جریان برگزاری جشنواره باشند، با برنده شدن در آن غافلگیر شده بودند.

دوره جدید جشنواره همراه کارت به زودی آغاز می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.