راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی 5 برنده 10 میلیون تومانی جشنواره سمپاتی در الکامپ

شنبه بیست‌ونهم تیرماه در نمایشگاه الکامپ 5 برنده 10 میلیون تومانی یکی از مراحل جشنواره سمپاتی مشخص می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، شهره آقابابایی معاون کسب‌وکارهای نوین شرکت کارت اعتباری ایران کیش ضمن اعلام این خبر گفت: «ایران کیش امسال با محوریت پات در نمایشگاه الکامپ حضور یافته و تلاش می‌کند تا هم‌پات را معرفی کند و هم نقطه نظراتی که سایرین در این نمایشگاه درباره پات دارند را دریافت کند»

او با بیان اینکه امسال نیز سرویس‌های جدیدی برای پات در نظر گرفته شده، گفت: «دو کمپین و جشنواره برای پات در حال برگزاری است. کمپین سمپاتی و کمپین معرفی پات و شارژ کیف پول. مزیت ارزشمندی که در طرح سمپاتی است اینکه از طریق تراکنش و شارژ می‌توانید امتیاز کسب کنید و در قرعه‌کشی 10 میلیون تومانی و همینطور 100 میلیون تومانی این طرح شرکت کنید، از طرفی هر کس که پات را به دیگران معرفی کند به ازای هر معرفی کیف پولش شارژ می‌شود. در همین رابطه در روز شنبه بیست‌ونهم تیرماه غرفه ایران کیش در نمایشگاه الکامپ، سالن خلیج فارس 5 برنده جایزه 10 میلیون تومانی جشنواره سمپاتی معرفی می‌شود.»

او با استقبال از نمایشگاه الکامپ گفت: «فضای نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای تعامل دوسویه بین محصولات ما و مردم است.»

اعتبار بانکی شما، پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت جریمه خودرو، تغییرات در پرداخت از طریق کیوآرکد از جمله امکانات جدید اپلیکیشن پات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.