راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمدرضا روشناس، عضو هیات مدیره پرداخت نوین شد

روشناس با اشاره به اینکه پرداخت نوین زمانی یکی از سه PSP‌ برتر کشور بوده،‌ اظهار امیدواری می‌کند که این شرکت دوباره بتواند جایگاه خود را ارتقا بدهد.

محمدرضا روشناس به تازگی عضو هیات مدیره شرکت پرداخت نوین شده است. روشناس،‌ در زمینه شبکه‌های پرداخت تخصص دارد و پیش از این در سال 96 سابقه همکاری با شرکت پرداخت نوین را به عنوان مدیر زیرساخت و شبکه داشته است.

او در شروع همکاری تازه‌اش با پرداخت نوین، اظهار امیدواری می‌کند که سهم بازار این شرکت ارتقا پیدا کند و می‌گوید: «زمانی پرداخت نوین یکی از سه شرکت برتر PSP بود اما به دلایلی این این جایگاه را از دست داد. حالا با توجه به زیرساخت‌های فنی و ظرفیتی که در گروه بانک اقتصاد نوین وجود دارد، امیدواریم که بتوانیم جایگاه و سهم بازار این شرکت را ارتقا بدهیم.»

روشناس اشاره می‌کند که راهکارهای پرداخت هم به مانند سایر تکنولوژی‌ها مدام در حال پیشرفت هستند و برای همین جای کار و توسعه بیشتر در صنعت پرداخت کشور وجود دارد. او با بیان اهمیت سرویس‌های پرداخت بدون کارت در بازار امروز، از توجه ویژه‌اش به این راهکارها در شرکت پرداخت نوین خبر می‌دهد.

محمدرضا روشناس، از سال 82 فعالیت در صنعت بانکداری الکترونیک را آغاز کرده است. مدیر عملیات مکانیزه در تجارت الکترونیک پارسیان، مدیر فنی تجارت الکترونیک سرمایه، حضور در قسمت شبکه‌های بین‌بانکی شرکت خدمات انفورماتیک و مدیر فناوری اطلاعات در شرکت سرمایه پیشگامان پویا وابسته به بانک ملی، از جمله عناوین کاری سابق او هستند.

12 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    ایشون یکی از باسوادترین بی ادعاترین و لایق ترین افرادی هستند که در دنیای IT ایران فعالیت دارند.

    1. ناشناس می‌گوید

      شما یا شناخت کافی در خصوص ایشان نداری یا از اخبار دنیای IT در وجود افرادی با سواد تر و لایق تر از ایشان بی خبری!!!!! پیشنهاد می کنم فقط در شرکت خدمات انفورماتیک دلیل قطع همکاری با ایشان را پرس و جو نمایید. مابقی شرکت ها هم خود دانید !!!!!!

      1. ناشناس می‌گوید

        ایشون هیچی حالیش نیست
        فقط ادعای توخالی
        وقتی هم صحبت بشی باهاش متوجه میشی
        احتمالا نظر اول هم خودش نوشته

        1. ناشناس می‌گوید

          دوست عزیز، تفاوت نقد و توهین به باریکی تار مو میشه بعضی وقتها. میشه مودبانه تر هم انتقاد کرد و کلمات توهین آمیز بکار نبرد.
          بنده علیرغم نقدهایی که به ایشون دارم، در تخصص، پشت کار و تعهد و تجربه کاری ایشون شکی ندارم.

        2. ناشناس می‌گوید

          دوست عزیز سلام،
          امیدوارم از سر ناآگاهی از تفاوت نقد و توهین اینطور کلام بر زبان برانی و شخصیت واقعی شما اینگونه نباشد؛ انشاالله.
          عارضم به حضورتان که بنده نسبت به ایشان تاحدودی شناخت داشته و ضمن انتقاداتی که بعضا به ایشان دارم، ولی انصافا در تخصص، دانش، پشتکار و قدرت مذاکره و تعامل ایشان شکی نیست.
          کمی منصفانه و با احترام نقد کنیم تا انتقادات سازنده باشند نه مخرب.

          1. رسول قربانی می‌گوید

            سلام
            بنده هم با شما موافقم. یکی از پربارترین مصاحبه‌های اخیرم با ایشون بوده درباره موضوع لندتک و نگاه جذابی به موضوع داشتند.

      2. م می‌گوید

        اولا این چه طرز انتقاد کردن هستش. توهین و افترا رو که همه بلد هستند. طوری که شما صحبت میکنید یعنی که چی؟ یعنی اختلاس کردند خدای ناکرده، حق و نا حق کردند؟ به هر حال همه و تاکید دارم همگی مون کاستی و خطاهایی داشته و داریم و هیچ کس کاملا بی نقص و کامل نیست. کمال مطلق از صفات ذات اقدس احدیت است و بدان معناست که خدای متعال موجودی است که کامل تر از آن نمی‌توان فرض کرد.
        و انسان موفق کسی است که سعی در جبران کاستی ها و عدم تکرار خطاهای پیشین داشته باشه و رو به کمال و پیشرفت حرکت کند.
        ضمن تشکر و تقدیر از مجموعه وزین راه پرداخت، این انتظار هم میره که در نشر نظرات دور از شان مجموعه تخصصی فرهنگی راه پرداخت، دقت بیشتری به خرج دهندو البته این اصلا به معنای حذف نظرات انتقادی نیست بلکه نظرات توهین آمیز و بعضا همراه با توهین و افترا و اتهام زنی مدنظر هستش.
        با سپاس

        1. رسول قربانی می‌گوید

          سلام
          دوست عزیز ما تا جای ممکن سعی میکنیم نظرات موافق و مخالف درباره موضوعات و افراد رو منتشر کنیم تا راه پرداخت به یک تریبون یک طرفه تبدیل نشه. ایشون هم درسته که با لحنی تند موضوع رو مطرح کردند ولی چیزی مبنی بر توهین در متنشون نیست. ممکن ما هم مثل شما با ماهیت کامنت ایشون موافق نباشیم ولی برای اینکه ماهیت رسانه‌ای خودمون رو حفظ کنیم باید اجازه بدید هر دو طرف شنیده بشن.
          مسلما بنده هم مثل شما شخصا نگاهم با آقای روشناس مثبت هست.

  2. مرادی می‌گوید

    من ۱۰ سال ایشون و میشناسم و همیشه حرف و کار فنی ازشون دیدم و شنیدم و همیشه دوست داشتم باهاشون کار کنم ایشالا فرصتش پیش بیاد

  3. ناشناس می‌گوید

    ایشون از سال‌ها پیش در این صنعت فعال بوده و سوابق درخشانی هم دارن. پرداخت‌نوین هم بعد از شروع به همکاری مجدد با ایشان رشد خوبی داشته.

  4. ناشناس می‌گوید

    ضمن تبریک به ایشان و خانواده پرداخت نوین، تخصص، تعهد و پشت کار ایشان بخصوص در راه‌اندازی سرویسها و سامانه های جدید، مثال زدنی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.