راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از باکس / کافه باکس در کنار دانشگاه شریف، محل شبکه‌سازی صاحبان ایده می‌شود

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی حکیم جوادی و مدیران هلدینگ بهسازان فردا در جریان آخرین پیشرفت‌های مجموعه باکس قرار گرفتند.

صبح روز یکشنبه 30 تیر، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه علی حکیم‌جوادی، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا، محمدعلى ترابيان، عضو هیات مدیره بهسازان فردا و مهدی کشاورز، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری عطار از باشگاه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان (باکس) بازدید و در جریان فعالیت بخش‌های توسعه‌یافته و آخرین پیشرفت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فازهای بعدی این مجموعه قرار گرفتند.

.

باکس، باشگاهی برای راه‌اندازی ایده‌ها است

باکس، در خیابان قاسمی در کنار دانشگاه شریف راه‌اندازی شده است. اکنون حدود ۴۵ استارت‌آپ در باکس مستقر هستند که نزدیک به ۱۰ مورد از آنها به‌صورت فریلنسر فعالیت می‌کنند. حوزه‌های فعالیت آنها بازاریابی دیجیتال، باشگاه مشتریان، فین‌تک، گردشگری، سلامت، کودک، آموزش، حمل‌ونقل عمومی و بین‌المللی، تاکسی اینترنتی، گردشگری پزشکی، استعدادیابی تحصیلی، داروخانه اینترنتی و غیره است.

«باکس» طبق تعریف مدیرانش، نه فضای کار اشتراکی، نه شتاب‌دهنده و نه صندوق سرمایه‌گذاری، بلکه باشگاه کسب‌وکار دانش‌بنیانی است که سعی کرده اجزای اکوسیستم فناوری را در یک پلتفرم قرار دهد. در این باشگاه استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، فریلنسرها و افرادی که می‌خواهند کسب‌وکاری راه‌اندازی کنند، حضور می‌یابند. تمرکز باکس بر حوزه فناوری و تکنولوژی است، اما از دیگر ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های متفاوت هم استقبال می‌کند.

ببینید: ساعتی گشت‌وگذار در باشگاه کسب‌وکار دانش‌بنیان باکس؛ بازوی استارت‌آپی گروه بهسازان فردا

گروه بهسازان فردا و گروه سرمایه‌گذاری عطار، سرمایه‌گذاران باکس هستند. افتتاح این مرکز، در ادامه برنامه‌های بهسازان فردا در راستای نوآوری و جذب ایده‌های بوده است‌.

.

فضای شبکه‌سازی مدیران و صاحبان ایده‌ها در کافه باکس

کافه باکس، یکی از جدیدترین بخش‌های راه‌اندازی‌شده مجموعه باکس است. به گفته مهدی کشاورز، این کافه در مجاورت دانشگاه شریف، با این هدف راه‌اندازی شده تا با حضور دانشجویان و صاحبان ایده و مدیران کسب‌وکارها در کنار یکدیگر، امکان تبادل ایده‌ها میان آنان فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.