راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نحوه خرید بلیت اتوبوس بین شهری از طریق اپلیکیشن ایوا

یکی از قابلیت‎های اپلیکیشن ایوا، امکان خرید اینترنتی بلیت اتوبوس است. در این سرویس پس از مشاهده زمان حرکت اتوبوس‌ها و درج اطلاعات مسافران می‎توانید بلیت خود را آنلاین تهیه کنید. در ادامه این مطلب راهنمای خرید بلیت اتوبوس از طریق اپلیکیشن ایوا آورده شده است.

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق کافه بازار، گوگل‌پلی و به صورت مستقیم از سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد اقدام کنید.

ببینید: همه چیز درباره اپلیکیشن ایوا


راهنمای خرید بلیت اتوبوس بین شهری از طریق اپلیکیشن ایوا

۱- گزینه «بلیت اتوبوس» را از منوی این اپلیکیشن انتخاب کنید.

۲- پس از مشخص کردن مبدأ، مقصد و زمان حرکت گزینه «جست‌وجو» را انتخاب کنید.

۳- در این قسمت با مقایسه قیمت و مشخصات اتوبوس‌‌ها، گزینه مورد نظر خود را از لیست اعلامی انتخاب و سپس گزینه «مشاهده صندلی» را لمس کنید.

۴- سپس محل صندلی مسافر را با توجه به پلان اتوبوس انتخاب و روی گزینه «ثبت مشخصات» کلیک کنید.

رنگ مشکی به معنای صندلی‌های خالی است. همچنین رنگ آبی و صورتی به ترتیب نشان می‌دهد صندلی توسط آقایان و بانوان رزرو شده است.

۵- اطلاعات مسافر را با توجه به مدارک شناسایی تکمیل و گزینه «ثبت مشخصات» را انتخاب کنید.

۶- در این مرحله، مشخصات مربوط به بلیت را بررسی و سپس روی گزینه «تأیید و پرداخت» کلیک کنید. بعد از صدور بلیت امکان تغییر اطلاعات وجود ندارد.

فرایند خرید بلیت زمانی تکمیل خواهد شد که اپلیکیشن کد ۱۲ رقمی بلیت را به شماره تلفن همراه مسافر ارسال کند.

۸- حداقل ۳۰ دقیقه قبل از حرکت به غرفه شرکت مسافربری مستقر در ترمینال مبدأ مراجعه و کد ۱۲ رقمی بلیت را به متصدی مربوطه ارائه و نسخه چاپی آن را دریافت کنید.

۹- اطلاعات مربوط به بلیت خریداری شده را می‌توانید با انتخاب گزینه بلیت اتوبوس و سپس لمس آیکون بالای صفحه و انتخاب گزینه «تاریخچه بلیت‌ها» مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.