راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز درباره اپلیکیشن ایوا

اپلیکیشن ایوا متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد است. این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق کافه بازار، گوگل‌پلی و به صورت مستقیم از سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد اقدام کنید.

ببینید: چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن ایوا

 

ثبت‌نام در اپلیکیشن ایوا

بعد از دانلود ایوا و باز کردن آن ابتدا باید شماره موبایلتان را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برایتان ارسال شود. بعد از واردکردن شماره همراهتان، ستاره‌ای که در پایین صفحه قرار دارد را به سمت بالا پرتاب کنید. سپس کد فعال‌سازی را وارد کنید و ستاره را مجدداً پرتاب کنید تا وارد برنامه شوید.

** واردکردن شماره موبایل معرف اجباری نیست.

 

منوی اپلیکیشن

منوی اپلیکیشن ایوا شامل 15 خدمت زیر است:

  1. شارژ رایگان
  2. کارت به کارت
  3. خرید شارژ
  4. عوارض خروج
  5. بسته اینترنتی
  6. پرداخت قبض
  7. پرداخت خلافی
  8. خرید بلیت اتوبوس
  9. یک تفاوت ساده (جشنواره)
  10. خرید
  11. مهربانی
  12. پرداخت سازمانی
  13. بیمه
  14. شارژ رایگان
  15. وجوهات شرعی

1. شارژ رایگان: با انجام هر تراکنش و معرفی دوستانتان به ایوا، «طلا» به دست می‌آورید. درواقع طلا واحدی برای کیف پول ایوا است که با استفاده از این طلاها می‌توانید در این بخش، شارژ رایگان بخرید.

توجه داشته باشید که ارزش هر طلا 10 ریال است و برای دریافت شارژ رایگان حداقل 1000 طلا لازم است.

 

2. کارت به کارت: با استفاده از این بخش می‌توانید از مبدأ بانک‌های شهر، ملت، آینده، پاسارگاد، دی، ملی، پست‌بانک، موسسه اعتباری ملل، کشاورزی، سامان، اقتصاد نوین، ایران‌زمین، تجارت، صنعت و معدن، انصار، حکمت ایرانیان، سرمایه و پارسیان به‌تمامی کارت‌های عضو شتاب انتقال وجه انجام دهید.

برای کارت به کارت با استفاده از اپلیکیشن ایوا، ابتدا باید اطلاعات کارت‌بانکی مبدأ که شامل «شماره کارت»، «رمز دوم»، «CVV2» است را وارد کنید؛ سپس شماره کارت مقصد، مبلغ موردنظر و درنهایت باید روی گزینه «استعلام» کلیک کنید. سپس صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که در آن بانک مبدأ، بانک مقصد، نام دارنده کارت مقصد و مبلغ نوشته است که در صورت درست بودن اطلاعات باید روی گزینه «انتقال وجه» کلیک کنید تا تراکنش انجام شود.

 

3. خرید شارژ: در این بخش برای خرید شارژ، ابتدا باید با کشیدن نوار زردرنگ به سمت راست یا چپ، انتخاب کنید که سیم‌کارتتان به‌صورت مستقیم شارژ شود یا رمز شارژ برایتان پیامک شود. سپس مبلغ را نیز باید با کشیدن نوار زردرنگ به سمت راست یا چپ انتخاب کنید و در آخر با واردکردن «شماره کارت» و «رمز دوم» و انتخاب گزینه «پرداخت»، فرایند خرید شارژ تکمیل می‌شود.

 

4. عوارض خروج: برای پرداخت عوارض خروج از کشور از طریق اپلیکیشن ایوا، ابتدا باید «نوع خروج» را انتخاب کنید که سفرتان «سیاحتی»، «حج»، «عتبات عالیات، هوایی» یا «عتبات عالیات، زمینی و دریایی» است. بعد از انتخاب نوع خروجتان، «کد ملی» افراد را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید. سپس برای پرداخت باید اطلاعات کارتتان را که شامل «شماره کارت»، «CVV2» و «رمز دوم» است را وارد کنید تا عوارض خروج از کشور شما پرداخت شود.

** برای اضافه کردن تعداد افراد بیشتر باید روی گزینه‌ای که در کنار «تأیید» است کلیک کنید.

** شما همچنین می توانید از طریق IPG، عوارض خروج از کشور خود را بپردازید.

ببینید: چگونگی پرداخت عوارض خروج از کشور با اپلیکیشن ایوا / آموزش تصویری

 

5. بسته اینترنتی: از طریق این گزینه می‌توانید برای سیم کارت خود یا دیگران اینترنت خریداری کنید. اگر شماره موردنظر ترابورد شده است. اپراتور صحیح را انتخاب کنید. نوع بسته را انتخاب و گزینه «تایید» را انتخاب کنید. سپس مبلغ اعلام شده را پرداخت کنید.

 

6. پرداخت قبض: در این بخش می‌توانید تمام قبض‌های دارای شناسه مانند آب، برق، گاز، تلفن و خلافی خودرو را پرداخت کنید. برای پرداخت قبضتان باید «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» قبض را وارد کنید و یا باید بارکد قبض را اسکن کنید و در آخر گزینه «تأیید» را انتخاب کنید. برای استعلام و پرداخت بدهی تلفن ثابت و تلفن همراه می‌توانید صرفا با استفاده از شماره تلفن به همراه کد کامل شهر «قبض میان‌دوره» یا «پایان دوره» خود را دریافت کنید. در صورت تأیید اطلاعات، گزینه «پرداخت قبض» فعال می شود سپس اطلاعات کارت‌بانکی خود را وارد کنید و روی گزینه پرداخت کلیک کنید.

** قبض پایان دوره شامل صورت‌حساب شما تا پایان دوره قبل و قبض میان‌دوره شامل صورت‌حساب به‌روز شما است.

** همچنین می‌توانید از طریق IPG، قبض‌های خود را پرداخت کنید.

 

7. پرداخت خلافی: برای پرداخت خلافی خودرو خود باید کد 8 رقمی پشت کارت خودرو را به‌صورت دستی یا با استفاده از بارکدخوان وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید؛ سپس متن تصویر امنیتی را وارد کنید و اطلاعات کارت‌بانکی خود را وارد کنید.

خلافی‌های پرداختی بلافاصله از لیست ایوا حذف و در سامانه مرکزی پلیس راهور ثبت می‌شود. در سایت پلیس راهوار، حذف خلافی‌ها نیازمند به‌روزرسانی این سایت است و معمولاً باکمی تأخیر انجام می‌شود.

 

8. بلیت اتوبوس: از طریق این خدمت می‌توانید بلیت اتوبوس از تمامی ترمینال‌ها و شرکت‌های مسافربری کشور را خریداری کنید. مبدا و مقصد و نیز زمان حرکت را انتخاب کنید و گزینه «جستجو» را انتخاب کنید. با توجه به اطلاعات مبدا، مقصد و روز حرکت گزینه‌های مختلفی به شما ارائه می‌شود. پس از انتخاب ساعت حرکت و صندلی موردنظر خود، مشخصات فردی مسافران را وارد کنید و شماره موبایل و ترجیحا ایمیل خود را ثبت کنید. سپس اطلاعات بلیت و یک کد 12 رقمی برای شما ارسال می‌شود. در صورت صحت اطلاعات، گزینه «پرداخت و تایید» را کلیک کنید و اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید.

** توجه داشته باشید خرید بلیت زمانی قطعی می شود که ایوا یک شماره 12 رقمی بلیت را به تلفن همراه شما ارسال کند.

 

9. یک تفاوت ساده (جشنواره): می‌توانید با شرکت در جشنواره‌ها از جوایز متنوع نقدی و غیرنقدی آن‌ها بهره‌مند شوید. با ورود به هر جشنواره شاهد امتیاز خود در آن جشنواره و مدت زمان باقی‌مانده تا قرعه‌کشی بعدی خواهید بود. اطلاعات جزئی و نحوه کسب امتیاز در بخش راهنمای هر جشنواره آمده است.

 

10. خرید: در این قسمت می‌توانید با واردکردن «شماره پذیرنده» و «شماره ترمینال» که این اپلیکیشن از آن‌ها پشتیبانی می‌کند و یا اسکن بارکد خوان، خریدتان را انجام دهید. با اسکن بارکد فروشگاه می‌توانید بدون استفاده از کارت‌بانکی و تنها با داشتن اطلاعات کارت (شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا و CVV2) خرید خود را از طریق کارت‌خوان‌های بانک ملی انجام دهید. بارکد را از مسئول فروشگاه درخواست کنید؛ سپس بعد از اسکن بارکد، اطلاعات فروشگاه نمایش داده می‌شود.

** رسیدهای خرید در بخش تاریخچه تراکنش قابل‌مشاهده است. برای چاپ رسید شماره پیگیری تراکنش را به مسئول فروشگاه ارائه دهید، اگر گوشی شما مجهز به NFC است، آن را به دستگاه کارت‌خوان نزدیک کنید تا رسید چاپ شود.

** برای ثبت درخواست کارت‌خوان کلیک کنید.

 

11. مهربانی: از طریق این بخش می‌توانید با انتخاب خیریه موردنظر خود و واردکردن مبلغ به ریال و درج اطلاعات کارت‌بانکی خود و انتخاب گزینه «پرداخت»، مبلغ موردنظرتان را به آن خیریه بفرستید.

 

12. پرداخت سازمانی: با استفاده از این بخش می‌توانید مبلغ موردنظرتان را در سازمان‌های «پرداخت با استعلام شماره قبض اوقاف»، «سایر پرداخت‌های اوقاف»، «قوه قضاییه»، «بنادر و دریانوردی» و «صندوق امداد ولایت» واریز کنید. برای این کار ابتدا باید سازمان موردنظر خود را انتخاب کنید سپس شناسه قبض و در صورت لزوم مبلغ را وارد کنید.

 

13. بیمه:خرید انواع بیمه‌ها در این بخش امکان‌پذیر است. پیش از سفارش شرایط و قوانین را مطالعه کنید. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید به بخش پشتیبانی بروید. به منظور تسهیل فرآیند خرید بیمه در هر صفحه راهنمای مربوط به آن آمده است.

 

14. وجوهات شرعی: پس از انتخاب دریافت‌کننده وجوهات، موضوع و نوع وجه را انتخاب و مبلغ را به ریال وارد کنید. سپس اطلاعات کارت بانکی خود را ثبت کرده و گزینه «پرداخت» را انتخاب کنید. در صورتی که سوالی در خصوص وجوهات دارید، می‌توانید با شماره‌های ارائه‌شده مربوط به دفاتر مراجع تقلید، آیات عظام و اماکان مقدسه تماس بگیرید.

اپلیکیشن ایوا همچنین دارای یک منوی کشویی است که خدمات «مدیریت کارت‌ها»، «تاریخچه تراکنش‌ها»، «تاریخچه طلا»، «بازی و سرگرمی»، «معرفی به دوستان» و «درباره ایوا» در آن قرار دارند.

مدیریت کارت: در این قسمت با انتخاب علامت + می‌توانید شماره کارت و تاریخ انقضای آن را برای سهولت در استفاده مجدد ذخیره کنید. هنگام ورود شماره کارت‌بانکی می‌توانید با انتخاب گزینه «ذخیره و استفاده» اطلاعات کارت را برای استفاده مجدد، ذخیره کنید.

تاریخچه تراکنش‌ها: در این صفحه لیست تمام تراکنش‌های انجام‌شده همراه با جزییات هر تراکنش نمایش داده می‌شود. تاریخچه تراکنش‌ها شامل لیستی از تراکنش‌هایی است که در 3 ماه اخیر انجام ‌شده‌اند.

 تکرار تراکنش: تراکنش‌های خرید شارژ در این بخش به‌صورت خودکار ذخیره می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را با سرعت و سهولت تکرار کنید. تراکنش‌های ذخیره شده از لحاظ اپراتور، شماره تلفن، مبلغ و نوع شارژ منحصربه‌فرد هستند. گزینه‌ها براساس تکرار تراکنش اولویت‌بندی شده و تراکنش‌های پربسامدتر در بالای فهرست قرار می‌گیرند. شما می‌توانید گزینه‌ها را به دلخواه خود حذف کنید. برای حذف هر گزینه آن را سه ثانیه لمس کنید.

** گزینه تکرار تراکنش در بالای صفحه اصلی اپلیکیشن کنار صندوق پیام قرار دارد.

 

پرداخت الکترونیک سداد: شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌عنوان شرکت تخصصی حوزه پرداخت در گروه سداد، با هدف گسترش کاربردهای فناوری اطلاعات در صنعت پرداخت از سوی بانک ملی ایران مأموریت دارد تا در عرصه خدمات پرداخت الکترونیک، راهکارهایی درخور و خلاق برای ضرورت‌های نوپدید در این صنعت بیابد. درگاه پرداخت اینترنت، انواع کارتخوان یا POS و اپلیکیشن پرداخت ایوا از مهم‌ترین ابزارهای پرداخت ارائه شده توسط این شرکت است.

 

پشتیبانی اپلیکیشن ایوا

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن ایوا با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره 22598009-021 تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل info@sadadpardakht.ir با پشتیبانی اپلیکیشن ایوا در ارتباط باشید.

دانلود ایوا با شماره گیری #737* یا ارسال عدد 1 به 2000444

در صورت تمایل به آشنایی با محصولات مشابه می‌توانید به مطلب «دانلود و معرفی اپلیکیشن‌‌های پرداخت» مراجعه کنید و با اپلیکیشن‌های مشابه آشنا شوید.

71 دیدگاه
  1. پروانه اسدی می‌گوید

    با سلام مقدار پول با ایوا جابجا کردم . از حساب کسر شده ولی به حساب مقصد نرفته . لطفا بر رسی بشه

    1. ایرج می‌گوید

      سلام دو بار اینترنت خریدم و دو بار شارژ ایرانسل پول از حسابم کسر شده اما هیچکدام شارژ نشده
      حقه بازیه

      1. ناشناس می‌گوید

        مثلا برنامه بالا ترین و بهترین بانک مملکتمونه ۳هزار بار باید کد واسه احراز هویت سامانه چک و بزنی بازم بزنه اشتباه است

  2. پرویز می‌گوید

    سلام، ببخشید سقف انتقال پرداخت کارت ب کارت چقدره در اپ ایوا

  3. مریم می‌گوید

    سلام
    لطفا بنویسید کجا اسامی برندگان یا قرعه کشی انجام میشه

  4. علی تیموری می‌گوید

    با سلام از طریق تلفن همراه که خط دائمی هستش مبلغ شارژی را به شماره ای اعتباری انتقال دادم که مبلغ کسر و بعدا متوجه شدم انتقال امکان پذیر نیست وشارژ مستقیم مربوط به خط های اعتباری هست مبلغ عودت می‌شود یا غیر؟

    1. ... می‌گوید

      من دو تا شارژخریدم قبض پرداخت کردم از حساب کم شد ولی خبر از شارژ و پرداخت نبود.

  5. حامد می‌گوید

    سلام وقت بخیر میشه لطف کنید در قسمت لیست تراکنش ها گذینه delet بزارید من برای کسی پول فرستادم نمیخام کسی اینو بفهمه این یک کار داستان داره ممنون

    1. Arezoo می‌گوید

      موافقم لطفا این گزینه رو اضافه کنید

  6. طامه می‌گوید

    ایا از این طریق برنامه شما چون رمز دوم کارت رو میگیره امکان داره حساب رو هک کنند

    1. صادقی می‌گوید

      من الان نت خریدم از حسابم کسر شده اما بسته اینترنتی برام وجود نداره .

    2. ناشناس می‌گوید

      بله

    3. حامد می‌گوید

      با سلام به هیچ وجه چون این نرم افزار برای بانک ملی ایران هستش

  7. پیام می‌گوید

    چرا شماره کاراتایی که ذخیره شده رو کامل نشون نمیده ؟ مثلا چهار رقم وسطو ستاره میزاره

    1. حامد می‌گوید

      با سلام بخاطر امنیت کارت هست که بانک ملی وکارشناسان اینطور برنامه ریزی کرده اند.

  8. بهروز می‌گوید

    باسلام،میخاستم ببینم هنگام کارت به کارت با برنامه ایولپول یکسره میره توحساب یابعداز۲۴ ساعت میرسه

    1. محمدطاها می‌گوید

      سلام درکدام قسمت اسامی برندگان را درج میکنید که ما بتوانیم مشاهده کنیم

    2. مریم می‌گوید

      شماره همراه من در بانک ملی تغییر کرده اما در اطلاعات کاربری ایوا اعمال نشده چه کنم میخام فرم فروش ۳۰ درصد سهام عدالت رو پر کنم میشه راهنمایی کنین

  9. علی می‌گوید

    چرا برای سیستم ios افزایش امتیاز انجام نمیشه؟؟؟ گزینه تاریخچه طلا هم وجود نداره؟؟؟؟؟

  10. مجتبی می‌گوید

    چه تاریخی قرعه کشی شاسی بلند انجام میشه

  11. ناشناس می‌گوید

    سلام این نرم افراز مورد تاید بانک میباشد، کلاه برداری نیست لطفا جواب بدید، اخه هر چه نظریات کاربری خوندم، از حساب کسر شده ولی نتیجه ای دریافت نکرد، جای شک هست که این برنامه کلاه برداری باشه آیا مورد تایید میباشد باتشکر ممنون میشم جواب بدید

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      اپلیکیشن ایوا متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد هست و این شرکت متعلق به بانک ملی ایران هست. در نتیجه این اپلیکیشن کاملا مورد تایید هست. مگر اینکه اپلیکیشن دیگه‌ای رو اشتباها به نام این اپ دانلود کرده باشید.

  12. سمیرا می‌گوید

    سلام با ایوا چجوری رمز پویا بگیریم؟

  13. ناشناس می‌گوید

    بسته اينترنتي خريدم كل حسابمو خالي كرده چراااا هكم كردين پولمو برگردونين

  14. صابر می‌گوید

    سلام

    از اپلیکیشن ایوا موجودی عابر بانک ملی رو میگیرم اما موفق نشدم این پیغام میده دیتا مورد نظر یافت نشد

    لطفا راهنمایی کنید منظورش از دیتا چی هست ممنون

    1. ناشناس می‌گوید

      چرا موجودی میخوام میگه دیتا یافت نشد؟

  15. مژگان می‌گوید

    چرا از من کار نمیکنه پس

  16. حسین می‌گوید

    سلام تا چقدر میتونم کارت به کارت کنم لطفا جواب بدین من نمی دونم تا چقدر میشه کارت به کارت کرد؟؟ممنونم

  17. ناشناس می‌گوید

    من شماره موبایلم رو وارد میکنم ارور میده cert path validator exception

  18. ناشناس می‌گوید

    سلام من ایوا نصب می شه ولی کد واد نمی کنه چه کار کنم درست نمیشه لطفاراهنمایی کنید ومشکلش حل کنید

  19. آشنا می‌گوید

    تازه متوجه شدم این برنامه خیلی ضعف داره می خواستم مشکلمو بنویسم دیدم همه معترضندپس حتما یه کاسه ای زیر نیم کاسه ست چرا سازمان بازرسی کل وارد نمیشه؟ شاید اطلاع ندارد. با اطلاع رسانی حتما این بهانه رو ازشون میگیرم که یه وقت نگن ما آگاه نبودیم.

  20. هادی می‌گوید

    بسیار عالی

  21. مهدی می‌گوید

    سلام وقت به خیر
    چرا پاسخ افرادی که سوال کردند داده نشده؟

  22. مهدی می‌گوید

    سلام

    نظر من در خصوص چرایی عدم پاسخ سوالات منعکس نشده

  23. را می‌گوید

    من میخوام تراکنش کنم چطور امتیلز بگیرم

  24. Nv می‌گوید

    از عیدانه ایوا چطور میشه استفاده کرد؟

  25. ناشناس می‌گوید

    سقف کارت ب کارت چقده؟۲۰۰ تومن هم نمیشه انتقال داد.چقد مضخرفه

  26. farzin می‌گوید

    سلام تو عرضه سهام شرکت کردم چگونه میشه دریافت کرد

  27. Kobra می‌گوید

    با سلام بنده درخواست تغییر شماره تلفن خود را برای فروش سهام عدالت د اده ام ولی در سامانه سهام عدالت تغییر کرده ولی در خود بانک ملی شماره تغییر نکرده خواهشمندم کمک کنید چکونه می توانم سهام خود را با شماره جدید به فروش برسانم

  28. مریم می‌گوید

    برای تغییر شماره همراه در اطلاعات کاربری چه کنم در بانک تغییر انجام شده اما در اطلاعات کاربری ایوا انجام نشده ؟؟؟؟

  29. فیروز می‌گوید

    چرابرای گرفتن موجودی کارمزد کم میکند؟

    1. حامد می‌گوید

      شما عابر بانک هم تشریف ببرید کارمزد کم میکنه

  30. اوا می‌گوید

    سلام چرا بالا۱تومن انتقال نمیده

  31. سحر می‌گوید

    سلام من در سایت ایوا ثبت فروش سهام عدالت رو زدم و تااخر پیش رفتم ولی برام پیامکی مبنی بر اقرارنامه و کد پیگیری ارسال نشد.دوباره امتحان کردم و اطلاعیه اومد درخواست تکراری.الان فروش سهام عدالت من ثبت شده؟ بفروش میرسه ؟

  32. بهمن می‌گوید

    سلام. چطوری میشه فهمید چه کسی ازطریق ایوا برایمان شارژ میفرسته

  33. ناشناس می‌گوید

    سلام از عیدانه ایوا چطوری استفاده کنیم

  34. امیرعلی می‌گوید

    اقا یه نفر جواب بده مردم دیوانه شدن اگه جواب نمیدین.چرا برا گوشی مردم پیامک ارسال میشه.کیباید جوابگو باشه.

  35. مصطفی می‌گوید

    سلام
    می خوام شماره همراه قبلی تغییر دهم چکار بايد انجام دهم

    1. حامد می‌گوید

      باید نصب کنید ازاول

  36. اکبر می‌گوید

    آقا من یک میلیون انتقال دادم از حساب کم شده ولی واریز نشده؛برنامه نصب میکنیم سریع کارامون انجام شود اما زدید داغون کردید،پول کسر شده رو سریع پیگیری کنید لازم هست

  37. اکبر می‌گوید

    چرا مال من رو حذف کردید جوابگو نیستید؟

    1. ناشناس می‌گوید

      دوتا شارژ ۵ تومنی از ایوا گرفتم ۲۰ تومن کسر شده ولی شارژ نشده

  38. حامد می‌گوید

    داداش ماله منم حذف کردن

  39. زهره می‌گوید

    برای تسهیلات کرونا، ایوا در قسمت تشخیص چهره اصلا عمل نمیکنه ! این چه نرم افزاریه! اگر اینکار را کردید که تسهیلات به مردم ندید با زبون خوش بگید چرا مردم را دنبال نخود سیاه میفرستید !

  40. ناشناس می‌گوید

    سلام من که اصلا راضی نیستم برا تهسیلات کارا برا وام رانندگان همه بانکا یه روزه کارات انجام میدی پوا میریزن بحساب من الان چند روز حیرونم تا مرحله اخر رفتم مرحله اخر میگه اطلاعات وام گیرنده یافت نشد صدبار زدم همش همینو برام میزنه

  41. سسسس می‌گوید

    سلام
    در مورد وام سهام عدالت گفتید که به نرم افزار ایوا مراجعه کنید هیچ گزینه ای برای ثبت نام وجود ندارد لطفا راهنمایی بفرمایید

  42. سحر می‌گوید

    سلام
    در مورد وام سهام عدالت گفتید که به نرم افزار ایوا مراجعه کنید هیچ گزینه ای برای ثبت نام وجود ندارد لطفا راهنمایی بفرمایید

  43. محمد علی می‌گوید

    سلام خدمت مسئولین ایوا یک سوال مهم دارم که معلوم نیست باید به کجا مراجعه کنم خواهشا خواهشا خواهشا بهم جواب بدید یک مسئله ایی هست اینه که بنده وارد ایوا میشم و در قسمت سهام عدالت که جدید شده فعلا .. برای ورود رمز ندارم و فراموشی رمز که میزنم واسم کد نمیاد همه چیزمم درست و کامله ولی واسه همه که انجام دادم کد میاد برای فروش سهام هست .. رمز عبور در قسمت فراموشی باید یه کد بیاد تا رمز رو عوض کنم ولی نمیاد خواهشا پاسخ بدید با تشکر ممنون منتظر جواب عالی قدران هستم ممنون .

  44. الهام می‌گوید

    سلام توقسمت امضا الکترونیک برای تسهیلات کرونا اصلا عمل نمیکنه میگه خطا درارتباط باسرور
    خواهشن پیگیری کنید والا میریم بانک میگن به مامربوط نیس بااپلیکیشن انجام بدید بااینم که انجام میدیم اینجوری
    تکلیف چیه؟

  45. ناشناس می‌گوید

    سلام و درود برنامه رو از سایت خود بانک ملی دانلود کنید و مجدد نصب کنید جواب میده

  46. محمد می‌گوید

    خیلی خیلی نرم افزار چرتیه.هزار با با ۱۰۰ تاگوشی امتحان کردم برا امضا دیجیتال میگه خطای عمومی.خاک توسرشون بااین نرم افزار درست کردنشون.تقصیر دارن میگن جنس خارجی

  47. ع معین می‌گوید

    سلام
    سقف انتقال کارت به کارت چقدره؟

  48. Ghazaloo می‌گوید

    میتونم بپرسم گزارش تراکنش کارت ب کارت رو چطوری توی ایوا باید پاک کرد؟

  49. حمید می‌گوید

    پرداخت اقساط تسهیلاتش کدوم قسمته؟

  50. یوسف می‌گوید

    با سلام واحترم چگونه می توانیم شماره موبایل در ایوا تغییردهیم

  51. هاشمی می‌گوید

    با سلام و احترام
    لطفا در برنامه گزینه ای تعبیه شود که برای گرفتن وام، بتوان ضامن را تغییر داد
    ضامن بنده به علت مشکلی که پیدا کرده اند ،نمی تواند گواهی امضا بگیرد و وام من همچنان در انتظار تایید امضای ایشان است، اگر در این برنامه گزینه ای گنجانده شود که بتوان ضامن را تغییر داد عالی می شود
    با تشکر فراوان

  52. مهناز می‌گوید

    سلام من کیف پولم رو شارژ کردم امکان این هست ک از فروشگاه بعد خرید با اپلیکیشن پرداخت کنم بوسیله کدqr

  53. ناشناس می‌گوید

    سلام، من ایوارو بروزرسانی کردم اما گزینه کارت به کارت نداره!
    چندبار هم نصبش کردم اما درست نشد! چرا؟!

  54. علی ثابتی می‌گوید

    افتضاح ترین برنامه آیواهست
    مکث چنددقیقه ای دررفتن ازمرحله ای به مرحله دیگر سرکاری گذاشتن در نشان بانک با عدم پذیرش تصویر سلفی برای گواهی امضا

  55. مریم می‌گوید

    سلام من در نرم افزار نشان بانک سریال کارت ملیمو میزنم
    eror
    میده و مینویسه
    خطا در دریافت کد رهگیری

  56. جلیل شریفی می‌گوید

    باسلام خدمت شما خسته نباشید وخیلی متشکر اززحمات شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.