راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک آمریکا کارت نقدی دیجیتالی روی اپلیکیشن بانکداری همراهش راه‌اندازی کرد

بانک آمریکا، کارت‌ نقدی دیجیتالی را در اپلیکیشن‌ بانکداری موبایلی خود راه‌اندازی کرد.

این بانک در توضیح این خبر گفت: « هرچند مشتریان می‌توانند از این کارت‌ها همانند کارت‌های فیزیکی استفاده کنند، اما این کارت‌ها به آنها قابلیت پرداخت در فروشگاه‌ها را بصورت آنلاین از طریق اپلیکیشن‌ها و کیف پول‌های موبایلی نیز داده است. هم‌چنین مصرف‌کنندگان می‌توانند از این کارت برای دریافت پول و سپرده‌گذاری در دستگاه‌های خودپرداز غیر کارتی بانک آمریکا استفاده کنند».

اگر یک مشتری به یک کارت جدید یا یک کارت نقدی جایگزین در صورت گم‌شدن کارت قبلی خود، نیاز داشته باشد، می‌تواند از طریق اپلیکیشن موبایلی برای درخواست کارت نقدی دیجیتالی اقدام و سریعا از آن استفاده کنند و دیگر نیازی نیست که همانند دریافت کارت دائمی یک هفته معطل شوند.

همچنین این بانک سرویس «سفارشات موبایلی» را هم راه‌اندازی کرده است. این سرویس به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از طریق اپلیکیشن موبایلی خود سفارش ارز خارجی بدهند. این پول می‌تواند یا به منزل آنها ارسال شود یا اگر به خارج از کشور سفر می‌کنند، بانک موردنظر خود را در کشور مقصد انتخاب کنند تا پول به آن بانک ارسال شود. این اپلیکیشن موبایلی مسیر تحویل پول را ردیابی می‌کند.

همچنین کسب‌وکارهای کوچک هم می‌توانند از این خدمات برای پیش‌‌سفارش اسکناس‌ها و سکه‌های مورد نیاز خود استفاده کنند. به‌علاوه می‌توانند بانکی را برای دریافت و ردیابی سفارشات خود همراه با هشدارهای آنی برگزینند.

منبع: ای‌تی‌ام مارکت‌پلیس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.