پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مقایسه خریدهای درون فروشگاهی و آنلاین / آمریکاییها در عصر دیجیتال چطور خرید میکنند؟
شما بیشتر مایلید خریدهای آنلاین انجام دهید یا دورن فروشگاهی؟ آیا کالاهای خاصی هستند که باید حتما قبل از خرید از نزدیک ببینید؟ آیا اقلام خاصی وجود دارد که سفارش دادنشان به وسیله تلفن یا کامپیوترتان به مراتب راحتتر باشد؟
مطالعهای که اخیرا تیم Signs انجام داده به همین موضوع میپردازد و تقریبا از هزار آمریکایی درمورد عادات خریدشان و اینکه برای خرید کالاهای مختلف با چه پلتفرمهایی راحتتر هستند، سوال کرده است. در این مطالعه به یافتههای جالبی اشاره شده است؛ برای مثال اینکه میلنیالها دو برابر بیبی بومرها از وبسایتهای ویلی ویلز استفاده میکنند و تقریبا 20 درصد آمریکاییها در حال حاضر از رسانههای اجتماعی بهعنوان برترین روش برای انجام خرید یاد میکنند.
در این مطالعه به اقلامی که افراد به صورت آنلاین خرید میکنند و دلایلی که پشت انجام این خریدها وجود دارد هم اشاره شده است.
مطالعه انجامشده توسط Signs به صورت اینفوگرافیک درآمده است که در ادامه ترجمه آن را در اختیار شما قرار میدهیم.
منبع: Social media today