راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

روز گره‌گشایی با حضور مدیران حصین و سایر مدیران و فعالان حوزه کسب‌وکار برگزار می‌شود / متخصصان آماده مشاوره دادن به استارت‌آپ‌ها

روز گره‌گشایی، رویدادی است برای گردهمایی افراد مجرب و متخصص تا آنها به استارت‌آپ‌ها مشاوره دهند. این رویداد سه‌شنبه، ۲۸ خردادماه، از ساعت ۱۴ تا ۱۹، در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. در این گردهمایی مدیران، مشاوران و فعالان کسب‌وکارهای متنوع حضور دارند. در حوزه پرداخت و کسب‌وکارهای نوین نیز افراد متخصص گروه حصین آماده مشاوره دادن به متقاضیان هستند.

مسعود آراسته، مدیرعامل حصین در حوزه توسعه کسب‌وکار، میثم رجبی، مدیر توسعه کسب‌وکار حصین در حوزه جذب سرمایه، محمدحسین غفوری، مدیر عامل حصین همراه (استودیوی رشد محصولات مایکت، مگنت و طاقچه) در حوزه توسعه فردی و منابع انسانی، ابوذر نوری، مدیرفنی حصین در حوزه توسعه اپلیکیشن‌های موبایل و سیستم‌های مقیاس‌پذیر، محمد حسین‌پور، مدیرعامل مگنت در حوزه دیجیتال مارکتینگ، خلیل طاهری، مدیر امنیت فناوری اطلاعات حصین، در حوزه امنیت و فناوری اطلاعات و ارتباطات، مصطفی مصطفوی، مدیر تبلیغات مایکت، طاقچه و مگنت در حوزه طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ و متدهای storytelling در تبلیغات و برندینگ و مهدی واحدی‌مقدم، عضو هیات مدیره مگنت و مشاور توسعه محصول طاقچه و مایکت در حوزه طراحی فرآیندهای توسعه محصول و استراتژی کسب‌وکارهای نو در این رویداد آماده مشاوره دادن به افراد علاقه‌مند هستند.

متقاضیان برای استفاده از مشاوران در این رویداد، می‌توانند با کلیک بر روی این لینک فرد و ساعت پیشنهادی خود را انتخاب کنند. همچنین، افرادی که مایل هستند به عنوان منتور یا فرد دارای تخصص و تجربه به انتقال تجربه بپردازد برای اعلام حضور و شرایط آن با شماره 86031306، داخلی ۴ تماس بگیرند. لازم به ذکر است قبل از انتخاب نهایی منتور افراد توجه داشته باشند که فقط می‌توانند از یک منتور وقت بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.