راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

زمان و شیوه‌ برگزاری مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران مشخص شد

بعد از شیوع بیماری کرونا در سال گذشته، دبیرخانه‌ جشنواره وب و موبایل ایران تصمیم گرفت تا تمامی فرآیندهای سیزدهمین جشنواره‌ وب موبایل ایران به صورت مجازی برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره وب و موبایل، بعد از پایان ثبت‌نام وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و حضور بیش از ۲۴۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن در این دوره‌ از جشنواره، داوری در سه مرحله به صورت آنلاین آغاز و در نهایت نامزدهای هر گروه در سایت جشنواره اعلام شدند.

بنابر تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران، اختتامیه این دوره در تاریخ جمعه ۱ اسفندماه ۱۳۹۹ از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به مدت ۲ ساعت به صورت زنده برگزار خواهد شد. ضمناً مشاهده آنلاین مراسم به صورت رایگان بوده و نیازی به ثبت‌نام یا پرداخت هزینه جهت شرکت در اختتامیه نیست.

تمامی علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان و بدون ثبت‌نام مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

در این مراسم اختتامیه که به صورت آنلاین پخش خواهد شد، به اتفاقات و رویدادهای مهمی که در سال ۱۳۹۹ رخ داده است، پرداخته خواهد شد. این مراسم با حضور مهمانان ویژه و شناخته شده‌ای از اکوسیستم استارت‌آپی ایران همراه خواهد بود.

پلتفرم‌هایی که این مراسم در آنها به صورت زنده و رایگان پخش خواهند شد طی چند روز آینده معرفی می‌شوند.

منبع جشنواره وب و موبایل ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.