راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هوش تجاری بر عملکرد فین‌تک‌ها چه تاثیری دارد؟ / پرسشنامه

هوش تجاری(Business Intelligence) یا BI یک فرآیند تکنولوژی‌محور برای تحلیل داده‌ها است. این فرآیند در نهایت به مدیران، صاحبان کسب‌وکار و تمام تصمیم‌گیرنده‌های اساسی یک کسب‌وکار، اطلاعاتی عملی می‌دهد. ابزارهای BI برای آنالیز و تحلیل داده‌ها به صورت‌های مختلفی ارائه می‌شود؛ مثلاً گزارش، داشبورد، چارت، نقشه، گراف و تمام ابزارهایی که بتوانند اطلاعات و داده‌های خام را در قالب‌های بصری و قابل استفاده به نمایش درآورند.

در پژوهشی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حال انجام است، به تأثیر هوش تجاری، ظرفیت جذب، قابلیت رفتار نوآورانه و یادگیری شبکه‌ای بر عملکرد سازمان‌های فین‌تک می‌پردازد. این پژوهش که در قالب پایان‌نامه کارشناسی ارشد توسط امید ایصافی، دانشجوی مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حال اجرا است، می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند که آینده و روند کاری خود را پیش‌بینی کنند. همچنین خطرات و احتمالات خود را با در نظر گرفتن هوش تجاری کاهش دهند.

به‌همین منظور پرسشنامه‌ای با موضوع تأثیر هوش تجاری، ظرفیت جذب، قابلیت رفتار نوآورانه و یادگیری شبکه‌ای بر عملکرد سازمان‌های فین‌تک تدوین شده که مدیران و کارشناسان فین‌تک می‌توانند از طریق این لینک، آن را تکمیل کنند.

پاسخ‌های این پرسشنامه کاملاً محرمانه بوده و فقط در محاسبات آماری تحقیق استفاده خواهد شد. همچنین قرار است، پس از پایان این پژوهش نتایج آن از طریق همین سایت منتشر شود تا مدیران و کارشناسان بتوانند از آن در جهت پیشرفت کاری و شغلی خود استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.