راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آینده KYC و معرفی مورد جالب KY3P

یک گروه 12 نفری از موسسات مالی دیجیتال و محلی به‌عنوان سرمایه‌گذاران و اعضای فرایند شناخت اشخاص واسط (KY3P) برای مدیریت ریسک‌های مربوط به اشخاص واسط و بهینه‌سازی فرایندهایی که موسسات مالی برای تعیین و نظارت ریسک‌های داخلی به یکدیگر ملحق شدند.

KY3P اولین پلتفرم مرکزی و مبتنی بر کلود را برای فروشندگان ارائه می‌دهد که جمع‌آوری و تایید داده‌های مربوطه و نظارت بر ریسک فروشندگان را بر عهده دارد. برای تامین‌کنندگان هم KY3P فراهم‌کننده مکانیسمی است که بار مسئولیت تقاضای درخواست‌های متقابل از موسسات مالی را کاهش می‌دهد.

KY3P سه سطح از سرویس‌های تایید را ارائه می‌دهد:

  • تایید از راه دور: اطلاعات ارزیابی از طریق پلتفرم KY3P به طور مستقل معتبر خواهد بود.
  • تایید در محل: این سرویس ارزیابی اطلاعات فروشنده در محل را انجام می‌دهد.
  • تایید سفارشی‌شده: ارزیابی در محل به وسیله پارامترهای مشخص‌شده توسط کاربر

گرگ کارمیکلرئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت Fifth Third می‌گوید پیوستن به KY3P به موسسات ما اجازه می‌دهد تا از فناوری‌های نوآورانه و پیشرو در صنعت نهایت استفاده را ببریم و پلتفرمی ایجاد کنیم که به وسیله آن بتوانیم مدیریت و نظارت بر ریسک اشخاص ثالث خود را پیشرفت دهیم.

الی بانک، بی‌بی‌وی‌ای کمپس، سیتیزنز بانک، کومریکا بانک، فیفث ترد بانک، هانتینگتون نشنال بانک، کی بانک، ام‌اند‌تی بانک، رجیونز بانک، سانتاندر ایالات متحده، سانتراست بانک و یو‌اس بانک جدیدترین صاحبان سهام و شرکای طراحی در فرایند KY3P هستند.

اینها به پارتنرهای طراحی بانک موجود در KY3P، مانندبارکلیز، گلدمن ساکس، اچ‌اس‌بی‌سی، مورگان استنلی و یوبی‌اس ملحق شده‌اند تا بتوانند مدیریت ریسک اشخاص ثالث در صنعت سرویس‌های مالی را بهبود بخشند.

منبع: Payments cards and mobile

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.