راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوره آموزشی ITIL4 Foundation، پانزدهم و شانزدهم اسفند برگزار می‌شود

دوره آموزشی ITIL4 Foundation مطابق با استانداردهای موسسه AXELOS در ۱۶ ساعت با تدریس ایمان برادری، رئیس هیات مدیره شرکت دانش‌آفرینان نیک‌اندیش برگزار می‌شود. قرار است طی این 16 ساعت علاوه بر ارائه محتوای آموزشی استاندارد، سخنرانی‌های متفاوتی در حوزه‌های تحول دیجیتال و تحول فرهنگ سازمانی برگزار شود. همچنین یکی از نمونه‌های موفق پیاده‌سازی ITIL در کشور و دستاوردهای آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ایمان برادری در این باره گفت: «ITIL مهم‌ترین چارچوب در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) است که تاکنون نسخه‌های ارائه شده آن تمرکز بیشتری بر روی راهبری و پشتیبانی فنی خدمات فناوری اطلاعات در سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف داشته‌اند.»

او با اشاره به اینکه ساختار آموزشی ITIL 4 به صورت کامل با ITIL V3 متفاوت است، گفت: «ITIL 4 با رویکردی نوین جهت راهبری و پشتیبانی سازمان در نقشه راه تحول دیجیتالی تدوین شده که شامل مدل عملیاتی دیجیتال برای ارائه و پشتیبانی محصولات و خدمات نوین بر پایه فناوری اطلاعات است.»

برادری در ادامه افزود: «یکی دیگر از نقاط برجسته ITIL 4، داشتن رویکردی جامع به یکپارچگی با چارچوب‌ها و استانداردهای مطرح دیگر حوزه فناوری اطلاعات نظیر Lean، Agile، DevOps و همچنین رایانش ابری است.»

به گفته او استفاده از ITIL 4 نه تنها برای متخصصان و مشاوران ITSM، بلکه برای کلیه افرادی که در حوزه تحول دیجیتال مشغول به کار هستند بسیار ضروری است.

این دوره 15 و 16 اسفندماه در مرکز مطالعات سازمان مدیریت صنعتی واقع در شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایران شناسی برگزار می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.