راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری کارگاه امنیت کیف پول دیجیتال در اولین روز همایش بانکداری الکترونیک

برنامه شرکت کاوش‌گران همراه کیش از شرکت‌های زیرمجموعه گرایش تازه کیش (GSS) در مورد امنیت کیف پول دیجیتال و توسط کیوان ارج، مدیر عامل شرکت کاوش‌گران همراه کیش در روز اول هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد.

در این برنامه کیوان ارج با معرفی اهداف شرکت و فعالیتی که انجام می‌دهد به انواع کیف پول دیجیتال اشاره کرد. او گفت که کیف پول دیجیتال با انواع مختلفی شناسایی و براساس تراکنش‌ها، واحد پولی، تک ارزی/چندارزی، نهاد صادرکننده، مدل توسعه، مدل درآمدی و نگهداری اطلاعات دسته‌بندی می‌شود.

در ادامه برنامه، ارج به موضوع امنیت اشاره کرد و گفت: «زمانی که بخواهیم درباره امنیت یک موضوع صحبت کنیم باید بازیگران آن صنعت را بشناسیم.»

او بازیگران اصلی کیف پول دیجیتال را اینطور برشمرد: «مشتری، دستگاه موبایل و رایانه کاربران، اپلیکیشن کیف پول دیجیتال، ارائه‌دهنده سرویس کیف پول، پذیرنده، ارائه‌دهنده سرویس پرداخت، بانک‌های صادرکننده و پذیرنده.»

مدیرعامل شرکت کاوش‌گران همراه‌ کیش در ادامه صحبت‌هایش به معرفی چالش‌های پیش روی کاربران و همینطور توسعه‌دهندگان پرداخت و ارائه‌اش را با تاکید بر امنیت و اینکه این موضوع نیاز به توجه و تمرکز هم در فرایند توسعه و هم در فرایند اجرا و پیاده‌سازی دارد، به پایان رساند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.