راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برای سومین سال متوالی محصول بانک رفاه در جشنواره ملی نوآوری، محصول برتر ایرانی شد

در سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که با حضور حسین رحمتی عضو هیات مدیره بانک رفاه برگزار شد، اپلیکیشن موبایلی نظام پیشنهادهای بانک رفاه پس از تبلت‌بانک و سامانه سمیم به عنوان سومین محصول خلاقانه این بانک معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، رحمتی در این جشنواره که جمعی از مسئولان بانک رفاه نیز حضور داشتند، طی سخنانی اظهار داشت: «بانک رفاه بانکی مشتری‌محور است و این برنامه موبایلی با تمرکز بر جلب رضایت مشتریان تاکنون موجب تسهیل در ارائه پیشنهادها توسط کارکنان این بانک بوده است که در برنامه توسعه‌ای نسخه جدید اپلیکیشن مذکور، مشتریان نیز می‌توانند پیشنهادهای خود را ارائه دهند.»

او همچنین ارائه این برنامه را در سطح مشتریان عاملی برای کاهش هزینه‌ها با ارائه راهکارهای مناسب از سوی مشتریان دانست.

در این جشنواره 27 محصول از بین محصولات شرکت‌های مختلف کشور به عنوان محصولات خلاقانه معرفی و تقدیر شدند و شرکت‌های موفق و نوآور تجربیات خود را در اختیار سایرین قراردادند.

گفتنی است، اپلیکیشن موبایلی نظام پیشنهادها، یک برنامه موبایلی بانکی در زمینه پیشنهاد است که در دو نسخه پیشنهاددهنده و کارشناسی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS با امکانات فراوان رونمایی شده است و با توسعه این برنامه مشتریان نیز می‌توانند به ارائه پیشنهاد بپردازند.

متقاضیان می‌توانند برای دسترسی به این برنامه موبایلی به سایت‌ بانک‌ رفاه کارگران  یا سامانه جامع نظام‌ پیشنهادها بانک رفاه مراجعه کنند.

2 دیدگاه
  1. مرضیه جلالی می‌گوید

    ضمن تبریک به بانک رفاه کارگران بابت این ابتکار هوشمندانه، بسیار زیبنده تر می شد که در این گزارش، اطلاعات و آماری از میزان پیشنهادهای ارائه شده در بانک رفاه کارگران و بازخورهای اجرایی آن ارائه می شد تا بتوان دریافت که با حضور این محصول برتر ایرانی در حوزه بانکی، اثربخشی استفاده از نظرات، بیشتر شده است. امید است با توجه به هزینه و فایده طرح های اجرایی، بازخور حاصله در بدنه بانک مشهود و قابل دفاع باشد.

  2. ابوالفضل درزی می‌گوید

    خوب است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.