بانک‌تک (BankTech) موبایل

روابط عمومی بانک ملی اعلام کرد: با طرح بانک آفیسر، تمام نیازهای مشتری بدون مراجعه حضوری به شعبه رفع می‌شود

نسخه ارزی بام
نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

در طرح بانک آفیسر، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام‌رسان «بله» انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک آفیسر به‌منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می‌شود.

هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم مشتریان است و با ارائه آن در شعب، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه‌ای اختصاص می‌یابد که علاوه بر روش‌های معمول، از طریق پیام‌رسان «بله» نیز با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها در واقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده‌اند.

در این طرح، تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه و از طریق پیام‌رسان «بله» انجام می‌شود و در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می‌تواند به نحوه خدمت‌رسانی اکانت آفیسر امتیاز بدهد.

متقاضیان بهره‌مندی از این خدمت می‌توانند به شعب بانکی ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.  بانک آفیسر در شعب مراکز استان‌ها و شعب ممتاز عملیاتی شده است.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

/* ]]> */