راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر سامانه هفتادسی مطرح کرد: 7030 سامانه‌ای از دل کاربران و برای آنهاست

سامانه 7030 با شعار «۷۰ درصد سودها برای کاربران» به بازار محصولات اعتباری از جمله شارژ، بسته‌های اینترنتی و خدمات پرداخت ورود پیدا کرده و کاربران فعال خود را در ۷۰ درصد از سود خود شریک می‌کند.

بنیان‌گذار این سامانه، وحید عزیزی‌نژاد است که به گفته خودش در حوزه نرم‌افزار و برنامه‌نویسی تحصیلاتی نداشته و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق و سیستم‌های انرژی است، اما به دلیل علاقه‌مندی‌اش در حوزه نرم‌افزار و فناوری اطلاعات در این زمینه فعالیت‌هایی انجام داده است. با او همراه شدیم تا داستان به وجود آمدن این سامانه را توضیح دهد و بدانیم اکنون در چه مرحله‌ای قرار دارد.

وحید عزیزی‌نژاد، مدیرعامل سامانه 7030

عزیزی‌نژاد کار خود را با تألیف کتاب‌های فیزیک گاج و سپس ساختن مجموعه اپلیکیشن‌های کمک ‌آموزشی با نام «تسلا» برای دوره دبیرستان در سال 1392 شروع کرده، این اپلیکیشن مطالب آموزشی رتبه‌های برتر کنکور را در بستری کارآمدتر و با قیمتی ارزانتر در کافه بازار و سایر اپلیکیشن مارکت‌ها عرضه می‌کرده است.

عزیزی‌نژاد و گروهش در سال 1393 پیام‌رسان بومی به نام «بونگ» را راه‌اندازی کردند که برخی امکانات و قابلیت‌های خاصی برای اقوام ایرانی در آن گنجانده شده بود. عزیزی‌نژاد در این باره توضیح می‌دهد: «در واقع بونگ یک پیام‌رسان و شبکه اجتماعی بومی در پاسخ به برخی پتانسیل‌ها و نیازهای اقوام ایرانی با زبان‌های مختلف بود که در رقابت با پیام‌رسان وایبر و برخی از قابلیت‌های فیسبوک، ایده‌پردازی و آماده رونمایی شد، اما به دلایلی منتشر نشد.»

پروژه «قرآن واضح» در حوزه قرآن کار بعدی این تیم بوده است. تعریف این پروژه حاصل این نگرش بود که قرآن‌خوانی و به طور کلی‌ نیاز مردم به آموزه‌های دینی به چشم یک سرویس دیده شود تا با وجود توسعه در زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های حوزه فناوری اطلاعات از جمله اینترنت، گوشی‌های هوشمند، سیستم عامل‌های همراه اندروید و ios بتوان یک راهکار و اپلیکیشنی ایجاد کرد تا نیاز مردم که تاکنون به طور سنتی و متداول به وسیله ابزارها و روش‌های قدیمی پاسخ داده می‌شد، اکنون با به کارگیری تکنولوژی به نحوی موثرتر و همگانی‌تری در دسترس عموم قرار گیرد و به این نیاز پاسخ داده شود.

 

آغاز به کار 7030

عزیزی‌نژاد با این مقدمات، داستان ایجاد سامانه 7030 را تعریف می‌کند. او می‌گوید: «تابستان سال 1396 بود که نظر شرکت در حوزه پرداخت جلب شد. با مطالعات مشخص شد حوزه پرداخت و فین‌تک رو به رشد است و در یک نقطه عطف و در آستانه انقلاب قرار دارد. همه این سامانه‌ها و استارت‌آپ‌ها که در سال‌های اخیر در کشور و حتی در دنیا ایجاد شده، تلاشی هستند برای خارج شدن امر نگهداری و انتقال پول از فاز سنتی خود و گذر از ابزارها و بسترهای سنتی به فضای مدرن‌تر و کارآمدتر با استفاده از ظرفیت‌های اینترنت و نرم‌افزار.

از طرفی در ایران کسانی که در حوزه پرداخت مانند پی‌اس‌پی‌ها فعال هستند، خدمات یکسان، با کیفیت و قیمت‌های نسبتاً مشابهی ارائه می‌دهند و کمتر به ایجاد بسترهای جدید پرداخت توجه می‌کنند. آنها فقط با تبلیغات زیاد سعی می‌کنند مخاطب و مشتری را جذب کنند. از سوی دیگر استارت‌آپ‌های فین‌تک در سال‌های اخیر با وجود ایجاد و پیگیری کارهای نوآورانه عموماً با استقبال عمومی کاربران مواجه نمی‌شوند و در بین مردم رایج و متداول نمی‌شوند.»

مدیر سامانه هفتادسی در این باره ذکر می‌کند: «7030 با این سؤال شکل گرفت که این سامانه چگونه می‌تواند در حوزه پرداخت حرف خود را بزند؟ چگونه هم می‌توان جامعه کاربران بالایی داشت و هم نوآوری در حوزه پرداخت را مد نظر قرار داد؟ در پاسخ به این سؤال و در گام اول، فروش محصولات اعتباری و غیرفیزیکی از جمله شارژ، بسته‌های اینترنت و قبض به عنوان پرتکرارترین پرداخت‌ها به عنوان فعالیت اولیه این سامانه انتخاب شد.

بازار اولیه این سامانه آن دسته از کاربران فعال در فضای مجازی تعریف شد که کمتر تحت تأثیر تبلیغات محیطی و تلویزیونی شرکت‌های بزرگ قرار دارند و از طرفی با توجه به ظرفیت تبلیغات این بخش از کاربران استراتژی ۷۰ به ۳۰ برای سامانه هفتادسی انتخاب شد. به این معنی که سامانه هفتادسی به جای تبلیغات هنگفت و هدر رفت منابع مالی، کاربران فعال را در هفتاد درصد سود حاصل از خرید همه کسانی که دعوت می‌کنند، سهیم می‌کند.»

 

چگونگی کسب درآمد کاربران از این سامانه

او با اشاره به اینکه سامانه 7030 در ابتدای کار تنها پنج درصد از بازار را مورد هدف قرار داده و آن هم کاربرانی هستند که در شبکه‌ اجتماعی فعالیت می‌کنند، می‌گوید: «سامانه 7030 یک پلتفرم خرید و فروش محصولات اعتباری و بستری برای همه کسانی است که ظرفیت تبلیغ و جذب مخاطب را دارند تا بتوانند در کنار کسب‌وکار خود یک درآمد جدید نیز داشته باشند و در 70 درصد از سود محصولات در سامانه هفتادسی بهره‌مند شوند.

مدیران کانال‌های پرمخاطب، صاحبان پیج‌ها، فعالان در گروه‌ها، کسانی که سایت یا وبلاگ پربازدید دارند و همه کسانی که می‌توانند کار تبلیغ انجام دهند، می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه، دیگران را دعوت کنند و در هفتاد درصد سود خرید همه کسانی که با دعوت ایشان وارد می‌شوند، سهیم شوند.»

مدیرعامل سامانه 7030 در ادامه می‌گوید: «فعالیت در این سامانه به این صورت است که هر کاربری که به سیستم 7030 وارد می‌شود، شماره موبایل او کد معرف اوست، می‌تواند پنج نام کاربری اختصاصی برای خودش بسازد و شروع به دعوت کردن دوستان کند. از زمانی که آنها ثبت نام می‌کنند با کد معرف وارد می‌شوند و اگر خریدی انجام دهند سودی به او تعلق می‌گیرد.»

او درباره نحوه فعالیت کاربران می‌گوید: «هر کس از کاربر معمولی تا حرفه‌ای بسته به توان، تخصص و ظرفیت تبلیغی خودش می‌تواند در این بستر فعال شده و مخاطبان خود را دعوت کند. در واقع هفتادسی یک شبکه فروش غیرمتمرکز است که برای فعالان در فضای مجازی مناسب است.»

 

هیچ تبلیغی برای این سامانه انجام نشده است

عزیزی‌نژاد با بیان اینکه مهم‌ترین و پرتکرارترین تراکنش‌ها، خرید شارژ و بسته‌های اینترنت سیم‌کارت‌ها است، می‌گوید: «گردش این بازار ۲۰ هزار میلیارد تومان و سود آن هزار میلیارد تومان در سال است. در صورتی که حتی یک درصد از بازار را هم پوشش دهیم، به میزان ۷ میلیارد تومان در کل شبکه 7030 سود تقسیم می‌شود و می‌تواند برای برخی کاربران درآمد قابل توجهی باشد. همچنین سالانه صدها میلیون قبض پرداخت می‌شود و انتقال کارت به کارت نیز از پر تکرارترین تراکنش‌ها است.

ما در حال حاضر برای پاسخ به نیاز روزمره کاربران و در راستای ایجاد اکوسیستم پرداخت، سرویس‌های خرید شارژ، بسته‌های اینترنت، انواع قبض، انتقال وجه کارت به کارت و سرویس نیکوکاری را در سامانه داریم و تا پایان امسال بلیط‌های مسافرتی هواپیما و انواع بیمه را هم اضافه خواهیم کرد.»

او در تکمیل صحبت‌هایش می‌گوید: «در واقع ما با تأمین نیاز روزانه کاربر در محیط کاربری جدید و مدرن سعی می‌کنیم تجربه کاربری خوشایندی در خرید برای کاربرانمان ایجاد کنیم.»

عزیزی‌نژاد با توضیح اینکه از زمان انتشار اپلیکیشن در فروردین ماه، تاکنون حدود 650 هزار کاربر عضو سامانه 7030 شده‌اند، ادامه می‌دهد: «روزانه پنج هزار نفر به سیستم ما اضافه می‌شوند. این در حالی است که مطلقاً هیچ تبلیغی انجام نداده‌ایم و تا پایان سال یک میلیون نفری شدن را تجربه می‌کنیم.»

او اضافه می‌کند: «ما روزانه 20 هزار تراکنش داریم که حدود 15 هزار تای آنها تراکنش موفق هستند. به دلیل بیشتر بودن سرعت رشد کاربران نسبت به توان تأمین محصول، تأمین زیرساخت فنی و به خصوص پشتیبانی و رفع مشکلات انبوه کاربران، با وجود مشکلات زیرساختی در زنجیره تأمین، تعداد تراکنش‌ها به آن حدی که انتظار می‌رفت نیست. اما در حال حاضر با رشد و بهبودی که در همه بخش‌های فوق صورت گرفته، می‌توانیم بگوییم روند خوبی را در پیش داریم و برنامه‌ریزی مناسبی برای بحث بازگشت کاربران به سیستم را تا ظرف سه ماه آینده در نظر گرفته و دنبال خواهیم کرد.»

 

بازاریابی شبکه ای 7030 منافاتی با قانون ندارد

مدیر عامل سامانه هفتادسی درباره زمزمه‌هایی که در رابطه با هرمی بودن این مجموعه پیش آمده بود، می‌گوید: «در سه ماه اول و طبق آنچه برنامه‌ریزی شده بود و با هماهنگی با نهادهای دولتی ذیربط، ۷۰ درصد سود خرید هر کاربر به صورت مساوی در یک زنجیره هفت نفری از عوامل دعوت آن کاربر تقسیم می‌شد، ولی در ادامه به دلیل انتظار و عدم ابلاغ آیین‌نامه در دست تدوین در زمینه بازاریابی شبکه‌ای برای محصولات اعتباری (غیرفیزیکی) در وزارت صنعت و از طرفی با تذکر مراجع قضایی نسبت به مغایرت این طرح سوددهی با قانون در خرداد ماه، هم اکنون این سود در یک سطح و مستقیماً به معرف مستقیم کاربر، اختصاص داده می‌شود.»

عزیزی‌نژاد در ادامه می‌گوید: «از نظر ما این مساله آسیبی را ایجاد نمی‌کرد و فعالیت محیطی و امنیتی نداشتیم. دیدگاه ما بر این بود که قوانین سفت و سخت شرکت‌های هرمی برای مواردی است که آسیب‌زا هستند وگرنه مکانیزم بازاریابی شبکه‌ای به خودی خود مساله‌ای ندارد.

با این نظر تا حدی به خودمان اجازه دادیم که با این شکل شروع کنیم و در تماس و تعامل با مراجع قضایی و وزارت صنعت هم بودیم. آنها گفتند که قانونی برای این قضیه وجود ندارد، درحالی‌که مطلع شدیم در وزارت صنعت آیین‌نامه‌ای درباره خدمات و محصولات غیرفیزیکی در حال تدوین است.»

او 7030 توضیح می‌دهد: «بعد از اینکه مراجع قضایی این مساله را به ما تذکر دادند، تعامل خوبی برقرار شد. تمام حدود و ثغور قانون را از مراجع قضایی جویا شده و در نهایت اکنون با اجازه قانون آن سود 70 درصدی را فقط در یک سطح تقسیم می‌کنیم. البته در تلاش هستیم تا این برنامه درآمدزایی به نحوی باشد که حداکثر جذابیت و رضایت کاربران را در پی داشته باشد و از طرفی منافاتی هم با قانون نداشته باشد. پاسخ کوتاه به سؤال این است که در مرداد 97 ای‌نماد ۷۰۳۰ تمدید شد و فعالیت آن اکنون هیچ مشکل قانونی ندارد.»

 

رضایت مشتری و کیفیت خدمات مهم‌تر از رقابت است

او درباره رقابت در این حوزه از بازار با وجود شرکت‌های صاحب نام و بزرگ گفت: «بازار ۴۰ تا ۵۰ میلیون نفری به اندازه کافی بزرگ است و عرصه برای یک کار نوآورانه هیچ‌وقت تنگ نیست. سامانه 7030 برنامه‌ای برای رقابت مستقیم با بزرگان این حوزه را ندارد. از طرفی کاربر و مشتری هم اعتقادی به اینکه چه شرکتی بزرگ‌تر است، ندارد و بیشتر به کیفیت خدمات و اینکه کدام ‌یک رضایت بیشتری را برای او به ارمغان می‌آورد، توجه می‌کند. اساساً به همین دلیل است که همواره و در همه حوزه‌ها، شرکت‌های کوچک و استارت‌آپ‌ها شرکت‌های بزرگ‌تر را به چالش کشیده‌اند.»

عزیزی نژاد مزایای 7030 را توضیح می‌دهد و می‌گوید: «مزیت اول بحث مردمی بودن این سامانه است. 7030 سامانه‌ای از دل خود کاربران است و متعلق به آنهاست و این انگیزه را در کاربران ایجاد می‌کند که برای درآمدزایی خودشان یا دوستانشان از سامانه 7030 استفاده کنند.

پیشرو بودن مزیت دوم این سامانه است. این سامانه خود را پلتفرم جدیدی برای فروش محصولات اعتباری می‌داند که با نوآوری‌هایی که در سیستم به وجود می‌آورد، سعی دارد محصولات غیرفیزیکی مورد نیاز روزمره کاربر را که سابقاً از سایت‌ها و سامانه‌های متعدد و پراکنده تأمین می‌شد را به صورت یکجا و یکپارچه ارائه دهد.

به عنوان مثال در سیستم USSD با وجود اینکه در دنیا یک سیستم منسوخ است ولی در ایران به دلیل توسعه نامتوازن زیرساخت‌های ارتباطی رواج دارد و به سادگی، سهولت و سرعت، شهرت دارد. برای خرید یک شارژ دست کم بالای ۴۰ بار باید کلیک کرد اما در سامانه هفتادسی با ساده‌سازی فرآیندهای خرید، با وجود کیف پول، امکان پرداخت با اعتبار و با استفاده از ویجت‌هایی که در اپ تعبیه شده، حتی با یک کلیک هم می‌توان شارژ خرید.»

 

اجرای پرداخت نظیر به نظیر درآینده

او آینده پرداخت را در بستر اینترنت و اپلیکیشن‌ها می‌بیند و می‌گوید: «ما ترجیح می‌دهیم به جای رفتن به سمت USSD خودمان را در بخش اپلیکیشن و اینترنت تقویت کنیم و در ادامه این راه به ایجاد یک سیستم جامع پرداخت فکر می‌کنیم. آینده سامانه 7030 یک سیستم پرداخت نظیر به نظیر با دارا بودن یک کیف پول مجازی است که به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دیگر API می‌دهد تا کاربران و مشتریان ۷۰۳۰ بتوانند همیشه و با یک حساب کاربری پرداختشان را در همه جا داشته باشند.»

او در آخر می‌گوید: «اکنون 11 نفر در این سامانه مشغول به کار هستند و در فاز توسعه توسعه با جذب سرمایه‌گذار، اعضای تیم به ۲۰ نفر خواهد رسید.»

42 دیدگاه
  1. طیرانی می‌گوید

    با سلام وقت بخیر؛
    ایده 7030 بسیار بسیار ایده جذاب و به نظر بنده خداپسندانه هست؛ چون همه مردم جامعه در سود این بازار بزرگ سهیم می شوند.
    اما در حال حاضر از صحبت های اولیه که گفته میشد تا هفت سطح سود پرداخت می شود، فاصله گرفته و تنها از سطح اول سود پرداخت می شود.
    که همین موضوع مهم را هنوز خیلی از افراد نمی دانند.

  2. پیمان بهروز می‌گوید

    ۷۰۳۰ برنامه جالبی بود،تا زمانی که هفت سطحی بود ولی الان کاربران به چه چیزی دلشون رو خوش کنند

  3. مصطفی می‌گوید

    سلام
    ممنون از انتشار این مطلب
    و در مورد 7030واقعاً کارشون قابل تحسینه
    7030 را حتما نصب کنید چون هم کار باهاش راحته و هم میتونید درآمد زایی کنید

  4. ایرج جعفری می‌گوید

    سلام ضمن درگذشت آیت‌الله شاهرودی راخدمت مقام معظم رهبری وشما ومردم عزیز ایران تسلیت عرض می گویم :
    ببخشید چندوقت پیش یک کیف پول مبلغ س هزارتومان معادل 300000ریال احساب ماکثرکرده و همین شرط گذاشت که مبلغ ذکرشده به حساب کیف پول می باشد وهر وقت نیاز داشته باشید کیف پول درخدمت شماهست حتی اگرپاک شود مبلغ ذکرشده به حساب شما واریز می شود وبعد ازآن مبلغ 4000000ریال به مدت دو سه ماه از حساب من کثر گردیده است حال کیف پول ذکرشده چه گونه مبلغ ذکر شده است رابه من باز می گردد سپاسی ازشما عزیزان درضمن سیم کارت دیگری روی گوشی بوده است متشکرم هم راهنمایی فرماید انشاءالله موفق باشی وسلام

  5. وحید بصیرت شهرستان نایین می‌گوید

    باسلام وخسته نباشیدخیلی تشکر میکنم از این دستگاه سدادچون واقن چند سالی هستش داخل مغازم این دستگاه را استفاده میکنم در ضمن تشکر ویژه از اقای مویدی چون هر یکماه ی بار میاد دستگاه راچک میکنه هر گونه مشکلی هم داشتم راهنمای میکنه فقط متاسفانه چند وقت پیش مغازم دچار اتش سوزی شد ودستگاه سوخته متاسفانه باتشکر از عوامل محترم شرکت سداد

  6. الناز می‌گوید

    فكر نميكنم بعد از تك سطحى شدن اين اپ سرعت رشدش به صورت قبل باشه ٧٠ درصد از سود يه سطح چنگى به دل نميزنه كه براى تبليغ كلامى ارزش وقت گذاشتن داشته باشه 🙁

  7. حسن می‌گوید

    با سلام متاسفانه اطلاع رسانی از اینکه درآمد زایی از 7 سطح منتفی است اصلا انجام نشده و خیلی از کارگران به همین امید 70 30 را نصب میکنند وبس از مدتی که برای شما تبلیغ میکنند متوجه این موضوع میشود که این خود اعتبار تان را تا حد زیادی خدشه دار میکند

    دوم اینکه احتمال اینکه قضیه 7 سطحی به صورت قانونی تصویب شود هست یا خیر

  8. حسن افضلی می‌گوید

    با سلام من ایده به نظر خوبی جهت افزایش مشتریان 7030 دارم
    09037643406

  9. فاطمه می‌گوید

    واقعا عالیه . الان خیلی خوشحالم که با این اپلیکیشن آشنا شدم…

  10. پوریا می‌گوید

    سلام در کانال تلگرام ۷۰۳۰ ، ورژن جدید ۷۰۳۰ رو گذاشته بودن و من نصب کردم ولی برای ثبت نام شماره موبایل خودم رو قبول نمیکنه ، لطفا پاسخ بدهید . در ضمن آیا میتوان به طور مستقیم با ۷۰۳۰ ارتباط برقرار کرد بدون کد معرف؟

    1. ناشناس می‌گوید

      خیر نمیشود

  11. علی می‌گوید

    سلام خیلی ایده خوبیه هفتادسی بهتر از بازاریابی شبکه ای

    1. بوسف می‌گوید

      سلام. کارمزد چطور به حساب افراد واریز میشه؟

  12. سیدضیاء می‌گوید

    سلام چرا هر وقت بخوام شارژ بگیرم باید اطلاعات کامل کارت بانکو تکرار کنم؟!!!!!

  13. اسماعیل جبراییلزاده می‌گوید

    خیلی خوبه عالیه.

  14. اسماعیل جبرائیل زاده می‌گوید

    اطلاعات زیادی ندارم

  15. الهام می‌گوید

    سلام چرا پرداخت اعتباری غیرفعال است و نمیتوانم از اعتبارم شارژ بگیرم؟ دوما چرا احراز هویت شما (هم چهره هم کارت ملی ) تا حالا جایی اینجوری ندیدم؟ چرا شماره کارت بانکی ذخیره نمی شود؟ و چرا قطع بودن درگاه بانکی زیاده؟(مخصوصا درگاه پارسیان) اینا مشکلاتی که بعد از مدتی کار کردن افراد دلسرد میشن.

  16. ناشناس می‌گوید

    سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و… شریک می کند.
    شما روی خرید کسانی که از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
    از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.

  17. رضا می‌گوید

    کاملا کلاهبرداریه چون موقع شارژ کردن پول از حساب کم میشه ولی به حسابت نمیره و ضمنا هیچ شماره ای هم برای پشتیبانی ثبت نشده

  18. اطلاعیه مهم می‌گوید

    توجه!!! توجه!!!
    با عرض سلام و درود ب کاربران گرامی هفتاد سی !
    یه نکته ی خیلی مهم بعد از نصب اپلیکیشن هست که توجه کنید!!!!
    کسانی که دوست ندارند کد معرف شخصی یکی دگ رو بزنند و زیر مجموعه اون ها بشن ، این کد رو بزنند که کد معرف اعلام شده توسط وبسایت ۷۰۳۰ میباشد!
    کد معرف رسمی اپلیکیشن هفتاد سی : ۷۰۳۰۷۰۰۰۳۰

  19. اطلاعیه مهم می‌گوید

    *با توجه به پرسش های شما کاربران محترم؛ طی روزهای اخیر متاسفانه برخی افراد سودجو با انتشار پیام های دروغین و خلافِ واقع،سعی در فریب شما را دارند. به فرض میگن که فلان شناسه بیشتر سود میده یا مال خود شرکتِ یا شارژ رایگان میده یا معتبرِ! به عرض دوستان عزیز میرسانم که در واقع برای شما به هیچ عنوان فرقی ندارد که از چه شناسه معرفی برای ورود به برنامه استفاده کنید. همچنین در صورتی که شناسه معرف ندارید و یا به هر دلیل نمیخواهید از دیگر شناسه ها استفاده کنید، میتوانید از عبارت 7030700030 استفاده نمایید.

  20. اطلاعیه مهم می‌گوید

    با توجه به پرسش های شما کاربران محترم؛ طی روزهای اخیر متاسفانه برخی افراد سودجو با انتشار پیام های دروغین و خلافِ واقع،سعی در فریب شما را دارند. به فرض میگن که فلان شناسه بیشتر سود میده یا مال خود شرکتِ یا شارژ رایگان میده یا معتبرِ! به عرض دوستان عزیز میرسانم که در واقع برای شما به هیچ عنوان فرقی ندارد که از چه شناسه معرفی برای ورود به برنامه استفاده کنید.

  21. سامان می‌گوید

    7️⃣0️⃣3️⃣0️⃣ سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و… شریک می کند.
    ✅ شما روی خرید تمام کسانی که از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
    ✅ از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.
    https://7030.ir/r/idoff
    شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: idoff

  22. سبحان می‌گوید

    اگه میدونستم قبلا هفت سطحی بوده و الان شده یه سطح اصلا تبلیغ نمیکردم .اینقدر ب ای مردم باید فک بزنی که اقا این برانامه اینجوریه اونجوریه ،تا بخوای راضیشون کنی .به نظرم ارزششو نداشته باشه وقتی یک سطحی شده

  23. بوسف می‌گوید

    سلام. کارمزد چطور به حساب افراد واریز میشه؟

  24. مینا می‌گوید

    سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و… شریک می کند.
    شما روی خرید کسانی که از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
    از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.
    https://7030.ir/r/hft7030

  25. اطلاعیه مهم می‌گوید

    با توجه به پرسش های شما کاربران محترم؛ طی روزهای اخیر متاسفانه برخی افراد سودجو با انتشار پیام های دروغین و خلافِ واقع،سعی در فریب شما را دارند. به فرض میگن که فلان شناسه بیشتر سود میده یا مال خود شرکتِ یا شارژ رایگان میده یا معتبرِ! به عرض دوستان عزیز میرسانم که در واقع برای شما به هیچ عنوان فرقی ندارد که از چه شناسه معرفی برای ورود به برنامه استفاده کنید. همچنین در صورتی که شناسه معرف ندارید و یا به هر دلیل نمیخواهید از دیگر شناسه ها استفاده کنید، میتوانید از عبارت … استفاده نمایید.

    1. رسول قربانی می‌گوید

      تو دیگه کی هستی بابا!
      به اسم باخبرسازی مردم از افرادسودجو، خودت براشون دام پهن کردی که با کلک و فریب بیان زیر نظر تو؟
      افراد میتونن بدون وارد کردن شناسه هم در اپلیکیشن 7030 ثبت نام کنند.

  26. امیر مختار می‌گوید

    سلام من حدود ۲۰۰۰نفر رو دعوت دادم با توجه به چن سطحی ولی چه فایده وقتی که هیچ فایده ای نداره چن سطحی دلسرد شدیم و دیگه بی فایدس ادامه دادن

  27. فدایی رهبر می‌گوید

    لطفا نظر مراجع تقلید را بیان نمایید

  28. ناشناس می‌گوید

    نظر مراجع درمورد این چیست حکم شرعی حلال یا حرام لطفا برایم روشن کنید با تشکر

  29. داود می‌گوید

    سلام من همین یک هفته قبل ‌برام پیام نصبش از طریق یکی از دوستان اومد و نصبش کردم هنوز میگن سود تا سطح هفت می‌رسه الان فهمیدم فقط یک سطح

  30. جیگیلی می‌گوید

    سلام ببحشید من از ۷۰۳۰ خواستم شارژ مستقیم بگیرم ۵۰ هزار تومن تراکنش موفق بود ولی خطم شارژ نشد بعد ۷۲ ساعتم برگشت نخورد لطفا راهنماییم کنین چجور برگردونم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.