راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اینستاگرام دایرکت مجهز به قابلیت پیام‌رسان صوتی شد

اپلیکیشن اینستاگرام، که درواقع پلتفرم رسانه اجتماعی به اشتراک‌گذاری عکس فیس‌بوک به حساب می‌آید، قابلیت جدید پیام‌رسان صوتی را روی اینستاگرام دایرکت خود راه‌اندازی کرد.

سرویس «واکی-تاکی» که روی اینستاگرام دایرکت در سراسر دنیا فعال است، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با نگه داشتن دکمه میکروفون، پیام کوتاه صوتی خود را ضبط کنند و این پیام صوتی روی صفحه چت کاربر نمایش داده می‌شود. این پیام‌های صوتی حداکثر تا یک دقیقه ظرفیت ضبط دارد و روی صفحه چت کاربر ماندگار است.

این جدیدترین ویژگی است که توسط اینستاگرام راه‌اندازی شده است. همین ماه پیش بود که این پلتفرم از قابلیت جدید دیگری رونمایی کرد که امکان خرید طی تعطیلات را برای کاربران ساده‌تر می‌کند و خبرها حاکی از آن است که قصد دارد تا اپلیکیشن خرید خود به نام IG Shopping را راه‌اندازی کند. اخیرا هم شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه کاربران اینستاگرام در هند می‌توانند در سال 2019 و با فشار دادن دکمه «خرید» که درست کنار محصول معرفی‌شده قرار دارد، داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام خریدشان را انجام دهند.

ببینید: کانال خرید به اپلیکیشن اسنپ‌چت اضافه شد

گویا اواسط سال آینده این پلتفرم مجهز به دکمه «خرید» خواهد شدکه مستقیما کاربر را به صفحه محصول موردنظرش ارجاع می‌دهد. درست زمانی که به مسائل مربوط به پرداخت و دیگر بخش‌ها رسیدگی شود، اینستاگرام فروش مستقیم خودش را آغاز می‌کند.

منبع: PYMTNS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.