راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کانال خرید به اپلیکیشن اسنپ‌چت اضافه شد

اسنپ‌چت کانال خرید اختصاصی خودش را در بخش «دیسکاور» اپلیکیشنش راه‌اندازی کرد. این کانال خرید با نام «Shop and Cop»، اولین کانال خرید اسنپ‌چت است و محصولات مختلفی، از پوشاک گرفته تا محصولات زینتی را در بر می‌گیرد. کاربر به وسیله این کانال می‌تواند مستقیما محصولات موجود را، مستقیما از خود اسنپ‌چت خریداری کند.

ماهیت ناپایداری که اسنپ‌چت دارد، چالش بزرگی برای برندها به حساب می‌آید چراکه آنها نمی‌توانند یک حضور دائمی و پایدار در این اپلیکیشن داشته باشند. از دیگر ویژگی‌های  Shop and Cop این است که پشنهادات خریدی که به کاربر ارائه می‌دهد بازه زمانی محدودی دارد و پس از مدتی از کانال برداشته می‌شود.

محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی مورداستفاده توسط نوجوانان آمریکایی

از طرف دیگر اینستاگرام هم شروع به گسترش یک سری قابلیت‌های تجاری در اپلیکیشنش کرده است تا بتواند منافع بیشتری از یک میلیارد کاربر ماهانه خود داشته باشد و به همین خاطر اسنپ‌چت باید حواسش را جمع کند. اینستاگرام به‌تازگی قابلیت خرید در بخش Stories خودش را در سطح جهانی راه‌اندازی کرد و علاوه بر این آیکون کیسه خرید را روی صفحات محصولات قرار می‌دهد تا کاربران بدانند که می‌توانند آن چیزی که در پست قرار دارد را خریداری کنند و به براساس گزارش مارکتینگ لند، بیش از 90 میلیون کاربر لااقل یک بار روی این محصولات کلیک کرده‌اند.

همچنین شایعه شده است که اینستاگرام یک اپلیکیشن مجزای خرید راه‌اندازی می‌کند که بنا بر علایق کاربر و برندهایی که دنبال می‌کند، محصولات را برایش شخصی‌سازی کند.

با اینکه کانال خرید جدید اسنپ‌چت روی انجام مبادلات کوتاه‌مدت حساب باز کرده است با این حال بایستی به فکر توسعه قابلیت‌های ماندگار و دائمی خودش باشد تا کاربر بتواند با فراغ بال برای پیدا کردن محصولات جستجو کند.

منبع: Business Insider

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.