راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کافه کتاب پات با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی در ایران کیش افتتاح شد

به مناسبت هفته کتاب، کافه کتاب پات در ساختمان ایران‌کیش با حضور مدیران و کارمندان این شرکت افتتاح شد.

این کتابخانه، در راستای اقدامات فرهنگی ایران‌کیش، در این شرکت افتتاح شد و در آن بیش از 400 عنوان کتاب در موضوعات مختلف مدیریتی، ادبی، تاریخی، روانشناسی و … وجود دارد.

در ابتدای این مراسم، رضا احمدی مدیر روابط عمومی ایران‌کیش، ضمن تشکر از حمایت مدیران و کارمندان این شرکت، گفت: «امیدواریم کافه کتاب پات، فتح بابی برای سازمان‌هایی باشد که خود را مرتبط با فرهنگ نمی‌دانند و آنها هم از این حرکت ایران‌کیش، سرمشق بگیرند.»

در ادامه حسین ابطحی، مشاور سابق ایران‌کیش، با ابراز خوشحالی از افتتاح این فضا، گفت: «ان‌شاءالله همانطور که کتابخانه ایجاد شده، کتاب‌خوان هم ایجاد شود. گاهی آمارهای وحشتناکی از میزان مطالعه ایرانیان می‌شنویم که من تمایل ندارم آنها را باور کنم.»

او افزود: «معمولا در خانه کتاب‌های زیادی داریم ولی در حبس‌اند و نه خودمان آنها را می‌خوانیم و نه به دیگران می‌دهیم. می‌توان کتاب‌هایی که خوانده نمی‌شوند را به این کتابخانه اهدا کرد.»

ابطحی در پایان صحبت‌هایش پیشنهاد کرد که در ایران‌کیش، 30 دقیقه از زمان اداری، به مطالعه روزانه کتاب‌های مرتبط با شغل فرد و خلاصه‌نویسی و اشتراک آن، اختصاص داده شود.

محمدرضا رحمانی، نویسنده و ادیب، یکی دیگر از مهمانان این برنامه بود. رحمانی که سابقه انتشار کتاب‌ برای رده سنی کودکان با همکاری ایران کیش را دارد، گفت: «امیدوارم کارمندان این شرکت با استفاده از این کتاب‌ها، اشتراک کتاب‌ و برگزاری رویدادهای هنری و فرهنگی در این مکان، به رونق هرچه بیشتر آن کمک کنند.»

همچنین در محیط این کتابخانه، تعدادی از آثار عکاسی امیرحسین صادقیان، از کارمندان روابط عمومی ایران‌کیش، به نمایش گذاشته شده‌اند.

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    برای من سواله، مساله داخلی یه شرکت چه نیازی هست که اینجا مطرح بشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.