راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین همایش اصول فریلنسینگ با نام فریلند، 22 شهریور برگزار می‌شود

اولین همایش اصول فریلنسینگ تحت عنوان فریلند، 22 شهریورماه 97 از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۸:۰۰ در مرکز همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

پونیشا به‌عنوان یکی از اولین پلتفرم‌های آنلاین برون‌سپاری پروژه‌ها، تأثیر قابل‌توجهی در تسهیل فعالیت فریلنسرها و کارفرماها داشته و در این سال‌ها با برگزاری رویدادها و دوره‌های آموزشی مختلف، برای فرهنگ‌سازی و بهبود فضای فریلنسینگ در ایران تلاش کرده است. این مجموعه تصمیم گرفته برای آگاهی‌بخشی بیشتر و کمک به توسعه فعالیت فریلنسرها، همایش اصول فریلنسینگ موفق را تحت عنوان «فریلند» برگزار کند.

به گزارش دبیرخانه همایش فریلند، این همایش شامل سخنرانی، کارگاه‌هایی برای آموزش اصول فریلنسینگ و پنل گفت‌وگو درباره مزایا و مشکلات رایج به فریلنسرها است. علاوه بر این، بخشی نیز به گفت‌وگو درباره فریلنسینگ برای توان‌یابان اختصاص یافته است.

از افراد باتجربه‌ای برای سخنرانی در همایش دعوت‌شده که می‌توانید در سایت رویداد به آدرس Freelanday.ir با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

در کنار همایش، نمایشگاهی نیز با حضور تعدادی از استارت‌آپ‌ها ازجمله زرین‌پال، فرانش و اتباکس برگزار می‌شود تا افراد علاقه‌مند به فریلنسینگ بتوانند مهارت‌ها و امکانات موردنیاز خود را از آن‌ها دریافت کنند.

همایش فریلند در منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد و میزبان ۵۰۰ نفر از افراد با تجربه و علاقه‌مندان فریلنسینگ خواهد بود. این همایش ۲۲ شهریور از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۸:۰۰ برگزار می‌شود و قیمت بلیت زودهنگام آن، ۲۵ هزار تومان است. برای تهیه بلیت شرکت در رویداد به سایت فریلند مراجعه کنید.

برای ثبت‌نام می‌توانید به آدرس Freelanday.ir و برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره همایش فریلند می‌توانید به تلگرام، اینستاگرام و یا توییتر این همایش مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.