راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیریت مالی کسب‌وکار مانند حرفه‌ای‌ها / نگاهی به خدمات پی‌پینگ

پی‌پینگ یکی از نام‌های شناخته‌شده در بین استارت‌آپ‌های پرداخت ایران است. در این گزارش به این پرداخته‌ایم که پی‌پینگ چه کمکی به کسب‌وکارهای ایرانی می‌کند.

سیستم فاکتور آنلاین پی‌پینگ نوعی سیستم جامع برای مدیریت وصول مطالبات است. این سرویس با تمرکز بر نیازهای خاص اشخاص، سازمان‌ها و کسب‌وکارها؛ مدیریت مالی و صدور آنلاین فاکتور تا مرحله وصول مطالبات و دریافت دوره‌ای منظم را انجام می‌دهد.

از طریق این سرویس، مدیر سیستم می‌تواند با تعریف آیتم‌های مالی و قیمت خدمات یا محصولات، فعالیت کاربران سیستم فروش را به‌سادگی مدیریت کند. پی‌پینگ؛ صدور فاکتور اختصاصی با لوگوی سازمان، گزارش‌گیری از فهرست فاکتورها و زمان سررسید، پیگیری گردش مالی با یک کلیک و یادآوری اتوماتیک زمان سررسید فاکتور در کنار اپلیکیشن موبایلی و دسکتاپ سیستم فاکتور؛ پروسه صدور و مدیریت فاکتور را برای سازمان‌ها آسان‌تر کرده است.

در کنار نسخه وب، سرویس اپلیکیشن اختصاصی فاکتور آنلاین پی‌پینگ با قابلیت نصب روی انواع گوشی‌های هوشمند و دسکتاپ در اختیار کسب‌وکارها قرار گرفته است.

 

چند مزیت فاکتور آنلاین پی‌پینگ برای فریلنسرهای ایرانی

فریلنسرهای ایرانی با چالش‌های مختلفی روبه‌رو هستند که برای مقابله با آنها باید از مهارت و توان کافی برخوردار باشند. در اینجا چند مزیت سرویس فاکتور آنلاین برای فریلنسرها را توضیح می‌دهیم:

 

سروسامان دادن به دریافت‌ها و تنوع پرداخت‌ها

وقتی به‌صورت پروژه‌ای کار می‌کنید، مدیر کار خود هستید. کارهای حسابداری را باید شخصا انجام دهید، وصول مطالبات وظیفه شماست و از همه مهم‌تر باید برای موفقیت کسب‌وکارتان و آینده شغلی‌تان برنامه‌ریزی کنید. سرویس فاکتور آنلاین برگ برنده شما در برنامه‌ریزی و پیشرفت شخصی است.

 

خود را حرفه‌ای نشان دهید

در دنیای فریلنسینگ ایرانی رقابت بسیار شدید است و برای جذب پروژه‌های بیشتر باید تلاش کنید تا خود را به‌خوبی به کارفرما معرفی کنید و کاملا حرفه‌ای به نظر برسید. استفاده از سیستم فاکتور آنلاین کمک می‌کند در نظر کارفرما حرفه‌ای‌تر جلوه کنید و مدیر پروژه متوجه شود شما بر امور پرداخت‌ها و دریافت‌های خود نظارت کافی دارید.

 

شفافیت مالی

یکی از دشواری‌های کار یک فریلنسر ایرانی این است که به‌دلیل مشغولیت ذهنی بعضا از امور مالی خود غافل می‌شود و در بسیاری موارد شفافیت مالی خود را از دست می‌دهد و حتی میزان بدهی و طلب خود را فراموش می‌کند.

استفاده از خدمات فاکتور آنلاین به شفافیت مالی شما کمک می‌کند و شما به کمک سیستم طراحی‌شده آمار و اطلاعاتی در این سرویس می‌توانید شفافیت مالی قابل قبولی در کار خود داشته باشید و بدون نیاز به یک حسابدار حرفه‌ای، تراکنش‌ها و سیستم مالی خود را مدیریت کنید.

 

 

شکستن مرزهای جغرافیایی

سال‌های سال همه کسب‌وکارها و حتی فریلنسرهای ایرانی با صدور فاکتور کاغذی، سیستم دریافت و پرداخت‌های خود را مدیریت می‌کردند؛ اما ارسال فاکتور کاغذی بسیار زمانبر بود و حتی گاهی پذیرش پروژه از شهرها و نقاط دور و نزدیک را غیرممکن می‌ساخت، اما با فاکتور آنلاین مرزهای جغرافیایی را بشکنید و از همه نقاط ایران پروژه بپذیرید.

 

 

فاکتور آنلاین پی‌پینگ، جلوه‌ای حرفه‌ای از کسب‌وکار شما

سرویس فاکتور آنلاین پی‌پینگ یک سرویس سبز و خلاقانه است؛ نوشتن فاکتورهای دستی روی کاغذهای گرانبهای ساخته‌شده از درختان سبز به ‌دور از حرفه‌ای‌گری است. با استفاده از این سرویس در زمانی کوتاه و در قالبی حرفه‌ای فاکتور برای مشتریان خود صادر کنید.

فاکتور آنلاین به همان میزان که می‌تواند روند ارسال و پیگیری و وصول مطالبات را آسان و سریع کند، اعتبار کسب‌وکار شما را نیز ارتقا می‌دهد.

اما ویژگی‌های فاکتور آنلاین چیست و چگونه می‌تواند برندینگی برای کسب‌وکار شما تلقی شود؟

 

اطلاعات تماس شما را به‌طور کامل در خود نگهداری می‌کند

ممکن است مشتری که فاکتور شما را دریافت می‌کند، بنا به هر دلیلی بخواهد با شما تماس بگیرد. شماره تماس، ایمیل، نشانی کامل پستی و حتی زمان‌های برقراری تماس نیز می‌تواند در این بخش قرار گیرد.

 

کد سفارش، کد کالا یا خدمات در آن درج می‌شود

کد سفارش به‌عنوان مرجعی ساده در پروسه پیش‌فاکتور، عقد قرارداد و صدور فاکتور نهایی به شما و مشتری کمک می‌کند تا آنچه انجام می‌دهید و به دست می‌آورند، شفاف، پذیرفتنی و مستمر باشد.

 

فاکتورهای خود را حرفه‌ای پیگیری کنید

داشبوردهای صدور و آرشیو فاکتور آنلاین، ارتباط با مشتریان و پیگیری‌های بعدی را ساده و مدرن می‌کند و تصمیمات و نظارت شما را از روند وصول مطالبات و فاکتورها دقیق‌تر می‌کند.

 

یادداشت، در فاکتور اضافه نیست، بلکه اثربخش است

ممکن است احساس کنید که نوشتن برخی توضیحات و یادداشت‌ها در فاکتور اضافه است و خریدار به آن توجهی نخواهد کرد؛ اما اصلا این‌طور نیست. ماموریت کلی کسب‌وکار شما باید بر ایجاد ارتباط موثر با کاربر و خریدار متمرکز باشد. این ارتباط باید چه در بخش معرفی، چه در مرحله فروش و چه در خداحافظی پیوسته رعایت شود.

 

برندینگ، فراتر از درج لوگو در فاکتور

ابدا نمی‌خواهیم بگوییم که لوگوی شرکت شما بی‌اهمیت است؛ بلکه می‌خواهیم بگوییم فقط درج لوگو نیست که در فاکتور ضروری است. شما باید به نوع قالب، نحوه طراحی، رنگ‌بندی، شعار یا عبارات اصلی و نهایتا هویت تجاری خود در صدور فاکتور آنلاین نیز دقت کنید.

 

توضیحات دقیق محصول در فاکتور، مشتری را راضی می‌کند

حتما از مشتریان‌تان شنیده‌اید که «این شرح فاکتوری که نوشتید دقیقا یعنی چه؟» این سوال یک مشتری علاقه‌مند به خدمات شماست. برای آگاهی دقیق از آیتم‌ها و خدمات، توضیحات متناسب آنها را در صفحه فاکتور اضافه کنید.

 

پرداخت را برای خریدار آسان کنید

یکی از مزایای خرید آنلاین، فاکتور آنلاین یا هر معامله‌ای در بستر آنلاین، سهولت در پرداخت است. کاربر با یک کلیک می‌تواند وجه را انتقال دهد. شاید به نظرتان بسیار سخت و پردردسر باشد؛ چون باید برای داشتن یک درگاه اینترنتی که مشتری بتواند مبلغی به حساب‌تان واریز کند، پروسه‌های قانونی و بانکی زیادی را طی کنید.

اما سرویس‌های پرداخت و دریافت پول مانند پی‌پینگ، این بخش را به‌آسانی برای کاربران؛ چه یک فریلنسر باشند و چه شرکتی بزرگ، مدیریت می‌کند. اتصال فاکتور آنلاین به این سرویس دریافت پول را سریع و آسان می‌کند.

اپلیکیشن فاکتور آنلاین پی‌پینگ با دستگاه‌های mPOS هم همگام‌سازی شده و مبلغ فاکتور را می‌توان از طریق کارت‌ بانکی دریافت کرد.

 

mPOS چیست؟

با فراگیر شدن تلفن‌های هوشمند، استفاده از اینترنت همراه و گسترش روش‌های پرداخت الکترونیک نوین در کشورهای توسعه‌یافته و در حال‌ توسعه، روزانه شرکت‌های فعال در زمینه بانکداری و پرداخت، محصولاتی مدرن بر بستر تلفن‌های همراه هوشمند را بر اساس نیاز مشتریان به جامعه معرفی می‌کنند. موبایل‌پوز یا پایانه فروش موبایلی دستگاهی است که اجازه می‌دهد تا از یک دستگاه تلفن همراه به‌عنوان یک POS استفاده کرد.

موبایل‌پوز، امکان پرداخت را برای مردم از طریق کارت‌های عضو شتاب در درب منزل، خریدهای خیابانی، پرداخت کرایه تاکسی و… به‌راحتی از طریق دستگاه‌های تلفن همراه امکان‌پذیر می‌سازد. دستگاه mPOS عملکردی مشابه دستگاه کارت‌خوان دارد.

اگر مشتریان به هر دلیلی از پرداخت آنلاین سر باز بزنند، شما می‌توانید با دریافت خودپرداز پی‌پینگ در محل، وجه را از مشتریان دریافت کنید. دستگاه‌های mPOS پی‌پینگ با اپلیکیشن پی‌پینگ همخوان شده و بدون نیاز به واردکردن مبلغ فاکتور امکان واریز وجه در محل را به شما می‌دهند.

در نهایت چه شما یک فریلنسر باشید، چه یک کسب‌وکار نوپا و جویای نام یا یک برند پرآوازه که اسم شما در همه‌جا دیده می‌شود، استفاده از سرویس فاکتور آنلاین پی‌پینگ نه‌تنها اهمیت شما به منابع طبیعی و جنگل‌ها را نشان می‌دهد، بلکه به شما اعتبار بیشتری می‌بخشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.