راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

لشکر فین‌تک در الکامپ 97 / معرفی کسب‌وکارهای مالی، بانکی، شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌های فین‌تک که در الکامپ 97 حضور دارند

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از امروز تا روز سه‌شنبه، از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر در نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. برای سهولت در بازدید از نمایشگاه با محوریت فین‌تک، شرحی مختصر در مورد کسب‌وکارهای مالی، بانکی، پرداخت، استارت‌آپ‌های فین‌تک و شتاب‌دهنده‌های حاضر در این نمایشگاه به همراه شماره سالن و غرفه آنها را اینجا برای شما آماده کرده‌ایم.

 

امن‌افزار گستر شریف

امن‌افزار گستر شریف در تحقیق، پژوهش و تولید محصولات امنیتی در حوزه ICT فعال است. محصولات این شرکت در حوزه‌های تجهیزات امنیت شبکه، بسته‌های نرم‌افزاری و زیرساخت کلید عمومی هستند. در الکامپ امسال امن‌افزار گستر شریف غرفه 1261 در سالن ۷ را به خود اختصاص داده است.

 

جیبی‌مو

جیبی‌مو (جیب موبایلی من)، یک کیف پول الکترونیکی بر پایه شبکه اجتماعی جهت پرداخت و درخواست پول بدون کارمزد است که کاربران می‌توانند از طریق شماره موبایل یا نام کاربری با کاربری که در جیبی‌مو یا خارج از جیبی‌مو است تراکنش مالی داشته باشند. جیبی‌مو در غرفه 442 سالن 38 حضور دارد.

 

گروه داده‌ورز جویا

گروه داده‌ورز جویا در سال 1381 از ادغام سه شرکت اصفهان تاسیس شد. این شرکت در زمینه ارائه هر گونه راهکار نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می‌کند و در نمایشگاه الکامپ در سالن ۳۸ و در غرفه 450 حضور دارد.

 

فون‌پی

شرکت راهکارهای همراه سارینا در سال 1396 با هدف پرداخت کرایه تاکسی و حذف نیاز به پول خرد با تلاش تیمی ایرانی تشکیل شد. این شرکت در راه تولید اپلیکیشن موبایلی امن و سریع برای سیستم عامل‌های آی‌اواس و اندروید با نام تجاری فون‌پی، پا گذاشت. فون‌پی در غرفه 459 در سالن 38 حضور دارد.

 

مبین وان کیش

مبین‌وان کیش در حوزه خدمات ارزش‌افزوده فعالیت می‌کند. خدمات ارائه‌شده این شرکت را می‌توان در دو بخش سرویس‌های پیامکی و سرویس‌های IVR (تلفن همراه ثابت) خلاصه کرد. مبین‌وان کیش در سالن 38 و در غرفه 461 حضور دارد.

 

ستاره درخشان همراه‌کیش ستاره اول

مشترکان همراه ‌اول با اپلیکیشن ستاره درخشان همراه‌کیش می‌توانند شارژ بخرند، قبض موبایل خود را پرداخت کنند، بسته‌های اینترنت بگیرند و در قرعه‌کشی شرکت کنند. غرفه 471 در سالن 38 به این شرکت اختصاص دارد.

 

فن‌آوا کارت

فن‌آوا کارت یکی از 12 PSP کشور است که فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ شروع به همکاری با بانک‌ها در زمینه تامین، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان در سطح کشور کرد. در این نمایشگاه فن‌آوا در غرفه ۴۷۳ سالن ۳۸ حضور دارد.

 

به‌پرداخت ملت

شرکت به‌پرداخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی، فعالیت خود را به‌عنوان PSP با اخذ مجوز آغاز کرده و با کسب رتبه نخست کشوری در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده پرداخت مشغول فعالیت است. به‌پرداخت ملت در سالن ۳۸ غرفه 481 حضور دارد.

 

تراکنش همراه ایمن (شاپ)

شاپ، راهکاری جامع و یکپارچه برای مدیریت کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ است که در قالب پایانه‌های سخت‌افزاری و همچنین راهکار مکمل نرم‌افزاری آن، فرایند مدیریت کسب‌وکارها را تسهیل می‌کند. شاپ در غرفه 485 سالن ۳۸ حضور دارد.

 

زیرساخت امن خدمات تراکنشی

شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی در ابتدا به‌عنوان بخش تخصصی زیرساخت‌های شبکه و مراکز داده، فعالیت خود را در بانک ملت آغاز کرد. سال ۱۳۹۰ به‌منظور ارتقای فعالیت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات این شرکت از بدنه بانک ملت جدا شد. زیرساخت امن خدمات تراکنشی در غرفه 487 سالن 38 حضور دارد.

 

پرداخت الکترونیک سامان‌کیش

شرکت پرداخت الکترونیک سامان‌کیش در تیرماه 1382 آغاز به کار کرد. این شرکت به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور، ابزارهای پرداخت غیرحضوری را در اختیار متقاضیان قرار داد. سپ در نمایشگاه امسال در سالن 38 غرفه 489 حاضر است.

 

شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش

شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پرداخت شناخته می‌شود. این شرکت PSP با سابقه‌ای بیش از ۱۲ سال یکی از اولین‌های شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت است. ایران‌کیش در حال حاضر بیش از ۳۰ دفتر و نمایندگی در سراسر کشور دارد. ایران‌کیش در غرفه 493 سالن 38 حضور دارد.

 

فناپ

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) در ۲۴ دی‌ماه ۱۳۸۴ با سرمایه‌گذاری گروه مالی پاسارگاد و همکاری جمعی از نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور، با فعالیت در زمینه بررسی دورنمای تکنولوژی و کسب‌وکار مبتنی بر فناوری اطلاعات تاسیس شده است. فناپ در غرفه 1-657 سالن B38 حضور دارد.

 

بیمه سامان

شرکت بیمه سامان در سال 1383 به‌منظور ارائه خدمات بیمه‌های بازرگانی در رشته بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص مجوز فعالیت خود را در رشته‌های زندگی، غیرزندگی و بیمه‌های اتکایی از بیمه مرکزی دریافت کرد. بیمه سامان، ششمین عضو گروه مالی سامان در غرفه 688 سالن B38 حاضر است.

 

بانک ملت

بانک ملت در تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۳۵۹ تاسیس شد. بانک ملت یکی از بانک‌هایی است که به بانکداری دیجیتال و روندهای روز تکنولوژی توجه زیادی دارد و از فضای استارت‌آپ‌ها دور نیست. این بانک در الکامپ امسال در غرفه 699 سالن B38 حضور دارد.

 

گروه فن‌آوا

گروه فن‌آوا دارای رتبه یک شورای عالی انفورماتیک در کلیه زمینه‌ها، با بیش از یک دهه سابقه و با اخذ پروانه و مجوزهای این صنعت در قالب 10 شرکت تابعه، یکی از جامع‌ترین زنجیره ارائه خدمات حوزه ICT در کشور را دارد. فن‌آوا در غرفه 726 سالن A40 حضور دارد.

 

مرکز گسترش فناوری اطلاعات مگفا

مگفا با هدف توسعه و اشاعه صنعت فاوا در راستای بهسازی و نوسازی صنایع کشور، ایفای نقش اثربخش در جهانی کردن صنعت فاوا و توسعه تعاملات بین‌المللی، سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌های کلان و ملی حوزه فاوا با اولویت مشارکت و توسعه ظرفیت‌های بخش خصوصی در غرفه 777 سالن A40 حضور دارد.

 

ثامن ارتباط عصر

شرکت ثامن ارتباط عصر در حوزه بانکداری، طیف گسترده‌ای از خدمات مشاوره، طراحی، تولید، خرید، مدیریت، نظارت، اجرا و پشتیبانی سیستم‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و ارتباطی را به موسسات مالی و اعتباری، بانک‌ها و سازمان‌ها ارائه می‌کند. این شرکت در غرفه 905 سالن 1-44 حاضر است.

 

بیمه نوین

شرکت بیمه نوین از اسفند 1384 فعالیت خود را آغاز کرده است. اپلیکیشن این شرکت شامل پرونده شخصی بیمه‌ای کاربران بوده که تمامی پرداخت‌ها، دریافت‌ها و سابقه بیمه‌ای را با در نظر گرفتن امنیت داده‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بیمه نوین در غرفه 1010 سالن 2-44 حضور دارد.

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

در اجرای ماده 12 قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با هدف تنظیم‌گری مناسبات بخش خصوصی و دولت و مشارکت موثر در ساماندهی امور تجاری رایانه‌ای از تیرماه 1384 فعالیت خود را آغاز کرد. این سازمان در غرفه 1051 سالن 2-44 حضور دارد.

 

تجارت الکترونیک اول

شرکت تجارت الکترونیک اول در سال 1389 با هدف ارتقای تجارت الکترونیک در کشور و کمک به کسب وکارها جهت توسعه در ابعاد مختلف تاسیس شد. این شرکت حامی استارت‌آپ‌های فناوری ایرانی و شتاب‌دهنده شرکت‌های نوپاست. غرفه 2015 در فضای باز نمایشگاه و غرفه 100 سالن A31 به این شرکت اختصاص دارد.

 

تجارت الکترونیک پارسیان

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در سال 1379 تاسیس شد. این شرکت در زمینه خدمات نرم‌افزاری، تجارت الکترونیکی، خدمات کارت، پرداخت اینترنتی و دستگاه کارت‌خوان فعالیت دارد و یکی از PSPهای کشور است. در الکامپ امسال غرفه 2028 فضای باز به تاپ اختصاص دارد.

 

پیمنت اکسپرس

فعالیت پیمنت اکسپرس در حوزه پرداخت‌های ارزی الکترونیک و آنلاین است که شامل پرداخت‌های ویزا و مسترکارت، پی‌پال، وبمانی و دیگر ارزهای الکترونیک، پرداخت‌های آزمون‌های بین‌المللی مثل تافل، پرداخت هزینه سفارت‌ها، پرداخت هزینه ژورنال و کنگره‌های بین‌المللی و نقد کردن درآمد ارزی فریلنسرهاست. این استارت‌آپ در غرفه SB012 سالن 8 و 9 حضور دارد.

 

ساده‌پرداخت

پرداخت قبوض، خرید شارژ، پرداخت بیمه و کمک به موسسات خیریه در اپلیکیشن ساده‌پرداخت امکان‌پذیر است. اگر یک بار در این اپلیکیشن قبض پرداخت کنید، دفعات بعد برای پرداخت به قبض نیازی ندارید. تمامی خدمات اپلیکیشن ساده‌پرداخت رایگان است. این استارت‌آپ در غرفه SB048 سالن 8 و 9 مستقر است.

 

حساب‌وکتاب

برای افرادی که به کار خریدوفروش کالا یا کارهای خدماتی مشغول هستند و به روشی ساده، ارزان و قابل حمل برای رسیدگی به حساب‌وکتاب نیاز دارند، نرم‌افزار حساب‌و‌کتاب این کار را انجام می‌دهد. حساب‌وکتاب در نمایشگاه الکامپ در غرفه 058SB سالن 8 و 9 حضور دارد.

 

آیدی‌پی

آیدی‌پِی یک کارت‌خوان مجازی است که به هر شخص حقیقی و حقوقی این امکان را می‌دهد تا با ساخت یک درگاه پرداخت شخصی، دریافت پول را از مشتریان خود راحت، امن و رایگان انجام دهد. آیدی‌پی شماره کارت و شماره شبا را تبدیل به یک آیدی کوتاه می‌کند. این استارت‌آپ در غرفه 065SB سالن 8 و 9 حضور دارد.

 

عمدکس

عمدکس پلتفرم تجارت عمده آنلاین است که تولیدکنندگان سراسر ایران را به خریداران عمده به‌صورت مستقیم وصل می‌کند. تمرکز عمدکس بهبود و توسعه خدمات نرم‌افزاری برای تولیدکنندگان و خریداران عمده و تسهیل امر خرید عمده و پیدا کردن تولیدکنندگان بدون واسطه است. غرفه 113SB سالن 8 و 9 به عمدکس اختصاص دارد.

 

نگین تجارت آپامه

نگین تجارت آپامه به‌عنوان یک شرکت چندرشته‌ای در حوزه‌های پرداخت‌های خرد، خدمات ارتباطی مخابراتی و بازرگانی فعالیت می‌کند. این شرکت در نمایشگاه الکامپ امسال در غرفه 200S سالن 8 و 9 حضور دارد.

 

آشنا ایمن

شرکت آشنا ایمن در حوزه امنیت اطلاعات به‌منظور حضور در عرصه فناوری اطلاعات در عرصه بین‌المللی و داخلی در سال 1381 تاسیس شد. این شرکت با سازمان‌هایی که امنیت اطلاعات در سطح ملی برای آنان دارای اهمیت و حساسیت است، همکاری نزدیکی دارد. آشنا ایمن در غرفه S266 سالن 8 و 9 حضور دارد.

 

دکمه

دکمه شبکه‌ای اجتماعی درباره کالاست. فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد، محصولات خود را در دکمه منتشر می‌کنند و کاربران می‌توانند کالای منتشرشده را لایک کنند، کامنت بگذارند، کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند یا حول یک کالا محتوا تولید کنند. غرفه S277 در سالن 8 و 9 به دکمه اختصاص دارد.

 

همیان

همیان، سامانه هوشمند صندوق‌های وام خانوادگی است. اعضای آن هر ماه یا هر هفته مبلغی توافقی را به‌عنوان سهم پرداخت می‌کنند. کل این مبلغ با قرعه‌کشی یا توافقی، به یکی از اعضا داده می‌شود. این روند تا زمانی که تمام اعضا در صندوق برنده شوند، ادامه می‌یابد. همیان در غرفه S279 سالن 8 و 9 حاضر است.

 

شبکه راه پرداخت

پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از اردیبهشت 1390 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون پرمخاطب‌ترین پایگاه خبری در زمینه فناوری‌های پرداخت، بانکداری و فین‌تک ایران است. راه پرداخت در غرفه S294 سالن 8 و 9 حضور دارد.

 

زرین‌پال

زرین‌پال در فروردین ۱۳۸۹ تاسیس شد. این استارت‌آپ خلاق با سرعت رشد کرد تا به امروز که زرین‌پال به یک کسب‌وکار معتبر در زمینه ارائه راهکارها و خدمات پرداخت آنلاین تبدیل شده است. این استارت‌آپ در غرفه S297 سالن 8 و 9 حاضر است.

 

نویان ابرآروان

شبکه توزیع محتوا، سامانه امنیت ابری و شتاب‌دهنده وب ابرآروان وب‌سایت‌ها را سریع‌تر و همیشه در دسترس می‌سازد. ابرآروان در برابر حملات DDoS صورت‌گرفته روی سرویس DNS، حملات لایه شبکه و حملات منع سرویس لایه ۷ محافظت می‌کند. غرفه S299 سالن 8 و 9 به نویان ابرآروان اختصاص دارد.

 

دنوپِی

دنوپِی یک ابزار پرداخت، دریافت و انتقال پول بین افراد است که برای کاربران یک کیف پول بانکی ایجاد می‌کند. امکانات مختلفی در برنامه فراهم شده که می‌توان به کارت‌به‌کارت، پرداخت قبوض و خرید شارژ اشاره کرد. دنوپِی در غرفه SE040 سالن 10 و 11 حضور دارد.

 

بیمیلاین

بیمیلاین سامانه‌ای جهت ارائه خدمات مشاوره، مقایسه بیمه‌نامه‌ها نزد تمامی شرکت‌های بیمه‌ای از زوایای مختلف مانند سطح پوشش، میزان رضایتمندی از خسارت‌های پرداخت‌شده، توانگری مالی شرکت‌ها نزد بیمه مرکزی و ارائه مناسب‌ترین قیمت است. غرفه S508 سالن‌ 10 و 11 به بیمیلاین اختصاص یافته است.

 

دنگی‌پال

دنگی‌پال به‌عنوان یک ایده استارت‌آپی، برای آسان کردن روند پرداخت‌های گروهی و انتقال وجه از اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ آغاز به فعالیت کرد. این تیم در همین راستا یک پیام‌رسان مالی جهت راه‌حل مناسب برای بهبود این روند تاسیس کرد. دنگی‌پال را می‌توانید در غرفه S509 سالن 10 و 11 پیدا کنید.

 

ویکی‌نیکی

ویکی‌نیکی اولین سامانه تخصصی ارائه مشاوره و خدمات در حوزه اقدامات نیکوکاری در ایران است که با هدف بالا بردن کیفیت و اثربخشی خدمات در این حوزه شروع به فعالیت کرده است. ویکی‌نیکی به نیکوکارانی کمک می‌کند که می‌خواهند بدانند کمک‌های آنها در کجا و چگونه هزینه می‌شود. ویکی‌نیکی در غرفه S510 سالن 10 و 11 حضور دارد.

 

کاموا

کاموا یک سرویس سایت‌ساز ایرانی با ظاهری زیبا و رابط کاربری آسان و قیمت مناسب است که کاربران در کمترین زمان ممکن، بدون نیاز به دانش فنی می‌توانند وب‌سایت خود را بسازند. غرفه S514 سالن 10 و 11 نمایشگاه الکامپ به کاموا اختصاص دارد.

 

هفته‌نامه شنبه

هفته‌نامه شنبه اولین نشریه اختصاصی در حوزه استارت‌آپ‌ها در ایران است. در شنبه معرفی استارت‌آپ‌ها و زمینه‌های دارای ظرفیت راه‌اندازی استارت‌آپ در ایران، آشنا کردن مخاطبان با نمونه‌های موفق و ناموفق خارجی، آموزش چگونگی راه‌اندازی یک استارت‌آپ و آموزش چگونگی ورود به بازارهای جهانی انجام می‌شود. شنبه در غرفه S515 سالن 10 و 11 حضور دارد.

 

پِی‌پینگ

پی‌پینگ سرویس پرداختی است برای کسب‌وکارهای خرد که برای دریافت پول از مشتریان از طریق درگاه‌های اینترنتی به سیستم آنلاین نیاز دارند. معمولا شما باید شماره کارت خود را برای مشتریان بفرستید تا برای شما پرداخت کنند و هیچ‌گاه گزارش اتوماتیک از فروش‌تان ندارید. در پی‌پینگ چندین روش برای دریافت پول وجود دارد. غرفه S532 سالن 10 و 11 به پی‌پینگ اختصاص دارد.

 

بیمیتو

مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن بیمیتو یا وب‌سایت آن، قیمت، ویژگی‌ها و خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را با هم مقایسه کنند؛ بیمه مناسب خود را آنلاین خریداری کنند و رایگان تحویل بگیرند. بیمیتو در غرفه  535S سالن 10 و 11 حاضر است.

 

بیمه بازار

بیمه بازار اولین فروشگاه اینترنتی بیمه در ایران و نماینده شرکت‌های بیمه ایران، آسیا، البرز، دانا، پارسیان، پاسارگاد و… است که امکان مقایسه نرخ بیمه شرکت‌های مختلف بیمه، دریافت مشاوره و خرید آنلاین بیمه از تمامی شرکت‌های بیمه را فراهم می‌کند. بیمه بازار در غرفه S536 سالن 10 و 11 حضور دارد.

 

مانیار

مانیار یک شبکه اجتماعی پیام‌رسان برای ارتباطات مالی در بستر موبایل است. هدف مانیار ارائه روشی آسان و امن برای جابه‌جایی پول در شرایط مختلف است. در مانیار امکان ارسال پیام به لیست مخاطبان تلفن همراه وجود دارد تا علاوه بر تسهیل انتقال و درخواست وجه، مکالمات مرتبط با تعاملات مالی نیز پوشش داده شود. غرفه S553 سالن 10 و 11 به مانیار اختصاص دارد.

 

باهمتا

باهمتا یک سرویس پرداخت و دریافت پول بر اساس شماره موبایل است. در باهمتا شماره موبایل‌تان به شماره حساب شما متصل خواهد شد و در بالاترین سطح امنیتی می‌توانید به شماره موبایل دیگران پول پرداخت کنید یا از آنها پول دریافت کنید. باهمتا در این نمایشگاه در غرفه S559 سالن 10 و 11 حضور دارد.

 

رده

رده به‌دنبال معرفی بهتر خدمات بانکی است؛ تا آنجا که شهروندان برای رسیدن به جواب‌هایشان اجباری به رفتن به شعبه بانک‌ها نداشته باشند. در واقع رده راهکاری برای انتخاب خدمات مالی متناسب با نیاز هر کاربر، ایجاد امکان تهیه خدمت مالی و سوپرمارکت مالی ارائه می‌کند. رده در غرفه S565 سالن 10 و 11 حضور دارد.

 

بله

بله یک اپلیکیشن پرداخت و بانکی و در عین حال یک پیام‌رسان با امکانات مختلف است. افراد و کسب‌وکارها می‌توانند در این پیام‌رسان کانال داشته باشند و از طرفی خدمات مالی اجتماعی متنوع در بله فراهم است. غرفه 1447 سالن 27 به بله اختصاص دارد.

 

برکت

برکت در مشارکت با دیگران است. مشارکت برای ایجاد زیرساختی به‌منظور حمایت از تیم‌های نوپا، کارآفرینان جوان و استارت‌آپ‌ها در حوزه‌های فناورانه و دانش‌بنیان، در دستور کار برکت است. از همکاری با کسانی که برنامه‌ای برای شتاب‌دهی این کسب‌وکارها دارند، استقبال می‌کنند. غرفه SB119 سالن 8 و 9 به برکت اختصاص دارد.

 

شریف

شتاب‌دهنده شریف یک سازمان بدون انتفاع است که هدف آن شتاب‌دهی به استارت‌آپ‌هایی است که حداقل 50 درصد بنیان‌گذاران آن از دانشجویان و یا فارغ‌التحصیلان شریف باشند. شتاب‌دهنده شریف با تامین نیازهای اولیه مالی، خدمات مشاوره‌ای، کارگاه‌های آموزشی، فضای کاری و دسترسی به جامعه کارآفرینان خدمات خود را به استارت‌آپ‌ها ارائه می‌دهد. این شتاب‌دهنده در غرفه S293 سالن 8 و 9 حضور دارد.

 

فردوسی

شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی با هدف شتاب‌دهی ایده‌های نوآورانه در این مسیر همراه شما خواهد بود. شما می‌توانید از امکانات به‌روز و دانش متخصصان مجرب حاضر در شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی، به‌منظور تسریع در راه‌اندازی کسب‌وکار خود بهره‌مند شوید. غرفه S296 سالن 8 و 9 به فردوسی اختصاص دارد.

 

جهش

کسب‌وکارهای نوآورانه جهش در دانشگاه شهید بهشتی مستقر است. جهش به‌دنبال این است تا با گسترش به سایر دانشگاه‌های کشور و نهادهای آموزشی، ارتباط موثر و پایدار قشر دانشگاهی و بازار تولید داخلی در بستر آن شکل گیرد. غرفه S300 سالن 8 و 9 به شتاب‌دهنده جهش اختصاص دارد.

 

نوین‌تک

نوین‌تک شتاب‌دهنده‌ای است که در سه حوزه تخصصی از استارت‌آپ‌ها حمایت به عمل می‌آورد. حمایت نوین‌تک شامل امکانات مورد نیاز برای رشد استارت‌آپ‌ها از جمله فضای کار اشتراکی، مربی‌های باتجربه، سرمایه اولیه به مبلغ ۳۰ میلیون تومان و کارگاه‌ها و آموزش‌های لازم است. نوین‌تک در غرفه S302 سالن 8 و 9 حاضر است.

 

هاست ایران

شتاب‌دهنده هاست ایران با تمرکز بر کسب‌وکارهای نوپای فناوری اطلاعات، فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است. صاحبان ایده و کارآفرینان با استفاده از امکانات و فرصت ایجادشده می‌توانند طرح‌ها، خدمات و محصولات خود را توسعه داده و تجاری‌سازی کنند. غرفه S309 سالن 8 و 9 به هاست ایران تعلق دارد.

 

شناسا

پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد، شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه گروه مالی پاسارگاد است. شناسا به‌عنوان یک سرمایه‌گذار ماجراجویانه با استفاده بهینه و پایدار منابع طبیعی، در زمینه شناسایی، شکل‌دهی، تجاری‌سازی، سازماندهی و راهبری کسب‌وکارهای نوآور مستعد رشد و خوش‌آتیه مبتنی بر فناوری‌های حوزه‌های سلامت و سبک زندگی به فعالیت مشغول است. شناسا در غرفه S316 سالن 8 و 9 حضور دارد.

 

سیناتک

سیناتک، یک مرکز نوآوری در حوزه فین‌تک است که فعالیت خود را با سرمایه‌گذاری جسورانه آغاز کرده است.‌ یک بانک، یک کارگزاری بورس، یک شرکت بیمه، یک هلدینگ فناوری اطلاعات، یک شرکت لیزینگ و یک هلدینگ مدیریت مالی، سهام‌داران سیناتک بوده و با چالش‌های نوآورانه خود از طریق سیناتک روبه‌رو می‌شوند. سیناتک در غرفه ‌S541 سالن 10 و 11 حضور دارد.

 

مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر

مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر علاوه بر حمایت از کسب‌وکارهای نوپا، به برگزاری رویدادهای توانمندساز و مهارت‌آفرین هم می‌پردازد. مدرسه کسب‌وکار خواجه نصیر و جشنواره نوآوری و کسب‌وکار خواجه نصیر (اینوکاپ) دو رویداد مهم این مرکز هستند. مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیر در غرفه S544 سالن 10 و 11 حاضر است.

 

سریر

سرزمین استارت‌آپ‌های سریر با سرویس‌دهی به تیم‌های استارت‌آپی، فراهم کردن فضای اشتراکی مناسب برای کار کردن تیم‌ها در کنار هم، سعی در ایجاد اکوسیستمی پویا و مفید برای جامعه استارت‌آپی ایران دارد. سریر در نمایشگاه الکامپ در غرفه 1408 سالن 27 حضور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.