راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن پرداخت موبایلی استارباکس برترین اپلیکیشن پرداخت موبایلی سال 2018

سرویس پرداخت موبایلی استارباکس، بیشترین اپلیکیشن پرداخت موبایلی مورد استفاده افراد است و توانست حتی شرکت‌های بزرگ فناوری مانند اپل و گوگل را در این رقابت کنار بگذارد.

در سال 2018 تعداد افرادی که از سرویس پرداخت موبایلی این کافی‌شاپ زنجیره‌ای استفاده کردند، 23.4 میلیون نفر بوده است در حالی که در همین سال کاربران اپل‌پی، 22 میلیون، گوگل‌پی 11.1 میلیون و سامسونگ‌پی تنها 9.9 میلیون نفر بوده است.

سیندی لو، تحلیلگر ای‌مارکتر اپلیکیشن استارباکس را یکی از موفق‌ترین تجربه‌های پرداخت موبایلی می‌داند و می‌گوید: «قابلیت وصل کردن پرداخت به برنامه‌های پاداش وفاداری استارباکس باعث افزایش انگیزه میان افراد شده است. برای کاربران این اپلیکیشن، ارزش پرداخت با تلفن‌های هوشمندشان، بسیار واضح و شناخته‌شده است. به این ترتیب آنها می‌توانند در زمان و پولشان هنگام ثبت‌نام صرفه‌جویی کنند و همزمان از پاداش‌ها و پیشنهادات ویژه هم برخوردار می‌شوند.»

ای‌مارکتر پیش‌بینی کرده است که استارباکس طی چند سال آینده وضعیتش بهتر و بهتر شود و تعداد کاربرانش تا سال 2022 به 29.8 میلیون نفر برسد.

درحالی‌که پیش‌بینی می‌شود تا همان سال تعداد کاربران آمریکایی اپل‌پی به 27.5 میلیون، گوگل‌پی به14.9 میلیون و سامسونگ‌پی به 13.2 میلیون نفر برسد.

منبع: The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.