راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چرا رویداد Money20/20 در کپنهاگ برگزار می‌شود؟ / برنامه‌های روز سوم

رویداد Money 20/20 که بزرگ‌ترین رویداد فین‌تک اروپایی است پنجم تا هفتم تیرماه در شهر کپنهاگ دانمارک برگزار می‌شود و همه‌ساله مخاطبان بسیاری از سراسر دنیا را به خود جلب می‌کند.

ببینید: کمتر از یک ماه تا برگزاری Money20/20، بزرگ‌ترین رویداد فین‌تک اروپا باقی مانده است

در خبرهای قبلی برنامه‌های روز اول و دوم رویداد را به شما معرفی کردیم و همانطور که دیدید، بیشتر سخنرانی‌ها و پنل‌ها در حوزه‌های پرداخت همراه و کیف پول، تجربه کاربری، تحولات و انقلاب بانکداری و قانون‌گذاری بود.

اما امروز اکثر سخنرانی‌ها و پنل‌هایی که در رویداد برگزار می‌شود مربوط به حوزه‌های وام‌های جایگزین، دانش مالی، شناسایی و هویت، ریسک، امنیت و تقلب، داده‌ها و زنجیره بلوک است.

آغاز برنامه‌های روز سوم، طبق معمول در ساعت 9 صبح و با پنل «جلوتر بودن از منحنی داده‌ها: دیدگاه‌های قانون‌گذاری» خواهد بود که در این پنل مانیکا موناکو (Manica Monaco) از TrustEuAffairs، رابرت کورتنلج (Robert Courtneldge) از Leeke Lord UK، کلر ولز (Claire Wells) از Circle، تیمو دیجکسترا (Timo Dijkstra) از BitPay، فیلیپ پترسون (Fillip Petersson) از SEB Venture Capital و هانس هنریک (Hans Henrik) از Nets A/S حضور خواهند داشت.

سخنرانی با موضوع «چین: چطور امور مالی دیجیتالی بر نحوه خرید و پرداخت پس‌انداز 1.5 میلیارد نفر را تأثیر می‌گذارد» توسط زنون کاپرون (Zennon Kapron) و ماری اوکینو (Marie Aquino) از Kapronasia ارائه خواهد شد.

پس از آن، سخنرانی دیگری توسط لورانت موآل (Laurent Moal) از Naspers Group با عنوان «چطور نوآوری‌های فین‌تک سبک زندگی جهانی را شکل می‌دهد» ارائه می‌شود.

سپس پنل دیگری با موضوع «مدل‌های جدید مشتری محور در ارائه وام» برگزار خواهد شد که در این پنل سانجیب کالیتا (Sanjib Kalita) از Money 20/20، کورماک لیچ (Cormac Leech) از Victory Park Capital، آسش سارکار (Asesh Sarkar) از SalaryFinance، راج کمال (Raj Kamal) از Naspers Group، مایکل دیویس (Michael Davis) از MPOWER Financing و السکاندر گروبنر مولر (Alexander Graubner Muller) از Kreditech حضور دارند.

در ادامه برنامه‌ها، پنل دیگری با عنوان «نقش نرم‌افزار متن باز در زنجیره بلوک‌ها» و با حضور آرنود لو اورز (Arnaud Le Hors) از IBM، ماکوتو تاکمیا (Makoto Takemiya) از Soramitsu، کیسی کوهیمن (Casey Kuhiman) از Monax، جاناتان لوی (Jonathan Levi) از HACERA و دن میدلتون (Dan Middleton) از Intel برگزار می‌شود.

«پرداخت‌های برون مرزی: روش‌های جدید برای دستیابی به مشتریان در دنیای دیجیتال» عنوان پنل دیگری در سومین روز از رویداد است که در آن جودیت رینرسون (Judith Rinearson) از K&L Gates، الیزابت چمبرز (Elizabeth Chambers) از وسترن یونیون، مایک ماسارو (Mike Massaro) از Flywire، مایکل کنت (Michael Kent) از Azimo، آلیس نیوتون رکس (Alice newton Rex) از WorldRemit، و مایک پاترین (Mike Patryn) از Fintech Ventures Group در آن شرکت کرده‌اند.

در ظهر روز سوم رویداد پنلی هم با عنوان «قدرت انتخاب: چرا مدل‌های چندگانه بیومتریک جانشینی برای رویارویی مصرف‌کننده با فین‌تک هستند؟» برگزار می‌شود که  پیتیر اُنیل (Peter O’Neill) از FindBiometrics، اولیویر موکس (Olivier Meaux) از Safran Identity&Security، جاناتان وو (Jonathan Vaux) از ویزا، کرگ رمزی (Craig Ramsay) از HSBC، راب داگلاس (Rob Douglaas) از BioConnect و خاویر میرا (Javier Mira) از FacePhi در این پنل حضور خواهند داشت.

در ادامه برنامه‌ها، پنل «روش‌های جدید در کشف و جلوگیری از تقلب در تجارت» هم با حضور جان دوران (John Doran) از TCV، ملیساند مول (Melisande Mual) از The Paypers، کریستینا سوویانی (Cristina Soviany) از Features Analytics، کلر ماسلن (Claire Maslen) از O2، بیس وینکل (Bas Winkel) از Bol.com و مایک متن (Mike Matan) از آمریکن اکسپرس تشکیل خواهد شد.

از دیگر پنل‌های روز سوم رویداد می‌توان به پنل «امنیت سایبری: تهدیدها در بازار مالی جهانی» اشاره کرد که با حضور کریستن تراسکو (Kristen Trusko) از IRC Advisory، جیمز دین (James Dean) از TrueCourse Advisory، استیون ویلسون (Steven Wilson) از Europol، مارلا ولو (Marla Vello) از Cyber Defense Alliance و آندره کوبل (Andreas Kubll) از UBS برگزار می‌شود.

پنل دیگری با موضوع «قدرت، پتانسیل و خطرات داده‌های شخصی: قانون‌گذاری چطور نوآوری را پیش می‌برد» هم با حضور افرادی مانند تیم گرین «Tim Green» از Mobile Ecosystem Forum، گلین پووا (Glyn Povah) از Telefonica Digital، سسیل وندلینگ (Cecile Wendling) از AXA، کاترینا دوو (Katryna Dow) از Meeco و اسمه هاروود (Esme Harwood) از Barclays تشکیل می‌شود.

در ادامه برنامه‌ها، چند سخنرانی خواهیم داشت. یکی از این سخنرانی‌ها با ارائه ترام آن نگوین (Tram Anh Nguyen) از CFTE و با موضوع «شغل‌های آینده در حوزه مالی» خواهد بود.

دیگری سخنرانی با عنوان «چطور بانک‌های بزرگ با استفاده از هوش مصنوعی رشد خود را پیش‌بینی می‌کنند» و با ارائه آنجلیک موهرینگ (Angelique Mohring) از GainX و دوک باتیر (Duke Butier) از RBC خواهد بود.

همچنین اریکا یانک (Erica Young) از Anthemis Group هم سخنرانی با عنوان «شتاب‌دهندگان استارت‌آپ‌ها: فرای تهدیدهای نوآورانه» را ارائه خواهد داد.

در ادامه برنامه‌های عصر روز سوم، پنلی با عنوان «چالش بعدی برای mPOSها: نوآوری برای ایجاد ارزش تبلیغاتی جدید» برگزار می‌شود که در این پنل اندرو موریس (Andrew Morris) از Money 20/20، سارا هاروی (Sarah Harvey) از Square UK، کریستیان دگر (Christian Deger) از Payworks، ریشی تاپاریا (Rishi Taparia) از Poynt، لئو نیلسون (Leo Nilsson) از iZettle و بریان کرول (Brian Carroll) از LevelUp حضور خواهند داشت.

پنل دیگری با موضوع «نقش خدمات مالی در ایجاد هویت‌های دیجیتالی» و با حضور داشا چرپنیکووا (Dasha Cherepennikova) از One World Identity، نلیس گاتفردسن (Nleis Gotfredsen) از Nes A/S، پاسکال بوویر از Santander InnoVentures، جیمز اسمیت (James Smith) از The Bitfury Group، میتو تامپسون (Matthew Thompson) از Capital One و اندرو چرچیل (Andrew Churchill) از TISA UK برگزار خواهد شد.

آخرین برنامه در آخرین روز رویداد Money 20/20 هم سخنرانی لورنس وینترمیر (Lawrence Wintermeyer) از Innovate Finance با موضوع «جعبه شنی صنعت: مرحله بعدی در حوزه نوآوری‌های بانکداری باز» خواهد بود.

 

نمایشگاه

سالن نمایشگاهی را می‌توان قلب و بخش مهم رویداد Money 20/20 دانست. در نمایشگاه امسال بیش از 250 شرکت نوآور و مرتبط با پرداخت و خدمات مالی شرکت کرده‌اند تا آخرین نوآوری‌ها و خدمات جدیدشان را پیش چشم بیش از 4 هزار بازدیدکننده به نمایش درآورند.

رویداد Money20/20 در کوپنهاگ

چرا کپنهاگ

دانمارکی‌ها جزو شادترین مردم دنیا هستند و کپنهاگ هم لذت‌بخش‌ترین شهر برای زندگی در دنیا است. اما چرا؟ چون حتی کوچک‌ترین بخش کپنهاگ هم برای زندگی کردن و لذت بردن ساخته شده است؛ از معماری و طراحی گرفته تا انواع غذاها و حتی آب آشامیدنی این شهر.

کپنهاگ شهر کوچکی است که می‌تواند در عین رؤیایی بودن، مرکز ایده‌های نوآورانه هم باشد. مردم این شهر قابلیت عجیبی در ترکیب راه‌حل‌های ساده و پایدار با یک شیوه زندگی نسبتا پیچیده دارند. شیوه زندگی در این شهر بر اساس سنت، تاریخ و فرهنگ است و چیزی که در این شهر موج می‌زند، هارمونی منحصربه‌فردی از جذابیت دنیای قدیم و هیجان دائمی دنیای جدید است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.