راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمتر از یک ماه تا برگزاری Money20/20، بزرگ‌ترین رویداد فین‌تک اروپا باقی مانده است

کمتر از یک ماه دیگر به برگزاری بزرگ‌ترین رویداد اروپایی فین‌تک، Money 20/20 باقی مانده است. این رویداد بزرگ‌ترین رویداد جهانی است که تمرکزش بر نوآوری‌های پرداخت و خدمات مالی در حوزه موبایل، خرده‌فروشی و بازاریابی است. البته رویداد  Money 20/20 یک رویداد اصالتا آمریکایی است اما در کنارش نسخه‌های اروپایی و آسیایی آن نیز وجود دارد.

درواقع Money 20/20 را نمی‌توان تنها یک رویداد دانست بلکه می‌توان آن را به چشم کاتالیزوری دید که باعث رشد و توسعه اکوسیستم پرداخت و خدمات مالی می‌شود.

از 26 تا 28 ماه ژوئن (پنجم تا هفتم تیرماه) بیش از 4 هزار شرکت‌کننده از 70 کشور دنیا در کپنهاگ، پایتخت دانمارک، حضور دارند. Money 20/20 فرصتی است تا کسانی که نقشی در انقلاب و تحول بازار دارند، از پرداختی‌ها گرفته تا ارائه‌دهندگان خدمات مالی، بانک‌ها و غیربانکی‌ها، اکوسیستم موبایل، صنعت خرده‌فروشی، بازاریابی و شرکت‌های داده و سرمایه‌گذاری و مشاوره دور هم جمع شوند.

 

آمار و اطلاعاتی از رویداد امسال

Money 20/20 2017 رویداد سه‌روزه‌ای در شهر کپنهاگ است که در آن بیش از 4 هزار شرکت‌کننده، بیش از 400 سخنران از هفتاد کشور دنیا حضور دارند و با پشتیبانی بیش از 200 حامی تا چند هفته دیگر برگزار می‌شود.

انگلستان و ایرلند از کشورهایی هستند که با 27 درصد، بیشترین حضور مخاطبان را در این رویداد دارند. بعد از آن نوبت به آمریکا و فرانسه می‌رسد که هر کدام با 17 و 13 درصد از دیگر کشورهای پررنگ در رویداد هستند. اما دیگر بخش‌های دنیا مانند آلمان، استرالیا، سوئیس، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، اروپای شرقی و روسیه و همینطور اروپای جنوبی هر کدام حضور کم‌رنگ‌تر و زیر 10 درصد را در Money 20/20 امسال دارند.

برگزاری Money20/20

همچنین باید بگوییم که بیشتر حاضرین در رویداد هم مدیران، مدیران ارشد و معاونان شرکت‌ها هستند که بیشتر این شرکت‌ها هم شامل شرکت‌های متوسط و بزرگ، شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت و خدمات مالی، موبایل و تکنولوژی، استارت‌آپ‌ها، دولت و شرکت‌های کوچک خرده‌فروشی است.

عناوین و موضوع صحبت‌ها و سخنرانی‌هایی که قرار است در این سه روز مطرح شود هم پنج حوزه اصلی را در بر می‌گیرد که شامل شبکه و ایجاد مشتریان جدید، یادگیری درباره تکنولوژی‌های نوآورانه، حفظ مشتری و توسعه همکاری و فروش است.

در روزهای بعدی شما را در جریان برنامه‌های سه روز رویداد قرار می‌دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.