راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در اولین روز رویداد Money20/20 چه خبر است

تا چند روز دیگر، بزرگ‌ترین رویداد فین‌تک اروپا، Money 20/20، در شهر کپنهاگ دانمارک میزبان بیش از 4 هزار شرکت‌کننده از هفتاد کشور دنیا است.

این رویداد قرار است در سه روز کسانی را که نقشی در انقلاب و تحول بازار دارند، از پرداختی‌ها گرفته تا ارائه‌دهندگان خدمات مالی، بانک‌ها و غیربانکی‌ها، اکوسیستم موبایل، صنعت خرده‌فروشی، بازاریابی و شرکت‌های داده و سرمایه‌گذاری و مشاوره دور هم جمع کند تا درباره موضوعاتی مانند پرداخت همراه و کیف پول، تجربه کاربری، تحولات و انقلاب بانکداری، قانون‌گذاری، زنجیره بلوک‌ها و غیره صحبت کنند.

در خبر قبلی که در راه پرداخت منتشر کردیم، اطلاعاتی از تعداد شرکت‌کنندگان و سخنران ، تعداد مدیران و مدیران ارشد حاضر در رویداد، موضوعات کنفرانس‌ها و پنل‌ها و همین‌طور تعداد کشورهایی که در رویداد امسال شرکت کرده‌اند، دادیم (+) و در این مطلب قرار است برنامه‌های روز اول را معرفی کنیم.

ببینید: کمتر از یک ماه تا برگزاری Money20/20، بزرگ‌ترین رویداد فین‌تک اروپا باقی مانده است

 

سخنرانی‌ها و پنل‌های رویداد

کنفرانس‌های رویداد در هر سه روز از ساعت 9 صبح شروع می‌شود و حدودا تا ساعت شش عصر تمام می‌شود.

 

برنامه‌های روز اول رویداد

در صبح روز اول رویداد Money 20/20 پنلی با عنوان «مشکلات تجاری و استراتژیک اکوسیستم پایانه‌های فروش» با حضور اسکات هارکی (Scott Harkey) از شرکت Levvel، جین لاندکوئیست (Jan Lundequist) از شرکت Nets، شان پاکرین (Shaun Pakrin) از Worldpay، جون فلیکس (June Felix) از وری‌فون، مایک کمِرلینگ (Mike Camerling) از AEVI و استفان جیکیس (Stephane Jacquis) از اینجنیکو برگزار می‌شود.

در کنار این پنل، دو سخنرانی دیگر هم برگزار می‌شود. اولین سخنرانی با عنوان «آیا تحکیم و ثبات تنها آینده موجود است؟» و توسط دیوی موهان (Davie Mohan) از Burnmark و دومی هم سخنرانی مشترک نیک لی (Nick Lee) و ونشیا بل (Venetia Bell) از Bank of England است.

پنل دیگری که در روز اول رویداد و تا قبل از ناهار برگزار می‌شود «ماجراجویی در دنیای هوش مصنوعی: موارد استفاده در سرویس‌های مالی» است که توسط آسیف فروک (Asif Faruque) از Level39، پاتریک مانگ (Patrick Mang) از HSBC، ادووارد دارشیمبد (Edouard d’Archimbaud) از BNP paribas، دیوید سوسنا (David Sosna) از Personetics، جو لیسکی (Joe Lyske) از Time Machine Capital و جیسون مارس (Jason Mars) از Clinc ارائه می‌شود.

اما بعد از ناهار و استراحت، بخش دوم کنفرانس‌ها و پنل‌ها آماده ارائه به شرکت‌کنندگان است. در این قسمت دو پنل و دو کنفرانس برگزار می‌شود.

یکی از این کنفرانس‌ها، کنفرانسی تحت عنوان «چشم‌اندازی از نسل بعدی رهبران بازار» است که توسط جیکوب دی‌گیر (Jacob De Geer) از iZettle، مارکوس ریندرر (Markus Rinderer) از ACI Worldwide، یان بِن (Ian Benn) از گروه اینجنیکو و سیکاندر هاوزر (Sikander Hauser) از علی‌پی برگزار می‌شود.

کنفرانس بعدی با موضوع «چشم‌اندازی از رهبران فین‌تک» است که توسط ماکسیمیلیان تاینثال (Maximilian Tayenthal) از N26، آندرس لاکور (Anders la Cour) از Saxo Payments و آن بودِن (Anne Boden)  از Starling Bank برگزار می‌شود.

در ادامه پنلی با عنوان «فناوری‌های بیمه در مرکز توجه» هم برگزار می‌شود. در این پنل لورانت نیزری (Laurent Nizri) از Alteir Consulting، جولیان تیِک (Julian Teicke) از wefox، کارولاین گابور (Caroline Gabor) از FinLeap، راب موفات (Rob Moffat) از Balderton Capital و اسکات والچک (Scott Walchek) از Trov حضور دارند.

«ظهور ماشین‌آلات در بحث ریسک و تقلب» عنوان پنل دیگری دیگری است که در ظهر روز اول رویداد Money 20/20 برگزار می‌شود. در این پنل سارا کووسیانکی (Sarah Kocianski) از Business Insider، پِدرو فونسکا (Pedro Fonseca) از CrowdProcess، یوهان گِربِر (Johan Gerber) از مسترکارت، پدرو بیزارو (Pedro Bizarro) از Feedzai و نیک ریمان توب (Nick Ryman-Tubb) از FITS حضور دارند.

در ادامه برنامه‌های روز اول، چند پنل دیگر باقی مانده است که عناوین و ارائه‌دهندگان آن‌ها را هم به شما معرفی می‌کنیم.

پنلی با موضوع «دیدگاه مدیران ارشد درباره آینده پرداخت» و با حضور ران ون وزل (Ron Van Wezel) از Aite Group، مارکوس براون (Markus Braun) از Wirecard AG، یوئیل لئونوف (Joel Leonoff) از Paysafe، پاول استودارت (Paul Stoddart) از Vocalink و مایک لاون (Mike Laven) از Currencycloud برگزار می‌شود.

پنل دیگری هم با عنوان «بازاندیشی درباره سیستم‌های کُر برای دنیای دیجیتال» تشکیل می‌شود که در این پنل کریس اسکینر نویسنده کتاب بانک دیجیتال، هوی نگوین تریو (Huy Nguyen Trieu) از The Disruptive Group، نیک اگدن (Nike Ogden) از ClearBank، یایدیو یاناردانا (Jaidev Janardana) از Zopa، مایکل هارت (Michael Harte) از Barclays، چزری استیپولکوسکی (Cezary Stypulkowski) از mBank S.A. حضور دارند.

اما همزمان پنلی با موضوع «چشم‌انداز سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر جهانی: چه اتفاقاتی در حال وقوع است و در سال پیش‌ رو کدام‌ها جذاب‌اند؟» برگزار می‌شود که استیو مکلوگلین (Steve McLaughlin) از FT Partners، استیفان کلستیل (Stefan Klestil) از Speedinvest، دیرک وان کاکوبک (Dirk Van Quaquebeke) از Beenext، توبی کاپل (Toby Coppel) از Mosaic Ventures، دیوور هبل (Davor Hebel) از Eight Roads Ventures و پاتریشیا  کمپ (Patricia Kemp) از Oak HC/FT در آن حضور دارند.

دیگر پنل روز اول، پنلی تحت عنوان «کاهش اصطکاک در سفر مشتری: آیا اینترنت اشیا حکم گلوله نقره‌ای را دارد؟» تشکیل می‌شود که فیلیپ کلارک از Hunch، سدریک کلمب (Cedric Collomb) از Oberthur Technologies، ال کیم (Elle Kim) از سامسونگ الکترونیک، کیکی دل وال (Kiki Del Valle) از مسترکارت، میشل لجر (Michel Leger) از اینجنیکو و سیلویو تاوارس (Silvio Tavares) از CardLinx Association حضور دارند.

«زیرساخت‌های پرداخت‌های برهم زننده: حرکت از هیچ‌کجا به برخی نقاط» موضوع پنل دیگری در روز نخست رویداد Money 20/20 است که با حضور آلیستر نیوتن (Alistair Newton) از Gartner، یوبی بنجامین (Yobie Benjamin) از Token.i.o، دنیل واروویتز (Daniel Marovitz) از Earthport، کلی ناتسون (Kelley Knutson) از TSYS، مارتین هارگریوس (Martin Hargreaves) از Vocalink و کریستین وان همل بونتن (Christian Von Hammel-Bonten) از PPRO برگزار می‌شود.

«بانکداری به‌عنوان یک خدمت: افزایش ارزش» عنوان پنل دیگری است که در آن پاسکال بوویر (Pascal Bouvier) از Santander InnoVentures، مارکو ونتین (Marko Wenthin) از SolarisBank AG، دنیل کیمرلینگ (Daniel Kimerling) از Silicon Valley Bank، نایجل وردون (Nigel Verdon) از Raislbank و اویویند اونس (Oyvind Oanes) از Centralway Numbrs حضور خواهند داشت.

پنل «ظهور شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری خطرپذیر: اگر نمی‌توانید شکستشان دهید، به آن‌ها ملحق شوید؟» پنل دیگری در روز اول است که با حضو افرادی مانند ادی هاردینگ (Eddie Harding) از ICON Corporate Finance، رایان گیلبرت (Ryan Gilbert) از Propel Venture Partners، کریستوف اوِر وزباچ (Christoph Auer-Welsbach) از IBM Ventures، اسکار میلزارک (Oscar Mielczarek) از Rakuten INC.، توماس پرو (Tomas Preu) از Deutsch Telekom Capital Partners و متیو ریچی (Matteo Rizzi) از FintechStage برگزار خواهد شد.

اما آخرین پنلی که در نخستین روز رویداد به شرکت‌کنندگان ارائه داده می‌شود، پنلی با موضوع «تحت کنترل دراوردن قدرت داده و خدمات بازاریابی در خرده‌فروشی» خواهد بود که با حضور پاسکال برگ (Pascal Burg) از Edgar, Dunn&Company، بیورن گو (Bjorn Go) از Stocard، ویلیام لوی (William Levy) از Banque EDEL، مایکل رالف (Michael Rolph) از Yoyo wallet و کیم ویندبرگ لارسن (Kim Vindberg-larsen) از Dansk Supermarked Group تشکیل می‌شود.

به این ترتیب پرونده روز اول در ساعت شش عصر بسته می‌‌شود . شرکت‌کنندگان بعد از شرکت در مراسم پایانی روز اول، آماده حضور در برنامه‌های روز دوم می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.