راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
سفیر آبی آرام
شرکت سفیر آبی آرام بهعنوان اولین و تنها مرکز پاسخگویی مشاع خصوصی در ایران با ایجاد زیرساختهای حرفهای در حوزه خدمات پشتیبانی سطح یک و دو Call Center ،Contact Center و Help Desk با استفاده از نیروی انسانی متخصص و با تجربه فعالیت میکند.
همکاری با شرکتهای بینالمللی، مطرح در حوزه ارتباطات و وجود استانداردهای حرفهای، این شرکت را به قطب مطرح صنعت امداد مشتریان تبدیل کرده است. انعطافپذیری در رویارویی با مشتریان و ارائه انواع خدمات مشاوره ازجمله سوابق حرفهای شرکت سفیر آبی آرام محسوب میشود.
.
سال تأسیس: ۱۳۸۹
مدیرعامل:
[mks_tabs nav=”horizontal”]
[mks_tab_item title=”علیرضا حسیننژاد”]
تحصیلات:
- کارشناسی مدیریت بازرگانی؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران (تاریخ فارغ التحصیلی ۱۳۷۳)
- کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)؛ مؤسسه آموزش عالی پژوهش صنایع ایران (اسفند ۱۳۹۲)
- کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسبوکار (MBA)؛ مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان (دی ۱۳۹۶)
- دکتری مدیریت حرفه ای کسبوکار (DBA)؛ دانشگاه کارآفرینی دانشگاه تهران
سمتهای فعلی:
- مدیرعامل و نایب رئیس هیئتمدیره
سمتهای پیشین:
- کارشناس نظارت به شرکت در سازمان بورس اوراق بهادار تهران؛ ۱۳۷۰ لغایت ۱۳۷۱
- کارشناس اداری و مالی در شرکت حباب ساز (وابسته به بانک صنعت و معدن)؛ ۱۳۷۱ لغایت ۱۳۷۲
- مسئول کارگزینی و اداری و منابع انسانی در گروه صنعتی پارس الکتریک (پارس گالری-لوازم خانگی پارس)؛ ۱۳۷۳ لغایت ۱۳۷۷
- مسئول کارگزینی و اداری در شرکت شرکتهای صنعتی تهران (وابسته به وزارت صنایع)؛ ۱۳۷۷ الی ۱۳۷۸
- سرپرست گروه اداری در شرکت شرکتهای صنعتی تهران (وابسته به وزارت صنایع)؛ ۱۳۷۷ الی ۱۳۷۸
- رئیس اداره کارگزینی و رفاه/مدیر امداد مشتریان در بانک اقتصاد نوین؛ ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۰
- مدیر عامل و نایب رئیس هیئتمدیره در شرکت سفیر آبی آرام (AB Call Center)؛ ۱۳۹۰ تا کنون
فعالیتهای حرفهای:
- عضویت در کمیته اجرایی نمایشگاههای بینالمللی در خصوص فعالیتهای نرمافزاری و اتوماسیون بانکی کشور در شرکت خدمات انفورماتیک
- عضویت در کمیته ISO شرکت پارس الکتریک در خصوص مدیریت منابع انسانی
- عضویت در کمیته طبقهبندی مشاغل بهعنوان نماینده سرپرستان در شرکت خدمات انفورماتیک
- تهیه و تدوین کلیه دستورالعملهای داخلی اداری، آییننامهها و روشهای اجرایی درون سازمانی در حیطه عملکرد گروه اداری (منابع انسانی، کارگزینی، خدمات، رفاه، جذب، دبیرخانه و مرکز تلفن)
- آشنایی با مدیریت سیستمهای مخابراتی و خطوط تلفن شهری E1، فیبر نوری، PR1 و مراکز تلفن آلکاتل، کارین و پاناسونیک
- تهیه و تدوین قراردادهای استخدامی و کارگزینی، خرید خدمات مشاورهای، تمام وقت، پاره وقت و قراردادهای پیمانکاری
- عضویت در کمیته آموزش شرکت خدمات انفورماتیک
- عضویت در کمیته انتخاب پیمانکاران (تاسیساتی، خدماتی و تامین نیروی انسانی) در شرکت خدمات انفورماتیک
- عضو انجمن مدیریت منابع انسانی ایران
- آشنایی کامل به قانون کار و بیمه تامین اجتماعی
- عضو انجمن علوم مدیریت ایران
- عضو انجمن فارغالتحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
- ناظر و مسئول رسیدگی به امور دفاتر استانی و نمایندگی شهرستانها (بیش از ۴۰ مرکز استانی) در شرکت خدمات انفورماتیک
- تهیه و تدوین برنامه و راهکارهای مدیریت منابع انسانی در خصوص وضعیت جذب نیرو و ارزیابی شرایط بازار کار در شرکت خدمات انفورماتیک
- اخذ گواهینامه EFQM از شرکت TUV آلمان (ارزیابی عملکرد و تعالی سازمان)
- عضویت در کمیته فروش اموال و داراییهای شرکت های ذیربط
- نماینده کارفرما در هیئتهای حل اختلاف و تشخیص در اداره کار وزارت کار و امور اجتماعی
- آشنایی کامل با قانون تجارت و ثبت شرکتهای تجاری، تعاونی و غیره
- نماینده شرکت خدمات انفورماتیک در هیئتهای بدون سازمان تامین اجتماعی (بیمه) و وزارت دارایی
- آشنایی با ثبت صورتجلسات هیئتمدیره و مجامع عمومی (عادی و فوق العاده) در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی
- مشاور منابع انسانی و اداری شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران (مادیران)
- مشاور اجرایی و اداری بانک اقتصاد نوین
- مشاور اجرایی، اداری و منابع انسانی شرکت پرداخت نوین آرین (PSP)
- نماینده بانک اقتصاد نوین در دفتر همکاریهای ریاست جمهوری (مراکز رشد و فناوری)
- نماینده بانک اقتصاد نوین در کانون بانکهای خصوصی
- آشنایی با فعالیت در مناطق آزاد تجاری
- آشنایی با قوانین پولی، مالی و بانکی
- آشنایی با فعالیت مراکز مشتریان و پاسخگویی تلفنی (بیست و چهار ساعته)
- مجری راهاندازی مرکز پاسخگویی سازمان هدفمندسازی یارانهها
- مشاور راهاندازی مرکز پاسخگویی (امداد مشتریان) موسسه مالی و اعتباری مهر
- آشنایی با برگزاری مجامع عادی و فوقالعاده سالیانه شرکتها
- آشنایی با پروژههای ممیزی مالیاتی و بیمه
- آشنایی با نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
- آشنایی با سختافزارهای مربوط به مراکز پاسخگویی سوئیچ
- مدرس دورههای مهارتهای عمومی مدیریت، مدیریت استراتژیک، مهارتهای ارتباطی در سازمانها، مدیریت ریسک در کسبوکارهای نوظهور
- مشاور اجرائی در پروژه تدوین سند استراتژی بانک کشاورزی
- مشاور اجرائی در طراحی مدل کسبوکار شرکت زاگرس پوش
- مشاور راهاندازی مرکز تماس شرکت شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیکی کشور)
- مشاور راهاندازی مرکز تماس شرکت کارت اعتباری ایران کیش
- مشاور راهاندازی مرکز تماس شرکت فن آوا کارت
شرکتهای تاسیس کرده:
- سفیر آبی آرام
- کاریابی گشایش
- رهیاب رایان فردا
- پرداز گستر تدبیر
لینکدین: www.linkedin.com
[/mks_tab_item]
[/mks_tabs]
اعضای هیئتمدیره:
- احمد مرآتنیا
- علیرضا حسیننژاد
- محمدعلی قنادیان
تعداد کارکنان: ۳۷۰ نفر
حوزه فعالیت: ارائه خدمات در زمینه مرکز تماس، مرکز ارتباط، بازاریابی و فروش تلفنی و همچنین ارائه خدمات مشاوره فنی، آموزشی و راهبری و عملیات مرکز پاسخگویی
رقبا:
مدیرعاملها از ابتدا تاکنون: علیرضا حسین نژاد
.
محصولات کلیدی:
- پاسخگویی
.
محصولات و راهکارها:
- ارائه خدمات ٢۴ ساعته پاسخگویی در هفت روز هفته بهعنوان مرکز مشاع پاسخگویی
.
مشتریان:
- بانک آینده
- سامسونگ
- کارت اعتباری ایران کیش
- هوآوی
- فن آوا کارت
- اتاق بازرگانی صنایع
- معادن و کشاورزی ایران
- شاپرک
- هواپیمایی قشم ایر
- بانک شهر
- دادهورزی سداد
- و …
.
شرکای تجاری:
- شرکت رهیاب رایان فردا
- شرکت پرداز گستر تدبیر
.
شرکتهای زیرمجموعه:
.
افتخارات:
- مجوز واحد فناوری پارک فناوری پردیس
- گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرفکنندگان
- گواهی رتبهبندی و احراز صلاحیت شرکتهای انفورماتیکی
- اشتهار به کیفیت
- گواهینامه شرکت برتر از بین شرکتهای D.A.S
- سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008
- سیستم اندازهگیری رضایت مشتری ۲۰۱۲:ISO 10004
- مجوز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران
- انجمن انفورماتیک ایران
.
دانلود لوگو با کیفیت سفیر آبی آرام {PNG, JPG}
راههای ارتباطی:
وبسایت: www.abcallcenter.com
تلفن: ۷۱۳۹۴۲۰۰-۰۲۱
دورنگار: ۷۶۲۵۰۳۱۴-۰۲۱
پست الکترونیک: info@abcallcenter.com
نشانی: پارک فناوری پردیس، نبش نوآوری هفتم، پلاک ٧١
لینک شرکت سفیر آبی آرام در شبکههای اجتماعی: