راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برقراری 140 هزار تماس ورودی و خروجی در سال 99 / بررسی عملکرد مرکز پاسخ‌گویی تلفنی کارگزاری مسکن مهر پردیس

روز چهارشنبه 4 اسفند، نشستی در خصوص برنامه‌ریزی سال آینده و عملکرد شرکت سفیر آبی آرام، با حضور پیمان پیرفرشی عضو هیئت مدیره و مشاور عالی مدیرعامل این شرکت، برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، باتوجه‌به لزوم اطلاع‌رسانی دقیق تلفنی به متقاضیان مسکن مهر، از ابتدای سال جاری پس از عقد قرارداد با شرکت دانش‌بنیان سفیر آبی آرام به‌عنوان مرکز اطلاع‌رسانی، بسیاری از موضوعات مالکان به‌صورت تلفنی پیگیری و پاسخ داده شد.

از ابتدای سال 99 تاکنون بیش از 80 هزار تماس ورودی موفق (تماسی که حداقل 2 دقیقه مکالمه داشته باشد) و 60 هزار تماس خروجی موفق (تماسی که کارشناسان از داخل مرکز با متقاضیان برقرار کرده‌اند) برقرار شده است.

گفتنی است مالکان مسکن مهر پردیس می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 17 و روز پنج‌شنبه ساعت 8 تا 13 از طریق شماره 76436360 با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

امکاناتی از جمله پاسخگویی به تماس‌های ورودی (پاسخ‌دهی به‌تمامی سؤالات متقاضیان و شهروندان در خصوص پروژه‌های مسکن مهر و طرح اقدام ملی اعم از درصد پیشرفت ملک، موعد و مشکلات تحویل واحد، فرایند نقل‌وانتقال ملک، فرایند آماده‌سازی اسناد هر واحد، عرصه ملک، مبالغ واریزی، نحوه دریافت وام بانکی و ….)، پاسخگویی به‌تمامی پرسش‌های الکترونیکی متقاضیان و شهروندان، اطلاع‌رسانی در خصوص تشکیل پرونده کارت قسط و مراجعه به بانک بابت وام، اخذ نوبت اینترنتی برای متقاضیان و شهروندان جهت مراجعه به واحدهای مختلف کارگزاری، اطلاع‌رسانی در خصوص تشکیل پرونده، واریزی و رفع مشکلات پرونده‌های اقدام ملی و … از جمله خدماتی است که مالکان مسکن مهر می‌توانند از ارتباط با این مرکز دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.