راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اسمایلینو و اتاق بازرگانی تهران؛ رویدادی نوین برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی در کسب‌وکارها

کامران باقری، مدیرعامل اسمایلینو در رویداد «هوش مصنوعی زاینده؛ قدرت آفرینی برای تصمیم‌گیران» بیان کرد: «پذیرش به‌کارگیری هوش مصنوعی در سازمان‌ها امری الزامی است که ابتدا باید پذیرش آن در ذهن مدیران عامل اتفاق بیفتد.»

به گزارش روابط عمومی اسمایلینو، روز سه‌شنبه ۲۲ آبان ماه اسمایلینو با مشارکت مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران رویداد «هوش مصنوعی زاینده؛ قدرت آفرینی برای تصمیم‌گیران» را باهدف ارائه راهکارهای استراتژیک برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی در سازمان‌ها برگزار کرد. در این رویداد، مدیران عامل و معاونت‌ سازمان‌ها و صنایع مختلف همچون بانکداری، تولیدی، داروسازی، آموزشی و … حضور پررنگی داشتند.

کامران باقری، مدیرعامل و هادی ویسی، هم‌بنیان‌گذار و معاونت فنی اسمایلینو در دو پنل مجزا به معرفی هوش مصنوعی زاینده و کارکردهای آن در صنایع و سازمان‌ها و همچنین لزوم چابک بودن سازمان‌ها در تطابق و همگامی با هوش مصنوعی پرداختند.

باقری هوش مصنوعی به‌ویژه هوش مصنوعی زاینده را پدیده بسیار مهمی دانست که روند کسب‌وکار در جهان را تغییر داده است. او همچنین پذیرش به‌کارگیری هوش مصنوعی در سازمان‌ها را امری الزامی و مهم قلمداد کرد که برای اقدام به این کار ابتدا باید پذیرش آن در ذهن مدیران عامل اتفاق بیفتد.

از سمت راست: کامران باقری، مدیرعامل اسمایلینو و هادی ویسی، هم‌بنیان‌گذار و معاونت فنی اسمایلینو

هادی ویسی، معاون فنی و هم‌بنیان‌گذار اسمایلینو، با لحاظ این مورد که تاکنون همه کسب‌وکارها با سطوح و مصداق‌هایی از هوش مصنوعی آشنایی داشتند و تجربه استفاده از این ابزار را دارند، افزود: «مرحله استفاده از این فناوری برای کسب‌وکارها در حال حاضر عبور از زمینه‌های توصیفی، تشخیصی و پیش‌بینی است که اکنون در مرحله تجویزی قرار دارد و تحولی که این فناوری ایجاد کرده و ایجاد خواهد کرد با هیچ‌کدام از فناوری‌های پیشین قابل قیاس نبوده و نیست.»

مرتضی نقیبی، مدیر توسعه کسب‌وکار اسمایلینو، در توصیف فعالیت‌ها و راهکارهای این شرکت گفت: «شرکت هوش مصنوعی اسمایلینو، کسب‌وکارها را در توسعه راهکارهای هوشمند و خلق مدل‌های کسب‌و‌کار نوینی که آن‌ها را در بازار رقابتی پیشرو نگه دارد یاری می‌کند؛ چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ازجمله این راهکارهاست. چت بات هوشمند هم‌هوش در حال سرویس‌دهی به کسب‌وکار کارهای بزرگ و متوسط در کشور و پاسخگوی طیف وسیعی از ذینفعان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی آن‌هاست. کاهش هزینه‌های پشتیبانی، کاهش ترافیک مراکز تماس و افزایش رضایتمندی مشتریان از مزایای هم‌هوش برای سازمان‌هاست.»

او همچنین خبر از تأسیس پروژه مدرسه زیگپ، باهدف ارتقای سواد هوش مصنوعی در سطح ملی داد و افزود: «مدرسه زیگپ بستری جامع و چندمنظوره است که آموزش هوش مصنوعی به طیف وسیعی از مخاطبان ازجمله دانش‌آموزان و دانشجویان، معلمان، مدرسان دانشگاه، والدین، مدیران سازمان‌ها و … را فراهم می‌آورد.»

مرتضی نقیبی، مدیر توسعه کسب‌وکار اسمایلینو

منبع اسمایلینو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.