راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بالاترین رشد در سهم مبلغی و تعداد تراکنش‌های موبایلی نتیجه عملکرد شهریورماه تاپ

بر اساس گزارش اقتصادی تازه منتشرشده شاپرک، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در شهریور 1403 با بهبود در شاخص‌های مختلف، موفق شد همچنان جایگاه سومین شرکت پرداخت الکترونیکی برتر کشور را از نظر تعداد تراکنش‌ها حفظ کند.

به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، طبق گزارش شماره 111 شاپرک، تاپ توانست بالاترین رشد در سهم مبلغی و تعداد تراکنش‌های موبایلی و همچنین تراکنش‌های مربوط به پرداخت قبض و خرید شارژ را از آن خود کند. شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با رشد 0.69 درصدی، سهم خود از تعداد تراکنش‌های موبایلی را نسبت به ماه قبل افزایش داده و به سهم بازار 20.55 درصدی دست یافت. همچنین در بخش مبلغ تراکنش‌های موبایلی، با رشد 0.84 درصدی، سهم بازار شرکت به 22.74 درصد رسید.

تاپ توانست در شهریورماه، با بهبود در شاخص تراکنش‌های مربوط به پرداخت قبض و خرید شارژ، بالاترین میزان رشد را کسب و سهم خود را 0.33 درصد افزایش داده و به 15.28 درصد از بازار دست یابد.

تجارت الکترونیک پارسیان در شهریور 1403 به مانند ماه‌های گذشته، با کمترین میزان خطای پذیرش، پایدارترین بستر پرداخت در بین سه شرکت پیشرو در صنعت پرداخت را از آن خود دارد.

منبع تاپ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.