راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری مستر کارت و بانک سانتاندر برای ارائه کارت‌های نقدی به مشتریان

شرکت مستر کارت و بانک سانتاندر قصد دارند تا با همکاری یکدیگر کارت نقدی مستر کارت را در دسترس مشتریان کنونی بانک قرار دهند.

از اوایل سال آینده، مشتریان می‌توانند کارت‌های نقدی مستر کارت خودشان را دریافت کنند. برنامه صدور کارت‌های نقدی برای مشتریان یک برنامه چهار ساله است و این قرارداد همکاری میان بانک و شرکت مستر کارت هم یک قرارداد همکاری هشت ساله خواهد بود.

بنا بر گزارش‌ها، بیش از 9 میلیون کارت نقدی در انگلستان به حساب‌های سانتاندر متصل است و باید گفت که ارائه این کارت‌های نقدی به مشتریان در کنار دیگر سرویس‌های مستر کارت مانند All in One، Zero و World Elite ادامه خواهد داشت.

در این همکاری از تخصص‌های پرداخت دیجیتالی مستر کارت در کنار دیگر قابلیت‌های این شرکت مانند تجزیه‌وتحلیل تقلب و راهکارهایش استفاده خواهد شد و به این ترتیب دارندگان جدید کارت‌های نقدی مستر کارت از امکانات جهانی این کارت‌ها بهره‌مند خواهند شد.

مت هال، مدیر بانکداری و اعتبار ناامن سانتاندر انگلستان می‌گوید: «بسیار خوشحالیم که ارتباط میان کارت‌های اعتباری خودمان را با کارت‌های نقدی مستر کارت توسعه و گسترش دهیم.»

هال بر این باور است که این مشارکت و همکاری موجب ارائه بهتر راهکارهای پرداخت به مشتریان می‌شود و به دنبال ارائه کارت‌های جدید در سال آینده خواهند بود.

منبع: ATM Market place

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.