راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب «فین‌تک در یک نگاه» در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک توسط راه پرداخت با حمایت داتین رونمایی می‌شود

کتاب «فین‌تک در یک نگاه» توسط شبکه راه پرداخت و با حمایت و همکاری شرکت نرم‌افزاری داتیس آرین قشم (داتین) ترجمه و منتشر شده است. این کتاب برای اولین بار در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی می‌شود. نسخه انگلیسی این کتاب در سال 2017 منتشر شده است و سروصدای زیادی در فضای فین‌تک به وجود آورده و به فعالان این حوزه توصیه شده که آن را بخوانند.

 

کتاب فین‌تک در یک نگاه را می‌توانید از فروشگاه راه پرداخت تهیه کنید.

 

احسان روحی و رضا قربانی از شبکه راه پرداخت ترجمه این کتاب تخصصی را برعهده داشته‌اند. کتاب فین‌تک در یک نگاه در چاپ اول با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است. فین‌تک در یک نگاه در سایت آمازون تا لحظه نگارش این مطلب، نمره 4.7 از 5 را کسب کرده است و از کتاب‌های پرفروش آمازون در حوزه فین‌تک در سال 2017 بوده است. انتظار می‌رود در ایران هم از کتاب Fintech in a Flash که یکی از مهم‌ترین کتاب‌های فین‌تکی دنیا است، استقبال خوبی شود.

رضا قربانی مدیرعامل شبکه راه پرداخت در این خصوص اظهار کرد:

«راه پرداخت از ابتدا بر روی توسعه دانش سرمایه‌گذاری کرده است. ما منابع زیادی نداشتیم ولی همین منابع کم را هم سعی کردیم به‌صورت بهینه استفاده کنیم و تا امروز خروجی‌های خوبی داشتیم. در سال‌های گذشته ما برای خوانده شدن آثار چهره‌هایی مثل برت کینگ و کریس اسکینر در ایران تلاش کردیم و امیدواریم که این تلاش‌ها مفید بوده باشد. در زمینه شناخت فین‌تک کتاب‌های خوبی در راه پرداخت آماده کردیم. منتها با توجه به عدم شناختی که از این مفهوم وجود دارد، احساس کردیم پیش از انتشار کتاب‌هایی مانند کتاب فین‌تک لازم است کتابی مانند فین‌تک در یک نگاه را منتشر کنیم که مخاطب ایرانی شناخت اولیه و خوبی از فین‌تک پیدا کند. امیدوارم بتوانیم تا قبل از پایان سال کتاب فین‌تک را هم به دست مخاطبان ایرانی برسانیم.»

 

شرکت نرم‌افزاری داتیس آرین قشم (داتین)، حامی نشر این کتاب بوده و علیرضا نمازی مدیر فروش و بازاریابی داتین راجع‌به انگیزه این شرکت گفت:

ما در داتین برای خودمان یک مسئولیت اجتماعی تعریف کرده‌ایم. بخشی از این مسئولیت اجتماعی به اشاعه و توسعه دانش و آگاهی در حوزه تخصصی ما برمی‌گردد. رویکرد چاپ کتاب «فین‌تک در یک نگاه» هم همین بوده است. فین‌تک‌ها بخش جدایی‌ناپذیر صنعت مالی و به ویژه حوزه IT مالی و بانکی هستند، هدف ما این بود که بتوانیم فین‌تک را به جامعه مخاطب خود بهتر تبیین کنیم. این دقیقاً هم‌راستا با همان مسئولیت اجتماعی است. با هم‌فکری راه پرداخت، این کتاب را به دست مخاطبان حوزه فین‌تک می‌رسانیم. امیدوارم همواره چنین همکاری‌هایی را برای توسعه حوزه IT بانکی ادامه و ثمرات آن را به جامعه ارائه دهیم.

 

احسان روحی مترجم کتاب فین‌تک در یک نگاه از شبکه راه پرداخت هم در این زمینه ابراز کرد:

کتاب فین‌تک در یک نگاه با اتخاذ یک دید کلی و جامع‌نگرانه از اهم مباحث مرتبط با بخش فناوری‌های مالی و بانکی، اعم از تحولات اخیر حوزهٔ فناوری مالی، نوآوری‌های مالی در بانکداری، روش‌های مجازی بانکداری و وام‌دهی، اینترنت اشیاء و نقش آن در فناوری‌های مالی، زنجیرهٔ بلوک و ارزهای رمزنگاری‌شده، و بسیاری موارد جالب و به‌روز دیگر سعی بر ارائهٔ یک تصویر کلی از دنیای نوین فناوری‌های مالی و ترسیم آیندهٔ محتمل این حوزه کرده است.

علاقه‌مندان برای خرید این کتاب می‌توانند با شبکه راه پرداخت به شماره ۰۲۱۴۶۰۱۰۵۳۹ تماس بگیرند و یا در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به غرفه شبکه راه پرداخت یا غرفه شرکت داتین مراجعه کنند.

نویسنده: آگوستین روبینی / مترجم: احسان روحی و رضا قربانی

ناشر: شبکه راه پرداخت / 254 صفحه / قیمت: 46000 تومان

کتاب فین‌تک در یک نگاه را می‌توانید از فروشگاه راه پرداخت تهیه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.