راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیر بانک ملی از ایران ارقام برای پیاده‌سازی سامانه رفتارشناسی مشتریان

مدیر اداره کل آمار و اطلاعات بانک ملی در نامه‌ای از شرکت ایران ارقام برای پیاده‌سازی و راه‌اندازی موفق سامانه رفتارشناسی مشتریان (KYC) در این بانک قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ارقام، سامانه رفتارشناسی مشتریان بانک ملی ایران یکی از سامانه‌ها و دستاوردهای جدید شرکت ایران ارقام در صنعت بانکی کشور است که برای اولین بار در بانک ملی ایران و با بهره‌گیری از مفاهیم انبارداده، هوش تجاری و داده‌کاوی تحلیل‌های متنوع از رفتار مشتریان را برای مدیران آن بانک فراهم کرده است.

پیاده‌سازی سامانه رفتارشناسی مشتریان، رضایت بانک ملی، تأیید و تقدیر رسمی آن بانک از شرکت ایران ارقام را به همراه داشته است.

سامانه‌های انباره داده و هوش تجاری که توسط شرکت ایران ارقام در بانک ملی پیاده‌سازی شده‌اند و اکنون در مرحله پشتیبانی هستند، بستر اصلی و زیرساخت لازم برای پیاده‌سازی سامانه رفتارشناسی مشتریان آن بانک را فراهم کرده‌اند.

سامانه رفتارشناسی مشتریان با استخراج اطلاعات مشتریان، پروفایل‌های خاصی برای مشتریان ایجاد کرده و پس از خوشه‌بندی و ارزیابی خوشه‌ها به ارائه گزارش‌های آماری و تحلیلی متنوع در این زمینه می‌پردازد. بررسی روند منابع بانک، مشتریان باارزش، ریزش و خیزش مشتریان بخش‌هایی از این سامانه جامع را تشکیل می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.