راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه پیشنهاد افزایش سرمایه 110 درصدی به پرداخت ملت به سازمان بورس

شرکت به پرداخت ملت با هدف توسعه فعالیت‌هایش، پیشنهاد افزایش سرمایه بیش از 110 درصدی به میزان 200 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران خود را به سازمان بورس ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی به پرداخت ملت، در بررسی ترازنامه‌ها این شرکت همچنان 125 میلیارد تومان سود انباشته وجود داشته و نسبت مالکانه مطلوب 45 درصدی مشاهده می‌شود که نشان از امکان توسعه فعالیت‌های بیشتر این شرکت در صورت ضرورت از محل بهره‌گیری از مزیت اهرمی و امکان افزایش سرمایه‌های بیشتر در آینده دارد.

پیشنهاد افزایش سرمایه پرداخت هم‌اکنون پس از تهیه و ارائه گزارش توجیهی و تصویب هیئت‌مدیره آن جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه شد و پس از اخذ تأییدیه حسابرس، جهت اخذ مجوز سازمان بورس ارسال شده است. انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده است.

شرکت به پرداخت ملت با نماد پرداخت و سرمایه 95 میلیارد تومانی تابستان 95 در تابلوی معاملاتی بازار بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفت تا مطابق با گزارش 6 ماهه و گزارش‌های عملکرد ماهانه متناسب با بودجه اعلام شده از پوشش مناسبی برخوردار شود و همچنان حفظ و توسعه سهم بازار را در دستور کار خود دارد.

حوزه فعالیت اصلی شرکت در زمینه پرداخت الکترونیک بوده و در این صنعت سهم نخست بازار را در اختیار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.