راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارشامال به دنبال خون تازه در رگ‌های باشگاه مشتریان بانک ملت

شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق به‌عنوان مجری و راهبر باشگاه مشتریان بانک ملت، همزمان با اجرای طرح شرکای تجاری در باشگاه مشتریان، عنوان جدیدی به نام «کارشامال» را برای شبکه شرکای تجاری این باشگاه راه‌اندازی کرد.

در طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان بانک ملت که حالا با نام جدید کارشامال فعالیت می‌کند، تمامی اعضای باشگاه مشتریان در ازای خرید از شرکای تجاری معرفی شده در وب‌سایت باشگاه مشتریان، از خدمات و کالاهای منحصربه‌فرد هر یک از مجموعه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

کارشامال شامل بیش از 40 برند تجاری معتبر ازجمله سامسونگ، چرم مشهد، تپسی، اسنپ‌فود، علی‌بابا، دنیلی و شیفر و غیره است. حدود شش ماه می‌شود که از راه‌اندازی این طرح می‌گذرد و به گفته مسئولین، دوران توسعه خود را می‌گذراند؛ یعنی حالا دیگر برندهای معروف و به‌صورت داوطلبانه پیشنهاد همکاری با طرح کارشامال بانک ملت را می‌دهند و وارد مذاکره می‌شوند.

درواقع طرح کارشامال به اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت این امکان را می‌دهد که در خریدهای حضوری و آنلاین خود از شرایط ویژه بهره‌مند شوند؛ یعنی زمانی که اعضا کارت یا اطلاعات کارت خود را برای پرداخت ارائه می‌دهند، از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند.

البته این شرایط ویژه در هر برندی متغیر است و بستگی به مذاکراتی دارد که با آن برند انجام شده است.

اما این تخفیف‌ها تنها حسن و مزیت این طرح و اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت نیست. باشگاه مشتریان در جشنواره‌ای که چند روزی است از شروع آن می‌گذرد به تمامی خریدهایی که توسط شخص و یا دوستان او در فروشگاه‌های کارشامال انجام می‌شود امتیاز می‌دهد مجموع این امتیازها شانس شرکت در قرعه‌کشی بزرگ باشگاه مشتریان را افزایش می‌دهد. لازم به ذکر است که جوایز این جشنواره نیز از همین شرکا تامین می‌شود.

برای اطلاع از جوایز این طرح به وب‌سایت باشگاه مشتریان بانک ملت به آدرس www.club.bankmellat.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.