راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

Tablet POS رهیاب رایان فردا موفق به اخذ تأییدیه به‌کارگیری شاپرک شد

دستگاه Tablet POS شرکت رهیاب رایان فردا، با اخذ تأییدیه نهایی به‌کارگیری توسط یکی از PSPهای کشور از شاپرک موفق به حضور در بازار پرداخت ایران شد.

محمد پورسرپرست مدیر بازاریابی و فروش شرکت رهیاب رایان فردا دراین‌باره گفت: «مدل KS8223 برند SZZT، نسل جدیدی از پایانه‌های فروشگاهی است که مجهز به سیستم‌عامل اندروید بوده و تجمیع دستگاه‌هایی چون کارت‌خوان سیار، پد امضای دیجیتال، بارکد خوان، چاپگر و دوربین در یک دستگاه است. این دستگاه پس از اخذ گواهینامه‌های PCI، EMV، ISO و CCC، توانست تأییدیه نهایی به‌کارگیری شاپرک را طی روزهای اخیر به‌منظور ورود به بازار پرداخت ایران کسب کند.»

او ادامه داد: «این دستگاه All In One که دارای صفحه‌نمایش لمسی رنگی 5.5 اینچ با رزولوشن بالا است، دستگاهی با رویکردی جدید در ترکیب نیازهای صنعت پرداخت و کسب‌وکارهای اصناف بوده که شرکت رهیاب رایان فردا با فعال‌سازی تمامی ماژول‌های این دستگاه نظیر NFC، بارکد خوان تک‌بعدی و دوبعدی، دوربین، پد امضا و …. و تولید نرم‌افزار مربوطه در اتصال با سوئیچ برخی از شرکت‌های PSP، آماده ارائه دستگاه و خدماتی نظیر خرید، مانده، پرداخت قبوض، خرید شارژ، انواع سرویس‌های پرداخت، شارژ کارت‌های شهروندی، گزارش‌های متنوع و نیز ارائه اولین درگاه پرداخت درون برنامه‌ای Card Present ایران، تحت شبکه WIFI و 4G به شرکت‌های PSP، سازمان‌ها و مشتریان دیگر است.»

مدیر بازاریابی و فروش شرکت رهیاب رایان فردا با بیان اینکه تمامی شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس در محل مشتری می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند، گفت: «شرکت‌های توزیع و پخش کالا و خدمات، حمل‌ونقل، خدمات پستی، امدادی، سفارش‌گیرندگان انواع کالا، کسب‌وکارهایی نظیر هایپر مارکت ها، سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها، پارکینگ‌ها، رستوران‌ها، شرکت‌های بیمه و …. می‌توانند با به‌کارگیری قابلیت‌های متنوع این دستگاه و دور شدن از روش‌های سنتی استفاده ترکیبی از چند دستگاه (Signature pad +Mobile POS +Tablet)، باعث افزایش سرعت در انجام کار و تراکنش‌ها، کاهش هزینه‌ها، دقت در انجام عملیات‌ها، جلوگیری از سوء استفاده‌های مالی و …. شوند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.