راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طبل NFC به پشتیبانی ۱۳ شرکت بزرگ در لندن به صدا در آمد

نام شرکت‌های مرسدس بنز، بازی‌های EA، فروشگاه زنجیره‌ای موریسون، برند مد لباس H&M و گروهی دیگر از شرکت‌های صاحب نام در لیست ۱۳ داوطلبی هستند که در کمپین تبلیغات خیابانی NFC در لندن دیده می‌شوند. این تبلیغات در حال حاضر بر روی بیش از ۳۲۵ بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهرهای انگلستان، مخصوصا لندن، دیده می‌شوند.

این تبلیغات در سطح شهرهای انگلستان در نوع خود منحصر به فرد است، زیرا این تبلیغات یک تبلیغات معمولی نیست. این بیلبوردهای تبلیغاتی که در مکان‌های عمومی قرار دارند همگی مجهز به NFC شده‌اند و هر هفته توسط برخی از اسپانسر‌ها پشتیبانی می‌شوند و هر هفته با توجه به اسپانسری که دارند محتوای تبلیغاتشان فرق دارد. اما آن چیزی که همیشه این وسط ثابت است NFC است. این بیلبورد‌ها اول سعی می‌کنند توجه عابران را به خود جلب کنند، بعد از طریق NFC خدمات خود را ارائه می‌کنند؛ این محتواهای تبلیغاتی که شامل پیشنهادهای ویژه از سوی برندهای پشتیبان تبلیغات، انواع شارژ، بازی و موسیقی می‌باشند از طریق NFC برای عابرانی که جلوی این بیلبوردها ایستاده‌اند ارسال می‌شوند.

 

یکی از مدیران این پروژه می‌گوید “انتظار می‌رود NFC به عنوان یک تکنولوژی جدید شیوه استفاده مردم از موبایل برای ایجاد ارتباط با محیط اطرافشان را تا حد زیادی تغییر دهد. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم مردم چگونه با این تبلیغات و محتوا‌هایش رابطه ایجاد می‌کنند.” او همچنین افزود “این اولین تبلیغات خیابانی در حد وسیع برای پیشرفت و توسعه NFC می‌باشد و تاثیر بزرگی در آینده آن خواهد داشت.”

منبع: nfcworld

اخبار بیشتر درباره NFC را بر روی سایت راه پرداخت از اینجا می‌توانید ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.