راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

احتمال ارائه سرویس‌های پرداخت داخلی در هند توسط پی‌پل

پی‌پل قصد دارد تا سرویس‌های پرداخت داخلی در هند ارائه دهد و به این ترتیب با بانک‌ها برای ارائه خدمات پرداخت دیجیتالی به مشتریانش وارد همکاری شود.

پی‌پل هم نمی‌خواهد از غافله عقب بماند و از بازار بزرگ و روبه‌رشد هند بی‌نصیب شود، به همین دلیل برای شروع فعالیت‌هایش در هند با چندین فروشنده وارد همکاری شده است تا مشتریان بتوانند پرداخت‌های آنلاینشان را هم با استفاده از سرویس پی‌پل انجام دهند.

همچنین پی‌پل فروشندگانی را که عمدتا با کارت یا پول نقد سروکار دارند، هدف قرار داده تا بتواند مجموعه سرویس‌های پرداخت دیجیتالی‌اش را به آن‌ها نیز ارائه دهد.

در حال حاضر سرویس پی‌پل فقط برای انجام پرداخت‌های برون مرزی توسط فروشندگان کوچک، کارآفرینان و فریلنسرهایی که سرویس و کالایی را به خارج از کشور می‌فروشند، فعال است.

در آگوست سال 2016، پی‌پل دات می (Paypal.me) هم در هند راه‌اندازی شد. پی‌پل دات می یک ویژگی و قابلیت انجام پرداخت‌های فردبه‌فرد است که به کاربر این امکان را می‌دهد که تنها با یک کلیک روی یک لینک بتوانند پرداخت‌هایشان را انجام دهند.

سرویس‌های پرداخت داخلی

اگر این تصمیم جدید پی‌پل عملیاتی شود، بازیگر جهانی دیگر هم وارد عرصه رقابت میان شرکت‌های پرداخت بومی و بین‌المللی خواهد شد.

ورود سرویس‌های پرداخت داخلی پی‌پل به هند، به‌معنای آمادگی این شرکت آمریکایی برای رقابت با شرکت‌ها و سرویس‌هایی مانند Paytm، گوگل، واتس‌اپ، آمازون‌پی، Mobikwik و PhonePe است.

پیش‌بینی می‌شود که بازار پرداخت‌های دیجیتال در هند که 15 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می‌دهد، تا سال 2020 به 500 میلیارد دلار برسد.

منبع: The Payper و Inc42

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.