راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استارباکس شعب و سرویس‌های جدیدی در ژاپن راه‌اندازی خواهد کرد

استارباکس قصد دارد طی سه سال آینده 300 شعبه جدید در ژاپن راه‌اندازی کند و در کنارش مجموعه‌ای از اقدامات مربوط به تجارت الکترونیکی ازجمله راه‌اندازی سفارش و پرداخت موبایلی، مشارکت و همکاری با پلتفرم شبکه اجتماعی لاین و همینطور راه‌اندازی سرویس ارسال با همکاری اوبر ایتس را هم تدارک دیده است.

به گفته استارباکس مشارکتش با شبکه لاین، که در حال حاضر 78 میلیون کاربر در کشور ژاپن دارد، در نیمه اول سال 2019 آغاز خواهد شد که این مشارکت شامل پرداخت‌های دیجیتال هم می‌شود.

سفارش موبایلی در استارباکس هم از سال 2019 شروع می‌شود که به مشتریان امکان پرداخت هزینه قهوه یا غذایشان را با استفاده از تلفن‌های هوشمند می‌دهد و به این ترتیب دیگر نیازی به ماندن در صف‌های طولانی نیست. اما سرویس ارسال با استفاده از اوبر ایتس از چند روز پیش در سه مغازه استارباکس در ژاپن آغاز شده است.

استارباکس قصد دارد تا طی یک سال حدود 100 شعبه دیگر در این کشور راه‌اندازی کند و با وجود هزار و 392 شعبه کنونی که در ژاپن دارد، این کشور به چهارمین کشوری تبدیل می‌شود که دارای بیشترین شعبه‌های استارباکس است.

سال گذشته استارباکس با شرکت علی‌پی وارد همکاری شد و به این ترتیب توریست‌های چینی در کشور مالزی می‌توانستند از علی‌پی برای انجام پرداخت در شعبه‌های استارباکس استفاده کنند.

منبع: MobilePaymentsToday

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.