راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جیتکس 2017 را از دریچه فین‌تک لند راه پرداخت ببینید

رویداد پنج‌روزه جیتکس دبی که جزو رویدادهای برتر فناوری در جهان است، از ۸ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۱۷ (16 تا ۲۰ مهر 96) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد. در رویداد جیتکس 2017 نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان و از قاره‌های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا حضور داشتند و به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود در مرکز تجارت جهانی دبی پرداختند. شرکت‌های پرداخت ایرانی مانند جی‌اس‌اس و استارت‌آپ‌های ایرانی مانند زرین پال و نیوُ نیز در این رویداد حضور داشتند.

هزینه ورود در رویدادهای جیتکس از ۱۴۹۹ درهم تا ۳۴۹۹ درهم بود. بیش از ۴۱۰۰ کسب‌وکار از ۷۰ کشور دنیا و بیش از ۷۰۰ استارت‌آپ از ۷۵ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور داشتند. همچنین بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این رویداد بازدید کردند.

اسپانسرها و پارتنرهای این رویداد طیف وسیعی از کسب‌وکارها از دارک متر و هوآوی و اوراکل تا سپ و اکسنچر و گوگل و فدکس را شامل می‌شود. ۳۹ شرکت و سازمان حامی برگزاری این رویداد هستند. به‌عنوان نمونه سپ و اکسنچر درزمینهٔ تحول کسب‌وکار حامی این رویداد است. درزمینهٔ بانکداری هم ADIB حامی این رویداد است.

مانند سال‌های گذشته در جیتکس، امسال نیز تیمی از شبکه راه پرداخت پوشش خبری این رویداد را از دبی انجام می‌داد. ویدیوهای اختصاصی جیتکس 2017 را می‌توانید از صفحه آپارات راه پرداخت و یا در ادامه همین مطلب ببینید.

فین‌تک لند بخش ویدیویی شبکه راه پرداخت در آپارات است.

 

جیتکس 2017 کار خود را شروع کرد

جیتکس 2017 کار خود را شروع کرد؛ در روزهای آینده گزارش های ویدیویی راه پرداخت از این رویداد را در کانال تلگرامی، آپارتی و سایت راه پرداخت ببینید

 

تحول دیجیتال کلمه کلیدی جیتکس 2017

تحول دیجیتال کلمه کلیدی جیتکس 2017 است و علاوه بر این هزینه های این رویداد نسبت به دوره های قبلی کمی افزایش داشته است.

 

گفتگو با محمد گرکانی نژاد در جیتکس 2017

محمد گرکانی نژاد رئیس سابق مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در حاشیه رویداد جیتکس 2017 دبی، درباره انتشار سیاست بانک مرکزی با عنوان «فناوری مالی و ضوابط پرداخت یاران» گفت اکنون بهترین زمان برای انتشار این سند بود.

 

گفتگو با مهتاب یوسفی مدیر ایران گلوبالیس

یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه دهنده راهکارهای بانکی و پرداخت حاضر در جیتکس 2017 شرکت گلوبالیس بود. در حاشیه این رویداد با مهتاب یوسفی مدیر ایران گلوبالیس گفتگو کردیم تا با محصولات این شرکت بیشتر آشنا شویم.

 

گفتگوی رضا قربانی و دکتر حمید ضیایی پرور در جیتکس ۲۰۱۷

دکتر حمید ضیایی پرور از روزنامه نگارهای قدیمی فناوری در ایران است. امسال و در بخش استارت آپ ها با او گفتگویی درباره جیتکس انجام دادیم.

 

پیش بینی پروفسور سعیدی درباره آینده صنعت ایران

پروفسور اسلیم سعیدی از دانشگاه روچستر آمریکا در نمایشگاه جیتکس 2017 در گفتگو با راه پرداخت درباره چالش ها و فرصت های حضور شرکت های بین المللی در ایران برای شرکت های ایرانی می گوید.

 

گفتگو با مهندس اشرف معاون فناوری اطلاعات وزارت ارشاد

در بخش استارت آپ های نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ با مهندس اشرف گفتگو کردیم.

 

گفتگوی رضا قربانی با مصطفی امیری در جیتکس 2017 دبی

زرین پال یکی از استارتاپ های فین تکی ایرانی حاضر در رویداد جیتکس 2017 دبی بود. با مصطفی امیری هم بنیان گذار زرین پال

 

گفتگو با مدیران استارتاپ نیو در جیتکس دبی

استارتاپ نیو یکی از استارتاپ های موفق ایرانی در حوزه مدیریت مالی شخصی است که در رویداد الکام استارز امسال نیز جزو 10 استارتاپ برتر بود و از همین رو به نمایندگی از ایران از طرف سازمان نظام صنفی در نمایشگاه جیتکس

 

دمویی از دستگاه Cashless شرکت GSS در جیتکس دبی

یکی از محصولاتی که شرکت GSS در نمایشگاه جیتکس 2017 دبی به بازدیدکنندگان معرفی کرده بود، دستگاه جدید Cashless این شرکت بود که در این ویدیو دمویی از این دستگاه ارائه کرده ایم.

 

خودروی پرنده تک نفره جالبترین نوآوری جیتکس 2017

به گفته بازدیدکنندگان از جیتکس 2017، مهمترین محصول نوآورانه ای که در این نمایشگاه برای اولین بار رونمایی شد یک خودرو پرنده یک نفره است که در واقع نوعی Drone است. با این ابزار بیشتر آشنا شوید.

 

نگاهی به فضای اختصاص داده شده به استارتاپ ها در جیتکس

در این ویدیو به شکلی گذرا و مختصر نگاهی داشته ایم به فضایی که در جیتکس 2017 به استارتاپ ها اختصاص داده شده است.

 .

نگاهی به نمایشگاه جیتکس 2017 از لحاظ فضای نمایشگاهی

رضا قربانی از شبکه راه پرداخت، نگاهی داشته به نمایشگاه جیتکس 2017 از لحاظ فضای نمایشگاهی و اینکه چقدر فضای نمایشگاهی حرفه ای می تواند به کیفیت برگزاری یک رویداد کمک کند.

 

گزارش رضا قربانی از غرفه جی اس اس در جیتکس

شرکت جی اس اس تنها کسب وکار ایرانی بود که به صورت مستقل در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ حضور داشت. اینجا نگاهی انداخته ایم به غرفه این شرکت در جیتکس ۳۷

 

مقایسه جیتکس و الکامپ توسط باقر بحری در جیتکس 2017

باقر بحری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در نمایشگاه جیتکس 2017 دبی، مقایسه ای بین نمایشگاه جیتکس و نمایشگاه الکامپ انجام داده است. داین مقایسه را در این ویدیو ببینید.

 

نگاهی به حضور اتصالات بزرگترین غرفه جیتکس

اتصالات بزرگترین اپراتور تلفن همراه در امارات متحده عربی است که هر ساله بزرگترین غرفه نمایشگاه جیتکس را نیز به خود اختصاص می دهد امسال نیز در نمایشگاه جیتکس 2017 بزرگترین غرفه را داشت. نگاهی داشته ایم به غرفه جذاب این شرکت.

 

بلاک چین مهمترین نوآوری برهم زننده قرن اخیر در جیتکس

بسیاری از متخصصان معتقدند که بلاک چین مهمترین نوآوری برهم زننده قرن اخیر است. در نمایشگاه جیتکس دبی 2017 نیز توجه ویژه ای به این تکنولوژی شده بود.

 

دمویی از محصول GFace شرکت GSS در جیتکس دبی

شرکت GSS از شرکت های محرح ایرانی حاضر در جیتکس 2017 دبی بود. این شرکت در این رویداد از محصول GFace خود رونمایی کرد. این محصول به کمک هوش مصنوعی توانایی تشخیص چهره و احساسات انسانی را دارد که میتواند کاربردهای متفاوتی در نظام بانکی داشته باشد. با این محصول بیشتر آشنا شوید

 

دولت الکترونیک در نمایشگاه جیتکس 2017

دولت الکترونیک یکی از مهمترین غرفه های جیتکس 2017 بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.