راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز درباره اپلیکیشن 724

724، اپلیکیشن شرکت پرداخت الکترونیک سامان است. این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق کافه بازار، نصاب و سیب آپ اقدام کنید.

ببینید: چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن ۷۲۴

 

ثبت‌نام در اپلیکیشن 724

برای وارد شدن به محیط اپلیکیشن بعد از دانلود اپلیکیشن از یکی از مارکت‌های دانلود و باز کردن آن، ابتدا شماره همراهتان را وارد کنید تا کد فعال‌سازی برنامه برایتان پیامک شود. بعد از واردکردن کد فعال‌سازی که برایتان پیامک شده، روی گزینه «تأیید کد» کلیک کنید تا حساب کاربری شما فعال شود.

 

منوی اپلیکیشن

در منوی اپلیکیشن 724، 10 خدمت وجود دارد که با کلیک روی آیکون هر خدمت، صفحهٔ آن خدمت برایتان باز می‌شود. این 10 خدمات شامل موارد زیر است:

  • کارت به کارت
  • کیف پول
  • خرید شارژ
  • خرید بسته اینترنت G3/G4
  • خرید بسته اینترنت TD-LTE
  • پرداخت قبض
  • پرداخت بدهی موبایل
  • پرداخت قبوض سازمان تأمین اجتماعی
  • خرید طرح ترافیک
  • پرداخت جریمه خودرو

کارت به کارت:

از طریق این اپلیکیشن می‌توانید از مبدأ بانک‌های سرمایه، آینده، ملی، سامان، قرض‌الحسنه رسالت، پاسارگاد، سینا، خاورمیانه، ایران‌زمین، پست بانک ایران، شهر، قوامین، دی، انصار و مهر اقتصاد به‌تمامی بانک‌های عضو شتاب کارت به کارت کرد. برای انتقال وجه ابتدا باید شماره 16 رقمی کارت مقصد و مبلغ موردنظرتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید کارت مقصد و مبلغ» کلیک کنید. سپس درگاه همراه پرداخت الکترونیک بانک سامان برایتان باز می‌شود که باید اطلاعات کارتتان را که شامل «کارت مبدأ»، «رمز دوم»، «CVV2»، «تاریخ انقضا» است را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا انتقال وجه انجام شود.

 

کیف پول:

در این قسمت موجودی کیف پول شما و امتیازهای ماهانه، هفتگی و امتیاز کل شما از عید فطر تاکنون نمایش داده می‌شود.

 

خرید شارژ:

برای خرید شارژ ابتدا باید شماره همراه خود را وارد کنید؛ سپس از بین گزینه‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود، گزینه‌ای را که مدنظر شماست انتخاب کنید و گزینه «خرید» که در کنار گزینه موردنظرتان است را انتخاب کنید تا درگاه همراه پرداخت الکترونیک سامان برایتان باز شود. سپس شماره کارتتان و رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا شارژ خریده شود.

 

خرید بسته اینترنت 3G/4G:

برای خرید بسته اینترنت ابتدا باید شماره همراهتان را وارد کنید. سپس نوع سیم‌کارتتان (سیم‌کارت اعتباری است و یا سیم‌کارت دائمی) و نوع بسته اینترنتی (ساعتی/ روزانه/ هفتگی/ ماهانه/ سالانه) که می‌خواهید را انتخاب کنید تا یکسری گزینه به شما نمایش داده شود. سپس یکی از آن گزینه‌ها را با توجه به نیازتان انتخاب کنید و روی گزینه «خرید» کلیک کنید تا درگاه همراه پرداخت الکترونیک سامان برایتان باز شود. سپس شماره کارتتان و رمز دوم کارتتان را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید تا شارژ خریده شود.

 

خرید بسته اینترنت TD-LTE:

برای خرید بسته اینترنت TD-LTE نیز باید به‌صورت گزینهٔ قبل مراحل را طی کنید.

 

پرداخت قبض:

برای پرداخت قبض شما هم می‌توانید «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» قبضتان را وارد کنید و یا می‌توانید بارکد قبضتان را اسکن کنید تا درگاه پرداخت برایتان باز شود و با واردکردن اطلاعات کارتتان، قبضتان پرداخت می‌شود.

 

پرداخت بدهی موبایل:

برای دریافت بدهی موبایل ابتدا شماره همراهتان را وارد کنید و روی گزینه «دریافت بدهی موبایل» کلیک کنید تا بدهی میان‌دوره و یا بدهی پایان دوره شماره موبایلتان به شما نمایش داده شود که برای پرداخت هرکدام از آن‌ها باید روی گزینه «پرداخت قبض» کلیک کنید تا درگاه پرداخت برایتان باز شود و با واردکردن شماره کارت و رمز دوم کارتتان می‌توانید قبض موبایلتان را وارد کنید.

 

پرداخت قبوض سازمان تأمین اجتماعی:

برای پرداخت قبوض تأمین اجتماعی خود باید «شناسه قبض» و «مبلغ قبض به ریال» را وارد کنید و روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید تا درگاه پرداخت برایتان باز شود، سپس با واردکردن اطلاعات کارتتان می‌توانید قبض سازمان تأمین اجتماعی خود را پرداخت کنید.

 

طرح ترافیک:

در این بخش شما هم می‌توانید مجوز طرح ترافیک‌هایی که خریده‌اید را استعلام بگیرید و هم می‌توانید طرح ترافیک خریداری کنید. برای استعلام مجوز طرح ترافیک‌هایی که خریده‌اید، باید روی گزینه «استعلام خریدهای امروز» که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید تا طرح ترافیک‌های خریده شده به شما نمایش داده شود. همچنین برای خرید طرح ترافیک باید ابتدا شماره پلاک و سپس ساعت طرحی که می‌خواهید را انتخاب کنید و روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید و در آخر با واردکردن شماره کارت و رمز دوم کارتتان خرید طرح ترافیک شما با موفقیت انجام خواهد شد.

 

جریمه خودرو:

برای پرداخت قبوض جریمه خودرو خود می‌توانید به دو صورت اقدام کنید یعنی هم می‌توانید از بارکد قبض جریمهٔ خودرو خود اسکن بگیرید و هم می‌توانید «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» قبضتان را وارد کنید و با کلیک روی گزینه «پرداخت» و واردکردن شماره کارت و رمز دوم کارتتان، می‌توانید جریمه خودرو خود را پرداخت کنید.

** جهت لغو مجوز طرح ترافیک می‌توانید به آدرس Tca.tehran.ir مراجعه کنید. نام کاربری به‌صورت پیش‌فرض، شماره موبایل شما است و در صورت لزوم، جهت دستیابی به رمز عبور می‌توانید از لینک فراموشی رمز عبور استفاده کنید.

اپلیکیشن 724 همچنین دارای یک منوی کشویی نیز است که با کلیک روی سه خط تیره‌ای که در قسمت بالا و سمت راست برنامه قرار دارد، می‌توانید به «حساب کاربری»، «امتیازهای 724 من»، «گزارش تراکنش‌ها»، «تازه‌ها»، «به اشتراک‌گذاری» و «درباره 724» دسترسی داشته باشید.

حساب کاربری: در این قسمت می‌توانید حساب کاربری خود را به‌روز کنید که برای این کار باید اطلاعات خواسته شده را پر کنید. این اطلاعات شامل «نام»، «نام خانوادگی»، «استان»، «شهر»، «تاریخ تولد» و «پست الکترونیک» است.

امتیازهای 724 من: این قسمت درواقع همان خدمت کیف پول است.

گزارش تراکنش‌ها: در این بخش تراکنش‌های انجام شده در هر خدمت به شما نمایش داده می‌شود.

تازه‌ها: در این قسمت می‌توانید آخرین پیام‌هایی که از طرف این اپلیکیشن برای اطلاع‌رسانی برای شما ارسال شده است را ببینید، متن خبر را کپی کنید و یا آن را به اشتراک بگذارید.

به اشتراک‌گذاری: از طریق این قسمت می‌توانید برنامه 724 را برای دوستانتان ارسال کنید که برای این کار باید روی گزینه «ارسال اپلیکیشن» کلیک کنید.

درباره 724: در این بخش صفحه‌های اپلیکیشن 724 در اینستاگرام و تلگرام و لینک شرکت پرداخت الکترونیک سامان قرار دارد.

 

پشتیبانی اپلیکیشن 724

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن 724 با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره 84080-021 تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل info@sep.ir با پشتیبانی اپلیکیشن 724 در ارتباط باشید.

 

در صورت تمایل به آشنایی با محصولات مشابه می‌توانید به مطلب «دانلود و معرفی اپلیکیشن‌‌های پرداخت» مراجعه کنید و با اپلیکیشن‌های مشابه آشنا شوید.

163 دیدگاه
  1. علی اصغر می‌گوید

    اپلیکیشن 724 واقعا از همه اپلیکیشن ها بهتر #سریعتر #آسانتر #راحت تر و واقعی تر است متشکرم از سازنده گانش .

    1. جمال بستقلاتی می‌گوید

      قبض برق

      1. مژگان می‌گوید

        سلام. ببخشید. من با شماره ایرانسل اپلیکیشن نصب کردم. حالا میخوام شماره همراه اول ثبت کنم. چطور شما ه رو عوض کنم؟

        1. ناشناس می‌گوید

          سلام به قسمت حساب کاربری که در نوار پایین اپلیکیشن هست وارد شوید حذف حساب کاربری در آخرین گزینش هست اونو بزنین از اول شماره وارد کنین

        2. ناشناس می‌گوید

          لطفاتراکنش رسید روهم توی اپلیکیشن ۷۲۴ بزارید تابی نقص باشه سپاسگزارم

        3. سرحد می‌گوید

          اوکی

      2. ناشناس می‌گوید

        سلامبه نظرم همه چیز برنامه خوبه ولی طراح وسازنده برنامه این وسط یه شیطونی کرده خودش هم خوب میدونه که گردونه اش نوددرصد مواقع همون حداقل حداقل حداقل جایزه روبرات انتخاب میکنه واین اتفاقی نیست بلکه بسیاردقیق وحساب شده عمل میکنه

    2. ناشناس می‌گوید

      از خودتون و همکاراتون که تعریف نمیکنین احیانا ؟

  2. علی خ م می‌گوید

    در ارتباط با قرعه کشی ها لطفا توضیح بدید

  3. ساسان می‌گوید

    خیلی عالیه ، فقط پیشنهاد میکنم کنار گزینه موجودی ، ۱۰ گردش آخر حساب رو هم اضافه کنید . با این وضعی که شاپرک پیش آورده و جابجایی پول از حسابی به حساب دیگه همون لحظه از حساب مبدا کم میشه و چند روز بعد به حساب مقصد میره لا اقل بتونیم به طرف ثابت کنیم که پول رو از حسابمون کم کردن و در آینده به حسابش میاد . ممنون …

    1. ناشناس می‌گوید

      دقیقا

  4. رسول می‌گوید

    من قبض موبايلمو پرداخت كردم بعد جندروز ديدم زده پايان دوره فلان مبلغ..در صورتي كه ميان دوره من صفر بود..پايان دوره رو پرداخت كردم پرداخت شد در صورتي كه نبايد پرداخت ميشد بايد ميزد اين قبض قبلا پرداخت شده است هيجكس پاسخگو نيست

    1. پیام می‌گوید

      بنده هم قبض موبایل خودمو پرداخت کردم ولی ب حساب من نشستی نکرده و هنوز هم صفر نشده و کسی پاسوخگو نیست

      1. ناشناس می‌گوید

        سلام چرا امکان برداشت از کیف پوب وجود نداره؟ پول من تو کیف بلوکه شده

    2. Haney می‌گوید

      سلام منم قبض پرداخت کردم هم اب هم برق الان هردوتارو بعداز 15روز زده بدهی و اخطار قطع. ب پشتیبانی زنگ زدم جواب درستی ندادن و پاس کاری کردن نمیدونم از کجا پیگیری کنم

  5. محمد می‌گوید

    سلام قبض جریمه رو نمیتونه پرداخت کنه چطور میگید هم از طریق اپیکیشن اقدام کردم هم سه رقمی…نشدرو برگه جریمه شماره قبض داره و سریال شناسه پرداخت و…مال آب و برقه

    1. ک می‌گوید

      اینکه سابقه تراکنش قابل حذف نیست یه جوری بی احترامی به حریم خصوصی محسوب میشه اپلیکیشن های خوب اونی هست که حریم خصوصی افراد رو حفظ کنه

  6. ناشناس می‌گوید

    من شارژ خریدم بحسابم نیامده بعد به پشتیبانی زنگ زدم بعد کلی معطلی بعد که جواب دادن 1000 تومان از من کم شد در جاییکه پشتیبانی نباید جوابگوی پولی مشترکینش باشه من که دیگه استفاده نمیکنم .

  7. ناشناس می‌گوید

    سلام چه جوری اپلیکیشنو به دوستانمون معرفی کنیم تا بتونیم امتیاز بگیریم؟

    1. میثم اقابابای پور می‌گوید

      قرعه.کشی هفتگی چه ساعتی پخش میشه که ما هم ببینیم

  8. Sina می‌گوید

    سلام، چرا انتقال وجه انجام نميشه؟ از مبدا بانك رفاه به ملت يا هربانكه ديگه ميزنم پرداخت ناموفق ميشه، لطفا راهنمايي كنيد مرسي

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام امروز اصلا نمیشه کارت به کارت کرد دلیلش چیه

  9. خان یونس می‌گوید

    اپلیکشن شما که کار نمیکنه..سه روزه میخوام موجودی بگیرم همش خطا میزنه..چرا اینجوره؟

  10. فریبرز می‌گوید

    باسلام چطوری باید چند کارت در اپلیکشن 724نصب کنم میشه یه راهنمایی کنید تسکر

    1. ناشناس می‌گوید

      لطفادر مورد قرعه کشی ها بیشتر اطلاع رسانی کنید

    2. ابراهیم حسنوند می‌گوید

      سلام
      میخوام انتقال بدم ولی خطای 1134 میده کسی میدونه علتش چیه ؟

    3. ناشناس می‌گوید

      قبض موبایل پرداخت کردم ۲روزه صفر نشده ۷/۱/۱۴۰۲

  11. فرزاد می‌گوید

    سلام وقتی کارت به کارت شد واز حساب پول کم شد و به حساب طرف مقابل پول واریز نشده باید چیکار کنم

    1. ناشناس می‌گوید

      از من تا الان دوتا واریزی اینجوری شده موندم چکا کنم

    2. ناشناس می‌گوید

      سلام چطور میشه تراکنش های کارت به کارت پاک کرد الهان اپ اپ رادارم راخحت میشه تراکنش ها را پاک کرد

  12. مصطفی می‌گوید

    سلام چرا نمیتوان از موجودی کیف پول استفاده کرد
    یعنی کیف پول و موجودی فرمالیته است!!!!!؟

  13. ابراهیم می‌گوید

    سلام خسته نباشید برنامه خوبی ولی چرا نمیشه تراکنش ها رو دید

    1. ناشناس می‌گوید

      منم کارت ب کارت کردم خیلی م ضروریه صورتحساب تراکنش اما نمیده و برنامه بسته میشه

  14. سیروس می‌گوید

    سلام خسته نباشید بابت برنامه خوبتون،تو قسمت پیش بینی در طول چند هفته بارها بازی درست پیش بینی کردم ولی از شارژ هدیه دوهزار تومانی خبری نیست. در حالیکه درج شده 724 جایزه برای پیش بینی درست.

  15. ناشناس می‌گوید

    من نمی تونم تراکنش کنم مینویسه امنیت یا از طرف برنامه یا از طرف گوشی تایید نشده چی کار کنم

    1. ابراهیم نطری می‌گوید

      سلام نظری هستم زمانی که میخواهم کارت به کارت کنم اگرمبلغ بالای صدهزار تومان باشد اعلام میکند بیش ازسقف مجاز ولی باهمین کارت در برنامه آپ مشکل ندارم کارتم ازبانک سپه میباشد

  16. مسلم گوهروار می‌گوید

    مرسی از برنامه فوق العاده عالیتون فقط نمیدونم امتیازمو کجا ببینم

  17. ناشناس می‌گوید

    سلام چرا نمیشه موجودی حساب گرفت

  18. ناشناس می‌گوید

    چقدر طول میکشد تا وقتیکه پول قبوض را از طریق اپ پرداخت میکنیم به حساب ان شرکتها واریز گردد

  19. محمدممبینی.دوراهی اسلام اباد می‌گوید

    باسلام ممنونم از برنامه خوب شما که کارمارو راحت کرد.خواستم بگم چرابعضی ازبانک ها نیستن جزع طرح شما خواهشمندم برسی شود مثلا بانک رفاه که حذف شد.ممنونم ازشما

  20. ناشناس می‌گوید

    ناشناس
    برنامه خوبیه ولی ی ایراد داره اینک وقتی تو گزارشات رو میزنیم و اونایی ک بدردمون نمیخوره رو چجوری باید پاک کرد اصلا نمیشه

    1. ترنج می‌گوید

      سوال منم همین هست.منم میخوام گزارش ها رو پاک کنم.نمیشه.کسی هست راهنمایی کند؟

  21. زهرا می‌گوید

    سلام خسته نباشید. من ۲روز پیش قبض موبایلم و با 724پرداخت کردم ازحسابم کم شد ولی پرداخت نشده قبضم.باید چکار کنم. راهنمایی کنید لطفا

  22. حسن مرا دی تبریز می‌گوید

    با سلام ممنون از برنامه ی بسیار مفید وکار بردی که با این وضع ترافیک و شلوغی بانکها تقریبا بسیاری از کارهای بانکی با اپلیکیشن ۷۲۴ حل شده است اززحمات شما بسیارممنون

  23. میلاد نوری می‌گوید

    با سلام.من یه بسته همراه خریدم.اما شماره موبایل اشتباده وارد کردم.خواستم ببینم امکان برگشت پولم هست یا نه؟

    1. ناشناس می‌گوید

      نه با پولت خداحافظی کن دوست عزیز

  24. اسماعیل می‌گوید

    سلام شماره کارتهایم عوض شده ولی هر کاری انجام می دم شماره کارتها در گوشی همون شماره کارت قدیمی عوض نمیشه

  25. احمدی می‌گوید

    سلام بعد از انجام کارت به کارت اسم فردی که به حسابش کارت به کارت انجام شده دیده نمیشه
    رسید کارت به کارت باید اسم طرف طرف نوشته بشه . اپلیکیشنهای دیگه اسم ثبت میشه

  26. اعتماد می‌گوید

    درود فراوان
    سپاس اپلیکیشن بسیار کاربردی و فوق العاده ای است. حدود دوماه است که استفاده می کنم و به دیگران نیز توصیه می کنم استفاده کنند.
    ولی یک پیشنهاد : در صورت لزوم مبلغ تراکنش کارت به کارت حداکثر مبلغ یک میلیون تومان کم است حداقل مثل دستگاه خودپرداز اگر تا مبلغ حداقل سه میلیون تومان ارتقا یابد بسیار مفیدتر خواهد بود!
    سپاس از مهر تابنده و بلندتان

  27. سید محمد علی حسینی می‌گوید

    سلام من یه بسته ۳ماه به مبلغ ۲۷۲۵۰تومان گرفتم از حسابم پول کم کرد ولی بسته فعال نشود

  28. جعفر می‌گوید

    سلام چرا تاریخ قرعه کشی ها معلوم نیست.واقعی بودن قرعه کشی ها را چطور متوجه بشیم .

  29. رضا می‌گوید

    سلام من در تاریخ ۹۷/۰۳/۱۱ مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال به حسابم کارت به کارت شد سامانه ۷۲۴ امروز ۶ روزهست نه به حسابم اومده نه به حساب مبداء برگشت داده شده عملیات هم در سامانه زده موفق چندین بار هم تماس گرفتم.

  30. محمدرضا می‌گوید

    الان مدتیه وقتی گزارش قبض ازش میگیری همه رو خطا میزنه در صورتیکه پیامکی که میفرسته نشان از موفقیت آمیز بودن قبض داره حالا ما نمیدونیم کدوم رو قبول کنیم.

  31. درویش حسینی فکری می‌گوید

    باسلام کارت به کارت انجام نمی شود چکارکنیم

  32. پرویز حاجی بنده می‌گوید

    بسیار عالی

  33. مجید اسفند یاری نیا می‌گوید

    سلام ما با شماره دیگری که از کارگذاری تامین اجتماعی گرفته بودیم پرداخت میکردیم این برنامه چطوریه من روی گوشی چطور باید بریزم و بیمه اختیاری هستم برای اون چیکار باید بکنم

  34. Hesam می‌گوید

    سلام،من 1850امتیاز دارم ولی موجودی کیف پولم از800تومن بالا تر نمیره، لطفا راهنمایی کنید باید چیکار کنم?

    1. حلما می‌گوید

      لطفادر مورد قرعه کشی بیشتر توضیح دهید امتیاز با کیف پول فرق داره؟

      1. فاطمه عبادی می‌گوید

        چرا با بانکهای معتبر کشور کار نمیکنه ویک نوع صعف بزرگی هست .

  35. حلما می‌گوید

    ۷۲۴خیلی سریع وراحته …چرا پایین صفحه کیف پول امتیازهای منو نشون میده همش مینویسه خطا در نمایش امتیازات

  36. سید ابراهیم عمران زاده می‌گوید

    سلام خسته نباشید قبلا از اپلیشن استفاده میکردم گوشیم خراب شد رو یه گوشی دیگه نصب کردم الان نمیتوانم حواله بزنم بقیه خدمات کار میکنند ولی حواله نمیفرسته خواهشن راهنمایی کنید اپلیشن 724

  37. ناشناس می‌گوید

    چگونه بازه شانس خود را بگیرم

  38. مریم می‌گوید

    سلام .من تا چندروز پیش از این اپلیکیشن برا کارت به کارت استفاده میکردم .کارتم برا بانک رفاه هستش.از دیروز نمیتونم کارت به کارت کنم و ارور میده که اطلاعات کارت اشتباهه و کارت نامعتبره .در حالیکه کارت مشکل نداره و باهاش خرید میکنم
    مشکل از چیه ؟ ضمنا با کارت دیگه ام که برا حکمت هست میتونم با 724 کارت به کارت کنم

  39. جواد می‌گوید

    سلام.آیا میشه دو کارت بانکی رو در ۷۲۴ فعال کرد.؟و آیا دو تا شماره تلفن؟اگه میشه چطوری ؟مرسی

  40. پگاه می‌گوید

    علت اینکه بعضی وقتا از حسابم ۴۰تومن کم میشه چیه؟ آخه من غیر ۷۲۴ برنامه دیگه ندارم این الان بار سوم نمیدونم دلیلش چی میتونه باشه، ۲بار از حساب ملتم این اتفاق افتاد و امشب از حساب ملیم

  41. ام ا لبنین شیخ روشندل می‌گوید

    من 724 را ریختم کارتهایی مثل صادرات کشاورزی کوثر سپه را میزنم کار نمیکه

  42. بهروز می‌گوید

    سلام ، خسته نباشین ، ممنون بابت اپلیکیشن بسیار خوبتون ، میخواستم بگم اگه امکانش هس سقف کارت ب کارت رو تا 3 میلیون تومن برسونین ، موچکرم

  43. محمد جواد می‌گوید

    سلام من قبضم رو با 724پرداخت کردم که اپ نوشت پرداخت ناموفق،بعدش رفتم همون قبضو با733پرداخت کردم که موفق بود،ولی دوبار از حسابم کم شد،چطوری میتونم این اشتباهو گزارش کنم و پولمو پس بگیرم؟

  44. علی حبیبی می‌گوید

    چرا در نسخه جدید منو پذیرندگان حذف شده است

  45. علی شرفی می‌گوید

    2 تا شارژ 20 تومنی ایرانسل خریدم یکی شون کدشو ذخیره کردم زدم گفت کد درست نیست زنگ زدم پشتیبان میگه اگه کد درست نیست به ما ربطی نداره باید به ایرانسل بگید ما کد رو از ایرانسل میگیریم

  46. هوشنگ مرادی می‌گوید

    چطور میتوانیم یک تراکنش پرداخت کارت به کارت را از گوشمان حذف کنیم

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام من واسم یک میلیون از طریق ۷۲۴برام انتقال زدن الان تو کیف پولم هست میشه راهنمایی کنید چجوری این پول و به حساب کسی واریز کنم ولی اون شخص ۷۲۴نصب ندارن میگه نصب نمیکنم اگه نشه آخه من مثلا چجوری پولم نقد کنم میشه راهنمایی کنید

  47. فدائی می‌گوید

    سلام. طریقه حذف گزارشات در قسمت گزارش ها .لطفا راهنمائی فرمائید با تشکر

  48. فدائی می‌گوید

    سلام. طریقه حذف تراکنش در قسمت گزارش ها مثلا تراکنش شارژ با تشکر

  49. مجتبی نظری می‌گوید

    سلام ببخشید چرا جوایز اول آبان که ۲۴ جایزه یک ملیونی و پیش بینی بازی برگشت پرسپولیس السد را نمیدید

  50. یوسف علایی می‌گوید

    بنده در مورخه 13/11/96 مبلغ 1830000ریال بابت بها گاز مصرفی از طریق 724 پرداخت کردم از حسابم کسر ولی در حساب شرکت گاز منظور نشده چگونه واز کجا پیگیر موضوع بشم

  51. بهرام حیدرپور می‌گوید

    سلام منم درقرعه کشی ۱۵ ابان یک ملیون برنده شدم واس ام س فرستادند که دوهفته دیگر به حسابتان واریز میشود وهنوز خبری نیست

  52. مصطفی می‌گوید

    ۷۲۴ چرا جایزه برندگان خود را پرداخت نمیکند؟

  53. مجید می‌گوید

    سلام .مجید . اپلکیشن ۷۲۴ رانصب کرده ام.برای پرداخت حق بیمه ولی داعم گوشیم اخطار و میگوید اشکال ایجاد میکند ؟وچند بار هم حذف نصب کرده ودوباره نصب کرده ام ولی باز هم اشکال دارد.مدل گوشی هم سام سونگ A5است

  54. سعید می‌گوید

    سلام. من شارژ اینترنت خریدم٬ از حسابم مبلغ مورد نظر کسر شد اما بسته اینترنت دریافت نکردم متأسفانه

  55. ناشناس می‌گوید

    چطور باید چطور بود چطور باید در اپلیکیشن و امتیازهای خود نموده که پول اضافه کنیم

  56. محمد رضا می‌گوید

    درود بر شما
    چجوری میشه موجودی کارت خرید سامان رو دید

  57. مجید می‌گوید

    کد ارجاع ترکنش کارت به کارت رو کجا باید پیدا کنم

  58. محمدحسام می‌گوید

    باسلام
    چطورمیتونم توی پروفایل اپلیکیشن شماره موبایلمو عوض کنم؟

  59. علیرضا می‌گوید

    بیست هزار تومن بسته خریدم کم شده از کارتم ولی نه بسته فعال شده نه گزارشش تو گزارشا هست

  60. ناشناس می‌گوید

    از شارژ کیف پول ۷۲۴نمیتوان استفاده کرد

    1. تیتیتی می‌گوید

      مال منم همین طوره

  61. محمد می‌گوید

    بسته اینترنتی خاستم بخرم ۴۰ تومن از حسابم کم کردین هیچ بسته ای هم فعال نشد پولمم میگین برمیگرده ولی دو روزه پس کووووو

  62. کیومرث محمدی می‌گوید

    سلام چرا قرعه کشی آذر ماه و دی ماه برگزار نمیشه پس کی قرعه کشی میکنین

  63. محمد می‌گوید

    سلام چطوری حساب کاربریمون رو در برنامش حذف بکنیم؟ اگ میشه ب ایمیلم جوابو بفرستيد

  64. ناشناس می‌گوید

    سلام وقتبخیر ،چرا نمیشه از قسمت گزارش ها پیام ها رو پاک کرد؟

    1. ناشناس می‌گوید

      ميخواهم دراپلیکیشن 724گزارشهاراپاک کنم چگونه این کارراانجام بدهم

    2. hasti می‌گوید

      سلام ببخشید من دختر کوچیکم بدون اطلاع من در قسمت شب آهنگی به عنوان تماشاچی ثبت نام کرده میخاستم بدونم چجوری این ثبت نام رو لغو کنم!؟

  65. حامد می‌گوید

    اپلیکیشن خوبیه فقط این پیام هایی ک میده برای به روز رسانی داره میره رو اعصابم به روز رسانی هم که میکنی بعد چند روز دوباره پیام ها شروع میشه اگ نتونم درسش کنم حذفش میکنم

  66. سید می‌گوید

    سلام،کد خطای ۷۰ در ۷۲۴ نسخه ۸ مربوط به چی میشه؟

  67. محمود می‌گوید

    سلام. خطای کد ۷۰ چیه؟ اپ نصب میشه ولی اجازه کار نمیده. کسی میدونه باید چه کار کنم

    1. علیرضاباباخانی می‌گوید

      سلام زمان قرعه کشی فرودین 98 کیه لطفا بگید.

  68. مهران می‌گوید

    قسمت دوست به دوست چجوریه.کد دوستمو وارد کردم ۱۰۰۰تومن اضافه نشد .گردونه چرخشی هم اصلا فقط میاره شانس اونم چیزی به عنوان پول اسکناس اضافه نشد که نشد

  69. عبدالقادر سپاهی می‌گوید

    با سلام. در کل اپلیکیشن خوبیه اما یک عیب خیلی بزرگ داره و اون اینه که گزارشات قابل حذف توسط کاربر نیست و یه جورایی حریم خصوصی فرد رو توی خطر میندازه. پیشنهاد میدم گزینه حذف موردی گزارشات رو هم اضافه کنید.

  70. صادق می‌گوید

    با سلام لطفا بفرمایید این اپلیکیشن، هزینه روزانه یا هفتگی یا ماهانه ای هم دارد؟

  71. محمود می‌گوید

    در شروع کار برنامه سال اول میشد از موجودی کیف شارژ ۸رید ولی الان موجودی صفر میشه

  72. سعید نورمحمدی می‌گوید

    سلام و درود
    بنده ۷۲ ساعت بیشتر شده است
    پول کارت به کارت کردم ام نه به
    حساب طرف مقابل رفته نه به حساب خودم
    برگشته است ، با شماره وشتیبانی هم تماس میگیرم میگه مسدود هست . الان این پول
    تکلیفش چه خواهد شد . متاسفم

  73. فاطمه می‌گوید

    سلام من نرم افزار رو دانلود کردم میخام نصب کنم یک قفل بلا صفحه میاد لطفا راهنمایی کنید

  74. آرین می‌گوید

    724 یه اپلیکیش کامل برای پرداخت شده. الان سرویس های جدید مثل سرویس ریحون برای خرید غذا و سرویس پرداخت قبضینو برای استعلام و پرداخت قبض های آب، گاز، تلفن ثابت، همراه اول و خلافی را ساپورت می کنه.

  75. فریدون فکسون می‌گوید

    من اشتباها به شماره ناشناس وخاموشی شارژ اینترنت ارسال کردم.کارشناس ۷۲۴ اعلام کرد که هیچکاری از۷۲۴ برای برگردانیدن شارژ نت برنمیاید.این خطا باید راهکار قانونمندی برای اجرا داشته باشد مثل واریز وجه به حسابی اشتباه در بانکها،همانطور که من مستفید از آپ ۷۲۴ قبول شرایط کردم.

  76. جواد می‌گوید

    وقتی کارت به کارت می کنی بشه گزارش کارت به کارت به صورت انتخابی حذف کنی .خیلی خوب می شد

  77. احمد رضا رفیعی می‌گوید

    سلام من تا امروز از این اپلیکیشن راضی بودم اما چند روز است که چند تا شارژ ازش خریدم از موجودی حسابم کسر شده اما برای من شارژ اعمال نشده

  78. ارمین می‌گوید

    سلام چگونه در کد شارژ شماره ذخیره دشده را حذف کنم

  79. مژگان می‌گوید

    سلام. ببخشید. من با شماره ایرانسل اپلیکیشن نصب کردم. حالا میخوام شماره همراه اول ثبت کنم. چطور شما ه رو عوض کنم؟

  80. جمال پروانه وار می‌گوید

    سلام من بسته اینترنت خریدم سه بار پیام دوباره تلاش کنید اومد…وانجام نشد ولی هرسه بار از حسابم پول کسر شد..کی پاسخگوه؟

  81. اقامحمدمعتمدی داشلی برون می‌گوید

    میخواهم اپلیکیشن ۷۲۴رانصب کنم.

  82. محمد می‌گوید

    با سلام
    چگونه کل شماره ها رو از لیست شارژ ارسال شده در قسمت ویرایش بصورت یکجا حذف کنم
    با تشکر محمد

  83. میلاد می‌گوید

    اپلیکیشن شما کار نمیکنه و اصلا نمیشه باش پول انتقال بدی داعما خطا ۰۰۱ رو میده

  84. عبدالله می‌گوید

    نحوه حذف کامل تاریخچه گزارشات شارژ ، اینترنت و کارت به کارت

  85. علیرضا می‌گوید

    چرا نمیشه موجودی گرفت؟؟ چرا هی خطا میزنه و چرا های دیگه؟ اینا همش نقصه این اپلیکیشن با این همه نقص چجوری میخواد کار مردمو راه بندازه یعنی وقتی میگیم نمیشه از ساخت داخل حمایت کنیم یعنی همین…

  86. نیما می‌گوید

    سلام. شهریه دانشگاه پیام نور رو پرداخت کردم. ولی باز بدهی رو نشون میده. پول از حسابم کسر شده ولی انگار شهریه پرداخت نشده. چرا؟؟

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام منم همین مشکل دارم چکار باید کرد؟

  87. ناشناس می‌گوید

    سلام قبض تلفن پرداخت کردم ازحسابم کم شده.ولی بدهی دارم هنوز نمی دونم چکار باید کرد

  88. ناشناس می‌گوید

    وقتی میای سهام عدالت را از طریق کارگزاری سعدی میزاری داخل سامانت دنبال کن ببین درسته یا ن..خدا ازتون نگذره

  89. بهزاد می‌گوید

    سلام.با این نرم افزار شهریه دانشگاه پرداخت کردم مبلغ از حسابم کم شد ولی هنوز زده بدهکارم

  90. حیدر می‌گوید

    سلام
    حدود ۶ ساعت پیش، با اپلیکیشن۷۲۴، قبض میان دوره تلفن ثابت را پرداخت کردم.
    اما وقتی دوباره استعلام میگیرم، دوباره همون بدهی رو نشون میده‌. در صورتی که از کارت بانکی بنده بدهی کسر شده است.
    چرا بدهی قبض صفر نمیشه؟ پرداخت کردم
    آیا کسی پیگیر هست؟

  91. بهروز شکری می‌گوید

    کارت به کارت من فکر کنم به مشگل خورده من در تاریخ ۹۹.۶.۲۲مبلفی را کارت به کارت کردم از حسابم کسر شده ولی به حساب گیرنده هنوز نرسیده لطفا راهنمایم کنید

  92. ناشناس می‌گوید

    بااین اپیکیشن شارژ خریدم ولی خطم شارژ نشد

  93. محسن می‌گوید

    سلام
    من چند بار شمارمو وارد کردم سه برام رمز اومده اما وارد نشدم مناسفانه
    الان هر بار که شمارمو وارد میکنم اخطار میزنه که درخواست شما بیش از حد مجاز است
    چطوری میتونم مشکلو حل کنم؟

  94. محمد زمانی می‌گوید

    اولا هر بار گردونه رو چرخوندم فقط شانس نصیب ما شده و نمیدونم بدرد چی میخوره،دوما کارت به کارت از مبدا مسکن امکانپذیر نیست سوما پولی را که خودم در کیف پول گذاشته ام را نمیتوانم نقد کنم و متعجبم از به به و چه چه دوستان

  95. محمد زمانی می‌گوید

    یک چیز جالب اینه که من اولین باره نظر دادم ولی چون نظرم انتقادی بود موقع ارسال این گزینه اومد،دیدگاه تکراری بود شما قبلا هم این نظر را داده بودید،فقط فکر کنم در ایران به همچین مواردی آدم برمیخوره

  96. ناشناس می‌گوید

    از شانس ها چطور استفاده کنیم

  97. مهدی می‌گوید

    سلام من اومدم اینترنت بخرم دوبار زدم نشود
    زد عملیات نا موفق هست بعد من رفتم با اپلیکیشن دیگه اینترنت خریدم بعد رفتم دیدم هر دو دفعه رو پولش رو کم کرده لطفا پیگیری کنید لطفا

  98. مهدی فتحی می‌گوید

    سلام من میخوام گزینه نقدش کن فعال کنم بایدچکارکنم

  99. س می‌گوید

    دقیقا این امتیازا برا چیه… گیر آوردین مارو.

  100. م می‌گوید

    سلام من از برنامه خارج شدم الان نمیتونم وارد برنامه شم دیگه خطا چیکار کنم

  101. امین می‌گوید

    کد برنامه برای من ارسال نشد

  102. دانش می‌گوید

    سلام وقت بخیر خواستم شارژ ایرانسل بگیرم از طریق ۷۲۴ولی متاسفانه شارژ که نشد هیچی از حسابم هم کم شد متاسفانه و پولم برنگشت تو حساب واقعا چه جوری میشه پیگیری کرد؟؟؟!!!!!!!

  103. فضول یاب می‌گوید

    کد خطا ۷۰۲۹۰ چیه؟

  104. آیدا می‌گوید

    سلام
    من شمارمو وارد کردم ولی کد فعال سازی برام نمیاد
    چیکار باید بکنم؟؟

  105. ناشناس می‌گوید

    سلام‌من اپلیکیشن ۷۲۴رو نصب کردم ولی نمیدونم چجوری باید ۷۲ گیابایت رو دریافت کنم؟

  106. مریم می‌گوید

    سلام من شارژ خرید میکنم برام پیام میاد یه رمز کوتاه ۹رقمی میده ولی نمیدونم با این رمز چیکار کنم از حسابم پول کم شد

  107. محمد می‌گوید

    سلام، جوایز 724 را واقعا به کاربران عادی میدهید.؟ یا یکسری اسامی را می نویسید به عنوان برنده و امکان پیگیری هم وجود ندارد که بفهمیم واقعا اشخاص عادی دریافت کرده اند یا خیر.؟ یا شاید بعضی از اشنایان و دوستان یا پرسنل شاغل برنده میشوند.؟!

  108. محسن جابری می‌گوید

    سلام لیست تراکنش ها وجود ندارد بعنوان رسید که بتوانیم در دست باشد این عیب لطفا بر طرف شود

  109. مریم می‌گوید

    سلام کارت به کارت کردم 25000تومن کامزدگرفته چرا

  110. مریم می‌گوید

    ازکارت ملت به ملت کارت به کارت کردم 25000تومن برای مبلغ 1390000تومن آخه چرا

  111. ............. می‌گوید

    سلام من در کیف پول بیش از ۲ تومن تو کیف دارم ولی میخوام بردارم میگه بزودی فعال میشه اما نمیشه نزدیک یک ماه هست ولی برداشت نمیتونم کنم چیکار کنم لطفا جواب من رو بدید

  112. استوار می‌گوید

    من بعد از هر بار خروج و ورود دوباره باید شماره بزنم و با کد فعالسازی وارد شم این مشکل رو چجوری باید حل کنم اما درکل اپ کارآمد خوبی نسبت ب بقیه اپ هاست

  113. ناشناس می‌گوید

    چرا نمیشه با کارت مهر کارت به کارت کرد

  114. Porana می‌گوید

    سلام بنده از کارتخوان شرکت استفاده میکنم ولی توی سپ یار که وارد میشم خطای عدم امکان استفاده از خدمات میزنه .مشکلش چیه. لطفا راهنمایی کنید. با کد ملی و تلفنی که بنام کارتخوان هست وارد برنامه شدم.

  115. افشین می‌گوید

    سلام . در منوی کارت به کارت آیا امکان مرتب کردن کارتهای مبدا و مقصد وجود دارد ؟ چون برای پیدا کردن یک کارت باید کلی بالا و پائین کنم

  116. گل می‌گوید

    چجوری میشه تراکنش هارو حذف کرد؟

  117. مهرشاد می‌گوید

    من نمیتونم وارد حسابم شم شمارمو که میزنم میگه تعداد دفعات لادینگ حساب بیش از حد مجاز شده باید چیکار کنم

    1. ناشناس۰۵۱ می‌گوید

      سلام کارت من توسعه تعاونه توو روز بیشتر از ۱۰۰ تومن انتقال نمیده
      چرا؟!

  118. محمد می‌گوید

    چگونه شماره کارت تراکنش های مقصد قبلی رو بببینیم

  119. ناشناس می‌گوید

    سلام چرا نقدش کن فعال نمیشه نمیتونم پولم برداشت کنم

  120. حسین می‌گوید

    سلام.
    یه پیشنهاد جنجال برانگیز و موثر ترین راه تبلیغ برای اپلیکیشن بسیار عالی ۷۲۴.
    فراخوانی بزنید به تمام کسانی که شماره شناسنامه آنها ستاره ۷۲۴ باشد جوایز اهدا میکنید. مثل بمب تمام ایران سرزبانها میافتد

  121. abbas می‌گوید

    خیلی مزخرفه، این یک کلاهبرداری واقعیه، پولو زدم تو این کیف پول لعنتی نه میتونم برداشت کنم نه میتونم انتقال بدم حتی خرید از فروشگاه هم نداره. متاسفم برای دستگا ههای نظارتی که هیچ نظارتی روی اینگونه کلاهبرداری ها نداره!!! من شکایت کردم خودم تا قرون آخرشو از حلقوم اینا میکشم بیرون

  122. عبدالباسط می‌گوید

    میگه بیش از اندازه لاگین شده
    و وارد اکانتم نمیشه
    تو اکانتم هم کلی شارژ داشتم

  123. عبدالباسط می‌گوید

    میگه بیش از اندازه لاگین شده
    و وارد اکانتم نمیشه
    تو اکانتم هم کلی شارژ داشتم اهههههههه

  124. عبدالباسط می‌گوید

    میگه بیش از اندازه لاگین شده و وارد اکانتم نمیشه
    کلی پولم داره میره

  125. عبدالباسط می‌گوید

    میگه بیش از اندازه لاگین شده و وارد اکانتم نمیشه
    کلی پولم داره میره
    اهههههه یکی بگه
    یکیتون راهنماییم کنییید

  126. علی می‌گوید

    سلام من یک نفر وارد حسابم شده چکارش کنم که بیاد بیرون کد رو بهش دادم

  127. سلطانی می‌گوید

    من پول جابجا کردم ولی به حسابم نیومده

  128. سلمان می‌گوید

    سلام من میخوام گزارش های تراکنش کارت ب کارت نرم افزار حذف کنم اما راهشو نمیدونم میتونید توضیح بدید ؟

  129. علی می‌گوید

    سلام،تراکنش مبلغ ۲۰۰هزارتومان
    با اپلیکیشن۷۲۴ ۴۰۰۰هزارتومان هزینه داره ولی با عابربانک ۱۴۰۰ تومان،خیلی زیاد شده جدیدا چه خبر؟؟؟

  130. میثم می‌گوید

    باسلام، بنده با ۷۲۴ قبض تامین اجتماعی برج ۹ رو واریز کردم
    خواستم لیست بیمه برج ۱۰ رو پرداخت کنم سیستم میگه برج ۹ پرداخت نشده…رفتم سازمان تامین اجتماعی گفتن وجهی به حساب ما نیامده و کاری از ما بر نمیاد … بنده رسید ، همینطور پرینت حساب یکماه هم گرفتم ، وجهی به حسابم برگشت نشده …
    لطفا این مشکل و حل کنید تا بنده دوباره قبض بیمه رو پرداخت نکنم …

  131. ناشناس می‌گوید

    سلام ،الان ازیه حسابم به حساب دیگرم پول واریزکردم تراکنش موفق بود وازحسابم کسر شد ولی چرا به حسابم واریزنشده ؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.