پرداخت الکترونیک سامان (سپ)

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با هدف ارائه راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک و با تمرکز بر دو حوزه خدمات کارت و ایجاد شبکه فراگیر پذیرندگان کارت در تیرماه سال ۸۲ آغاز به کار کرد. این شرکت موافقت اصولی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در سال ۱۳۸۳ و مجوز قطعی فعالیت خود را در تاریخ ۱۳۸۴/۰۷/۰۶ از سوی این مرجع دریافت نمود.

فعالیت پرداخت الکترونیک سامان در حوزه پرداخت‌های اینترنتی از فروردین‌ماه سال ۱۳۸۳ آغاز شد و این شرکت به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور، ابزارهای پرداخت غیرحضوری را در اختیار متقاضیان قرار داد.

این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های امنیتی روز دنیا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین پرداخت نظیر کارت، کارت‌خوان، درگاه اینترنتی و تلفن همراه توانسته است با ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن، رضایت مشتریان و پیمانکاران خود را جلب نموده و سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان تجارت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با ایجاد ساختاری بر پایه تکنولوژی‌های جدید، انواع ابزارهای پرداخت حضوری و غیرحضوری را در انواع بازارهای تجارت الکترونیک ارائه داده و یکی از شرکت‌های پیشرو درزمینۀ طراحی و پیاده‌سازی پروژه‌های دولت الکترونیک و ارائه راه‌حل‌های خاص به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ به شمار می‌رود.

.

سال تأسیس: ۱۳۸۲

مدیرعامل: سید ابراهیم حسینی‌نژاد

تعداد کارکنان: بیش از ۱۲۰۰ نفر

حوزه فعالیت: سخت‌افزار / نرم‌افزاری / فناوری اطلاعات پرداخت/ تجارت الکترونیکی / راهکارهای نوین پرداخت / پرداخت موبایلی

رقبا:

  • سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک

اعضای هیئت مدیره:

  • ولی ضرابیه (رئیس هیئت مدیره)
  • حسین واعظ قمصری (نائب رییس هیئت مدیره)
  • رضا آقا بابایی
  • لقمان رحمان‌پور
  • احسان ترکمن

مدیرعامل‌ها از ابتدا تا کنون:

فرصت‌های شغلی و استخدام در شرکت پرداخت الکترونیک سامان: اینجا را ببینید

.

محصولات کلیدی:

  • ارائه خدمات تجارت الکترونیک (e-commerce)
  • ارائه راه‌حل‌های پرداخت‌های خرد و کلان اینترنتی (Internet payment)
  • نصب و پشتیانی دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی
  • ارائه خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پرداخت به شبکه‌های بانکی، سازمان‌های دولتی و بانک‌ها
  • ارائه راه‌حل و اجرای طرح‌های جامع درزمینۀ گسترش انواع کارت‌های الکترونیکی متناسب با نیاز مشتری
  • ارائه خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه (Mobile payment)

.

محصولات:

  • کارت هدیه
  • کارت خرید
  • کارت چندمنظوره
  • سپ کارت
  • انواع دستگاه‌های کارت‌خوان
  • درگاه اینترنتی
  • سامانه ۷۲۴
  • اپلیکیشن سه‌سوت

.

مشتریان:

  • بانک سامان
  • بانک رفاه
  • بانک ملی
  • بانک سپه
  • بانک صادرات
  • بانک انصار
  • بانک قرض‌الحسنه رسالت
  • بانک کشاورزی
  • مؤسسه اعتباری توسعه
  • بانک خاورمیانه
  • بانک شهر
  • بانک توسعه تعاون
  • بانک سینا
  • پست‌بانک ایران

.

افتخارات:

  • نخستین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور از سال ۱۳۸۳
  • اولین ارائه‌کننده سرویس پرداخت با تلفن همراه با استفاده از تکنولوژی USSD در ایران
  • دارنده تقدیرنامه ۳ ستاره تعهد به تعالی سازمانی
  • دارنده گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO27001:2013 از موسسه ISC استرالیا
  • استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001:2008
  • کسب رتبه ۳۵ از نشریه معتبر نیلسون ریپورت بین ۱۵۰ شرکت PSP دنیا در سال ۲۰۱۴
  • کسب رتبه نخست از شورای عالی خدمات انفورماتیک کشور در حوزه‌های:
  • تولید و ارائه دستگاه‌های جانبی
  • تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری
  • شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی
  • خدمات پشتیبانی
  • سیستم‌های ویژه
  • مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک
  • ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه، سیستم و ابزارها

برای رسانه‌ها:.

دانلود لوگوی با کیفیت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) {PDF, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.sep.ir

تلفن: ۰۲۱۸۴۳۴۵۰۰۰

دورنگار: ۰۲۱۸۸۲۱۹۱۴۰

پست الکترونیک: info@sep.ir

نشانی: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از میدان ونک، انتهای خیابان شهید خدامی، پلاک ۱۰۴، ساختمان سِپ

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در شبکه‌های اجتماعی:

Linkedin-Logo-Template-way2pay-95Telegram-Logo-Template-way2pay-95