راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اهدای تندیس و لوح زرین سال 96 چهره‌های ماندگار صنعت و تجارت ایران به فرامرز خالقی

در اجلاس چهره‌های ماندگار صنعت و تجارت ایران در سال 96، تندیس و لوح زرین سال 96 چهره‌های ماندگار صنعت و تجارت ایران، به مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد اهدا شد.

اجلاس چهره‌های ماندگار صنعت و تجارت ایران در سال 96 با حضور مدیران و مسئولان ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی و جمعی از مدیران و کارشناسان بانکی و بازرگانی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

تندیس و لوح زرین چهره ماندگار سال 96 صنعت و تجارت ایران، پس از بررسی و ممیزی دبیرخانه اجلاس و در پی مطالعات و ارزیابی هیئت داوران، به فرامرز خالقی، مدیرعامل گروه شرکت‌های داده‌ورزی سداد، اختصاص یافت.

گفتنی است در لوح زرین اعطایی به مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت داده‌ورزی سداد، وی به‌عنوان چهره ماندگار صنعت و تجارت ایران معرفی شد.

ممیزی هیئت داوران بر اساس 7 شاخص کلیدی، ازجمله رهبری ـ مدیریت منابع ـ مدیریت زنجیره تأمین ـ مدیریت عملیات ـ مدیریت کیفیت و بهره‌وری ـ مدیریت بازرگانی و مدیریت تکنولوژی صورت پذیرفت.

پیرو این انتخاب دکتر فرامرز خالقی به عضویت افتخاری هیئت‌علمی مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران درآمده و همچنین گواهینامه عالی مدیریت از آکادمی IGP انگلستان را دریافت آمده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.