راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

4 روز دیگر به برگزاری رویداد جیتکس 2017 باقی مانده است

37امین دوره رویداد جیتکس، کمتر از یک هفته دیگر و از تاریخ 8 تا 12 اکتبر (16 تا20 مهرماه) در شهر دبی برگزار می‌شود. هفته فناوری جیتکس که در نوع خودش پر مخاطب‌ترین و مهم‌ترین رویداد در این عرصه به‌حساب می‌آید و همه‌ساله قرار مشترکی میان صدها نفر از پیشروها و مشتاقان این صنعت وجود دارد تا یک هفته جذاب و پر از اتفاق و نوآوری‌های جدید و تازه را در شهر دبی بگذرانند.

پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که رویداد جیتکس 2017 حدود 147 هزار و 133 مخاطب از 97 کشور دنیا و همین‌طور 4.473 غرفه در سالن نمایشگاهی آن برای به نمایش گذاشتن نوآوری‌ها و آخرین دستاوردهای صنایع مختلف حضور داشته باشد.

رویداد جیتکس امسال بخش‌های مختلف «واقعیت افزوده، واقعیت مجازی»، «اینترنت اشیا»، «امنیت شبکه»، «پرینت سه بعدی»، «کلود»، «مرکز داده»، «توزیع‌کنندگان ارزش افزوده»، «فناوری مصرف‌کننده»، «فناوری آینده»، «چاپ و اتوماسیون اداری» و «شرکت‌های کوچک و متوسط»، «شهرهای هوشمند جهانی»، «تولید هوشمند» و «فین‌تک» را پوشش می‌دهد که البته این سه بخش آخر برای اولین در رویداد امسال جیتکس حضور دارند.

همچنین در این پنج روز شما می‌توانید شاهد نوآوری‌های هیجان‌انگیزی باشید که از صنایع مختلف بازاریابی، مراقبت‌های بهداشتی، شهرهای هوشمند، خرده‌فروشی، مالی، تولید هوشمند، پیشروهای فناوری، حمل‌ونقل و آموزش در جیتکس امسال حاضر هستند.

از بخش‌های تحت پوشش جیتکس امسال، فین‌تک بیشتر از بقیه توجه ما را به خودش جلب کرد؛ فین‌تکی که قصد دارد تا با مشارکت و همکاری استارت‌اپ‌های ساختارشکن و با به چالش کشیدن مفاهیمی مانند زنجیره بلوک، وضعیت و ساختار کنونی صنعت را تغییر دهد.

همچنین سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های مالی در خاورمیانه، امسال توانست 270 درصد رشد داشته باشد. در رویداد امسال، 18 هزار 725 نفر از بازدیدکنندگان از خریداران فین‌تک هستند و از این بین 4 هزار و 134 خریدار منتظر بازگشایی جیتکس برای خرید محصولات فین‌تکی در خود رویداد هستند.

سخنرانی‌ها و کنفرانس

از روز دوم رویداد یعنی دوشنبه 17 مهرماه، سخنرانی‌های مربوط به حوزه خرده‌فروشی شروع می‌شود. از موضوعات کلیدی اشاره‌شده در این سخنرانی‌ها می‌توان به مباحث تکنولوژی‌های درون فروشگاهی، تجارت الکترونیکی و دگرگونی خرده‌فروشی دیجیتال، دیجیتال‌سازی کسب‌وکارها و استراتژی‌های تجارت الکترونیکی توسط متخصصان و افراد پیشرو در این حوزه اشاره کرد.

سه‌شنبه 18 مهرماه نوبت به سخنرانی‌های حوزه مالی می‌شود. حدود 18 سخنران قرار است که در این روز درباره موضوعاتی مانند نوآوری‌های مالی (Finnovation)، اکوسیستم مالی، بانکداری خرد، امنیت، سرویس‌های مالی و موبایل، فناوری زنجیره بلوک و فناوری‌های دیجیتال صحبت کنند.

روز سه‌شنبه هم سه استارت‌آپ فعال در حوزه مالی هم این شانس و فرصت را دارند تا به مدت 6 دقیقه خودشان را به جمعی از سرمایه‌گذاران و کاربران معرفی کنند و پس از پایان کار، حضار می‌توانند با رأیی که می‌دهند، استارت‌آپ منتخب این حوزه را مشخص کنند.

همچنین استارت‌آپ‌های دیگری هم در حوزه‌های آموزش، حمل‌ونقل، بازاریابی دیجیتال و شهر هوشمند هم در روزهای مختلف این رویداد، این فرصت را دارند تا خودشان را مخاطبان و سرمایه‌گذاران حاضر در رویداد معرفی کنند.

جیتکس امسال فرصتی را هم برای زنان فعال در این عرصه در نظر گرفته است و روز سه‌شنبه، فرصتی مختص زنان استارت‌آپی خواهد بود تا آن‌ها هم بتوانند شانس معرفی کسب‌وکارشان و همین‌طور برنده شدن را داشته باشند.

منبع: جیتکس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.