راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
معرفی کتاب استراتژیهای کسبوکار در بازارهای نوظهور
ماهنامه عصر تراکنش / کتاب استراتژیهای کسبوکار در بازارهای نوظهور، چارچوبی عملیاتی برای درک مختصات ویژه این بازارها و شناسایی چالشها و فرصتهای کسبوکار ارائه میدهد. دومینیک بارتون، مدیر بخش جهانی شرکت مکنزی درباره این کتاب میگوید: «یادگیری شیوههای رقابت در بازارهای نوظهور از بزرگترین چالشهایی است که امروزه کسبوکارهای جهانی با آن روبهرو هستند.
تارن کانا و کریشما پالپو در این کتاب به رهبران تجاری نشان میدهد که چگونه شرایط مختلف فعالیت در این بازارها را شناسایی کنند و از فرصتهای چشمگیری که بهواسطه این بازارها در قرن بیستویک ایجاد میشود، بهره ببرند.»
کتاب استراتژیهای کسبوکار در بازارهای نوظهور سال ۹۲ با حمایت شرکت فناپ منتشر شد.
نویسندگان: تارن کانا، کریشما پالپو و رچارد بولاک
ناشر: آریانا قلم / ۲۲۴ صفحه / ۱۱۰۰۰ تومان