راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

علی مینایی از اعضای سابق پی‌پل، معاون فناوری تیم Yoyo Wallet شد

یویو ولت (Yoyo Wallet) که سریع‌ترین پرداخت موبایلی درحال رشد و پلتفرم تعامل با مشتری در اروپا است، به‌تازگی علی مینایی را به‌عنوان معاون فناوری خود انتخاب کرد. مینایی که ایرانی است پیش از این، رئیس بخش مهندسی شرکت وُنگا (Wonga) و همین‌طور رئیس بخش معماری یکپارچه شرکت پی‌پل (Paypal) بوده است.

علی مینایی بیش از 15 سال تجربه در زمینه مهندسی فناوری دارد و حدود یک سال و نیم گذشته را به‌عنوان رئیس بخش مهندسی شرکت ارائه‌دهنده وام وُنگا گذراند.

او پیش از محلق شدن به گروه وُنگا، 5 سال در پی‌پل فعالیت کرد و در ابتدا به‌عنوان مهندس نوآوری و آزمایشگاه بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقا شرکت پی‌پل شروع به کار کرد و سپس در سال 2015 به سمت رئیس بخش مهندسی یکپارچه شرکت، برگزیده شد.

مینایی در زمان فعالیتش در شرکت پی‌پل، در بسیاری از پروژه‌های R&D مشارکت داشت و چندین اختراع به نام خود ثبت کرده است که بسیاری از آن‌ها به محصولات جدید و موفقی تبدیل شده‌اند.

برای مثال، او یکی از مخترعان Paypal Here UK است که یک راهکار پرداخت موبایلی است و طراحی آن به‌صورتی است که می‌تواند هم کارت‌های نقدی، کارت‌های اعتباری، کارت‌های غیرتماسی و هم پرداخت از طریق وسایل هوشمند را پذیرش کند.

همچنین او در بسیاری از ادغام‌های استراتژیک انجام‌شده در پی‌پل مانند Shell Fill Up & Go نیز حضور داشته است.

به نظر می‌رسد که یویو قصد رشد بیشتر تیم خودش و همین‌طور توسعه محصولش در بازارهای جدید را دارد و در این راستا، وظیفه مینایی بررسی و رسیدگی به وضعیت تیم‌های مهندسی و تمرین‌ها و فرایندهای پشتیبانی است.

مایکل رُلف (Michael Rolph) هم‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد محصولات یویو درباره پیوستن مینایی به این شرکت می‌گوید: «من خوشحالم که علی به تیم یویو اضافه شده است. آمدن کسی مانند علی با چنین تجربه‌ای که دارد، جایگاه شرکت ما را در حال حاضر و همین‌طور ادامه رشد و توسعه و گسترش هرچه بیشتر یویو را نشان می‌دهد.»

مینایی هم درباره حضورش در تیم یویو می‌گوید: «پیوستن به تیم یویو برای من افتخار بزرگی است. موفقیت مشارکت‌های یویو نشان می‌دهد که این شرکت توانسته یک پرداخت موبایلی و همین‌طور برنامه‌های وفاداری قدرتمند و منحصربه‌فردی را به خرده‌فروشان و مشتریانشان ارائه دهد. برای شرکتی که تنها چهار سال از زمان تأسیسش می‌گذرد، کسب چنین دستاوردهایی تا به امروز، فوق‌العاده چشمگیر است.»

منبع: Yoyowallet

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.