راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت نوین حامی توسعه کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها

پرداخت نوین حامی توسعه کسب کار استارت‌آپ‌ها همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، بنیان‌گذار بانک اقتصاد نوین با حضور در غرفه‌های شرکت پرداخت نوین، از نزدیک با محصولات و خدمات نوین معرفی‌شده از سوی این شرکت در نمایشگاه آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، شرکت پرداخت نوین به‌عنوان یکی از شرکت‌های قدیمی این حوزه بامطالعه و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به معرفی خدمات و محصولات جدید اقدام کرده که بخشی از این محصولات و خدمات در نمایشگاه الکامپ معرفی شد.

ازجمله این محصولات و خدمات می‌توان به کارت‌خوان موبایلی (MPos)، نوین تل، خدمت پنجم، نوین تک و صندوق جسورانه صدراوین و شتاب‌دهنده نوین اشاره کرد که در این نمایشگاه معرفی شدند و مورد استقبال متخصصان این بخش و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفتند، ضمن اینکه این شرکت با حضور در سالن تخصصی استارت‌آپ‌ها، زمینه توسعه و گسترش فضای کسب‌وکار فعالان این عرصه را فراهم کرد.

هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ، مهندس محمد صدر هاشمی‌نژاد بنیان‌گذار بانک اقتصاد نوین با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌ها، از نزدیک با محصولات و خدمات جدید شرکت پرداخت نوین آشنا شد.

او در حاشیه بازدید از غرفه شرکت پرداخت نوین در نمایشگاه الکامپ، با اشاره به رویکرد بانک اقتصاد نوین در ارائه خدمات نوین به مشتریان گفت: «بانک اقتصاد نوین پیش‌زمینه‌های لازم برای معرفی خدمت جدید و محصولات نوین را فراهم کرده که ازجمله این پیش‌نیازها می‌توان به راه‌اندازی شرکت پرداخت نوین اشاره کرد.»

مهندس صدر هاشمی‌نژاد تأکید کرد: «سرعت تحول در دوره حاضر به‌شدت افزایش یافته و الگوهای تکنولوژی به‌شدت در حال تغییر است، اگر دو قرن طول کشید تا انسان‌ها در قرن بیستم از رفتارهای مردم در قرن 18 تعجب کنند، مردم در آینده بسیار نزدیک از رفتار ما در قرن 21 تعجب خواهند کرد، کوتاه شدن این تعجب حاصل سرعت تغییر تکنولوژی است.»

او به لزوم توجه به شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌ها اشاره کرد و گفت: توجه به این بخش‌ها از الزامات موفقیت سازمان در آینده نه‌چندان دور خواهد بود که خوشبختانه شرکت پرداخت نوین با درک اهمیت توجه به این بخش‌ها اقدامات مؤثر و خوبی در حوزه‌های جدید داشته است.

در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ بیش از 800 شرکت از ایران و 20 کشور خارجی، در فضایی به مساحت 35 هزار مترمربع دستاوردها، خدمات و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

شرکت پرداخت نوین باهدف معرفی تخصصی خدمات نسبت به تفکیک غرفه‌های تخصصی اقدام کرده بود به‌طوری‌که این شرکت با دو غرفه در این نمایشگاه حضور داشت که هردوی این غرفه‌ها مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ طی روزهای 30 تیر الی 2 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.